نقشه حوزه های ثبتی تهران

همانطور که می دانید اداره ثبت کل استان تهران برای هر یک از ادارات ثبت یک حوزه مشخصی را تعیین کرده است که هر اداره ثبت فقط در مورد زمینهای واقع در حوزه ثبتی خود دارای اختیار جهت انجام امور ثبت املاک است.

نقشه تقسیمات نواحی ثبتی استان تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار
نقشه تقسیمات نواحی ثبتی استان تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار
 نقشه تقسیمات نواحی ثبتی تهران بزرگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار
نقشه تقسیمات نواحی ثبتی تهران بزرگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار

تکلیف تایید نقشه یو تی ام UTM ملک در محدوده تداخل حوزه دو اداره ثبت

در مواردی به خصوص در مورد زمینهای کشاورزی بزرگ، زمین در حوزه ثبتی دو اداره واقع شده است. به این معنی که قسمتی از زمین در حوزه ثبتی یک اداره و قسمت دیگر آن در حوزه ثبتی اداره ثبت مجاور واقع شده است.

می توان گفت که این اتفاق یک بدشانسی است. چراکه تمام پروسه اداری مربوط به ملک، به عنوان مثال صدور سند تک برگی، باید در هر دو اداره تشکیل پرونده و پیگیری شود. از آنجایی که اولین مرحله در پروسه اداری صدور سند تک برگی، تهیه نقشه یو تی ام UTM و گرفتن تایید آن از اداره ثبت است، در مورد این زمینها باید نقشه یو تی ام UTM مربوط به ملک در هر دو اداره بررسی و به تایید هر دو اداره برسد که بتواند در سیستم کاداستری کشور ثبت شود.

در این موارد باید صبور باشید و تنها کاری که از دست شما جهت تسهیل و تسریع پروسه برمی آید این است که در تهیه نقشه یو تی ام UTM ملک دقت کافی را به خرج دهید که بتوانید به راحتی تایید هر دو اداره را در مورد نقشه یو تی ام UTM ملک بگیرید. اگر نقشه یو تی ام UTM منطبق با استانداردها نباشد و حتی ایراد کوچکی داشته باشد مطمئنا در گرفتن تایید همزمان هر دو اداره ثبت با دو کارشناس مختلف با سلایق مختلف دچار مشکل خواهید شد و در دعوای بین دو کارشناس در دو اداره ثبت مختلف، پرونده ملک سالها درگیر گذر از مرحله اول که مهمترین مرحله هم هست، یعنی تایید نقشه یو تی ام UTM می شود.

اما اگر نقشه یو تی ام UTM به صورت استاندارد و با بالاترین دقت توسط کارشناسان رسمی امور ثبتی تهیه شود ، دیگر دلیلی برای ایراد گرفتن و تغییر نقشه باقی نمی ماند و به راحتی از هر دو کارشناس در هر دو اداره ثبت تایید را در همان وهله اول خواهید گرفت.

گروه کارشناسان رسمی ما با داشتن سالها تجربه در تهیه نقشه یو تی ام UTM برای منظورهای مختلف و جهت ارائه به ادارات و ارگانها و سازمانهای مختلف مرتبط با امور ملکی، خوشبختانه به یک سیستم بی نقص منطبق با آخرین دستورالعمل ها و استانداردها دست یافته است که به جرات در تایید نقشه یو تی ام UTM تهیه شده توسط ما تضمین “تایید در همان وهله اول” را می دهیم.

در زیر نمونه نقشه یو تی ام زمین بزرگ کشاورزی با پلاک ثبتی واقع در دو حوزه ثبتی آورده شده است که قطعا باید برای هر گونه اقدام رسمی مانند صدور سند مالکیت ، مکاتبات لازم بین دو اداره رد و بدل شود. نقشه بردار خانم مهندس آبکار.

نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

البته زمینهای بزرگ علاوه بر نقشه یو تی ام UTM وضع موجود، عموما مشمول تو ملزم به تهیه نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی نیز می شوند که پیچیده تر و تخصصی تر است. لذا توصیه اکید می کنیم اولا هر دو نقشه توسط یک کارشناس و ثانیا هر دو نقشه یو تی ام UTM وضع موجود و سابقه ثبتی (جانمایی پلاک ثبتی) به طور همزمان تهیه شوند که تمام ابهامات و اشکالات ثبتی و سندی قبل از ارائه نقشه به اداره ثبت برطرف شود.

بنابراین انتخاب کارشناس خبره و با سابقه در امور ثبتی مهمترین کمکی است که مالک می تواند به خود بکند. این کمک را از خود دریغ نکنید.

گروه کارشناسان رسمی ما برای انجام خدمات کارشناسی نقشه یو تی ام UTM و جانمایی پلاک ثبتی خصوصا جهت اخذ سند تک برگی اعلام آمادگی می نماید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!