راههای پیدا کردن پلاک ثبتی ملک

برای اطلاع از راه های پیدا کردن پلاک ثبتی یک ملک باید ابتدا با مفهوم پلاک ثبتی آشنا شوید. پلاک ثبتی هر ملک از دو قسمت اصلی که شماره اصلی و شماره فرعی نام دارد تشکیل شده است.

اما گاهی برای یک ملک هنوز شماره پلاک فرعی صادر نشده است که در این صورت ملک به جای شماره پلاک فرعی شماره قطعه تفکیکی دارد.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی چیست؟

سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف شناسایی هر ملک، شماره‌ای را به صورت اصلی و فرعی به هر ملک اختصاص می‌دهد که این شماره در صفحه دوم سمت راست بالای دفترچه سند مالکیت درج می‌شود. لذا استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک طبق همین شماره ها انجام می شود که از یک رقمی تا پنج شش رقمی می توانند باشند.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی در سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

جداسازی شمارۀ اصلی از فرعی با علامت ممیز (/) است. به صورتی که شمارۀ اصلی در سمت چپ و شمارۀ فرعی در سمت راست ممیز درج می‌شود.

در مورد سندهای تک برگی نیز درقسمت مشخصات ملک که اولین پاراگراف است در خط دوم به شماره پلاک اصلی و فرعی و همچنین در صورتی که پلاک از پلاک دیگری مفروز و مجزا شده باشد، شماره آن پلاکها درج می شود.

پلاک ثبتی اصلی و فرعی در سند تک برگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

برای شناسایی اراضی مختلف، سازمان کل ثبت اسناد و املاک کشور آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر تقسیم می‌کند و به هر کدام یک شمارۀ پلاک اصلی می‌دهد. این قطعۀ مادر سپس به بخش‌های کوچکتری تقسیم می‌شود و هر بخش دارای یک شمارۀ پلاک فرعی هم می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود هر زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و در کدام بخش آن قرار گرفته است.

در نمونه نقشه ثبتی زیر قطعه بندی پلاک ثبتی مادر را مشاهده می کنید. نقشه بردار خانم مهندس آبکار

کروکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
کروکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

به این ترتیب مشخص می‌شود، یک زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و کدام بخش از آن را به خود اختصاص داده است. پلاک ثبتی اصلی و فرعی را می‌توانیم به نام کوچک و نام خانوادگی افراد تشبیه کنیم. ترکیب دو شماره اصلی و فرعی تحت عنوان شمارۀ پلاک ثبتی هر قطعه شناخته می‌شود. که با دانستن این شماره پلاک ثبتی و دسترسی داشتن به اطلاعات ثبتی آن محدوده ثبتی می توان ملک را شناسایی و موقعیت دقیق ان را روی زمین پیدا کرد. به این عملیات جانمایی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام UTM گفته می شود که حاصل آن نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی است.

بنابراین شمارۀ پلاک ثبتی اصلی برای قطعۀ مادر صادر شده و پس از آن، هر بخش کوچک تری که از قطعۀ اصلی جدا شود یک شمارۀ پلاک فرعی هم خواهد داشت.

به طور مثال برای شمارۀ پلاک ۲۲/۱۳۵۱ عدد ۲۲ که سمت چپ مُمَیَز نوشته شده، شمارۀ پلاک ثبتی اصلی ملک است و عدد ۱۳۵۱ که در سمت راست ممیز نوشته شده است، شمارۀ فرعی ملک است. (صفحه مفهوم پلاک ثبتی اصلی/فرعی مطالعه شود.)

ممکن است، در سند یک ملک، با کلمات «مفروز» و «مجزی شده» برخورد کنیم. کلمه مفروز که بر وزن مفعول است از فعل افراز (به معنای جدا کردن چیزی از چیز دیگر) مشتق شده و معنی آن «جدا کرده شده» است. کلمۀ مجزی هم به معنای جزء‌جزء شده است. همان ‌طور که پیش از این توضیح داده شد هنگامی که قطعات فرعی به قطعات فرعی کوچکتر از خود تفکیک و تقسیم می‌شوند، به آن قطعات فرعی و کوچکتر به اصطلاح «مفروز و مجزی شده از قطعه فرعی شماره… از اصلی مذکور» گفته می‌شود.

بنابراین استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک بر اساس همین شماره ها انجام می شود. لذا اگر سند قدیمی دارید که این شماره ها به دلیل پوسیدگی سند خوانا نیستند حتما به دفترخانه مربوطه مراجعه کنید و یک رونوشت خوانا از سند دریافت کنید.

نمونه کار پیدا کردن پلاک ثبتی

در زیر نمونه نقشه تعیین پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را مشاهده می کنید. نقشه بردار خانم مهندس آبکار.

نقشه یو تی ام آدرس سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
پیدا کردن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

توضیح شماره قطعه تفکیکی

اگر ملک ثبت شده‌ای توسط سازمان کل ثبت اسناد و املاک به دو یا چند قطعۀ کوچکتر تفکیک شود، در صورت‎ مجلسی که برای هر قطعه تنظیم می‌شود شماره‌ای مشخص می‌شود که به آن شمارۀ قطعۀ تفکیکی می‌گویند. شمارۀ تفکیکی به شمارۀ قطعه هم مشهور است که از عدد یک شروع شده و به تعداد قطعات بالا می‌رود.

در زیر نمونه نقشه ثبتی چیدمان و شماره قطعات تفکیکی آورده شده است.

نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بعضی مواقع حین انجام عملیات جداسازی، مالک ِ قطعۀ مادر چندین عملیات تفکیک روی ملک اصلی خود انجام داده و در هر عملیات قسمتی را از زمین مادر را جدا کرده و به فروش رسانده است. این کار در گذشته مرسوم بوده و به هر مقدار زمین باقی‌مانده پس از تفکیک «باقی‌مانده پلاک ثبتی …. فرعی از …. اصلی» می‌گفتند.

البته این موضوع در حال رفع شدن است؛ به صورتی که اگر از یک قطعه زمین مادر قطعۀ دیگری جدا شود، به آن مقدار باقی‌مانده یک شمارۀ پلاک فرعی جدید تعلق می‌گیرد و پلاک فرعی قبلی از بین می‌رود.

شمارۀ تفکیکی چه تفاوتی با شمارۀ پلاک ثبتی دارد؟

همانطور که گفته شد شماره قطعه های تفکیکی به ترتیب و پشت سر هم هستند اما شمارۀ پلاک ثبتی این‌گونه نیست.

شمارۀ پلاک ثبتی از دو قسمت اصلی و فرعی تشکیل شده است. البته گاهی ممکن است قطعۀ اصلی دست نخورده باقی مانده باشد و به همین دلیل شمارۀ فرعی وجود نداشته باشد. این موضوع بیشتر در مورد قطعه های اصلی که کوچک هستند اتفاق می افتد.

به عنوان مثال در زمینهای محدوده مولوی تهران از آنجایی که از ابتدا زمین به قطعات با مساحت کوچک تقسیم شده بوده است که وسع مردم فقیرنشین منطقه برای خرید این ملکها برسد، هر ملک ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری یک تفکیک مادر بوده است و به قطعه کوچکتر هم تقسیم نشده است.

اما مثلا در زمینهای شمال شهر تهران که جزو منطقه ساخته شده تهران نبوده است و زمین ها اولا قیمت بالای نداشته بودند چون در حومه تهران واقع شده بودند و از طرفی معامله کنندگان آن زمینها افراد ثروتمند بوده اند، قطعه های تفکیکی مادر قطعه های بزرگ چند هزار متری بوده اند که به مرور زمان با گسترش ساخت و سازها آن قطعه ها به قطعه های کوچکتر مثلا ۵۰۰ متری تفکیک شده اند و شماره قطعه تفکیکی و شماره پلاک فرعی گرفته اند.

هر قطعۀ تفکیکی به صورت مجزا قابلیت تملک دارد و برای آن می توان درخواست سند مالکیت شش دانگ از ادارۀ ثبت محل داد.
شمارۀ قطعۀ تفکیکی در آپارتمان‌ها، معمولاً همان ردیف صورت مجلس تفکیکی است. این شماره در سند، بنچاق، صورت مجلس و یا نقشۀ تفکیکی درج و ذکر می شود.

در زیر نمونه نقشه ثبتی بر اساس شماره پلاک ثبتی فرعی رامشاهده می کنید. نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

در زیر نمونه نقشه ثبتی چیدمان و شماره قطعات تفکیکی آورده شده است.

نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار
۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه تفکیکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه تفکیکی ثبتی قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بعضی مواقع حین انجام عملیات جداسازی، مالک ِ قطعۀ مادر چندین عملیات تفکیک روی ملک اصلی خود انجام داده و در هر عملیات قسمتی را از زمین مادر را جدا کرده و به فروش رسانده است. این کار در گذشته مرسوم بوده و به هر مقدار زمین باقی‌مانده پس از تفکیک «باقی‌مانده پلاک ثبتی …. فرعی از …. اصلی» می‌گفتند.

البته این موضوع در حال رفع شدن است؛ به صورتی که اگر از یک قطعه زمین مادر قطعۀ دیگری جدا شود، به آن مقدار باقی‌مانده یک شمارۀ پلاک فرعی جدید تعلق می‌گیرد و پلاک فرعی قبلی از بین می‌رود.

راه های پیدا کردن پلاک ثبتی

یکی از خدمات امور ثبتی ما اعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک شامل زمین خالی – ملک کلنگی- زمین کشاورزی- آپارتمان مسکونی- ملک تجاری و غیره در کوتاهترین زمیان می باشد.

هر ملک بدون استثنا دارای یک پلاک ثبتی فرعی منحصر بفرد است که به همراه شماره پلاک ثبتی اصلی به صورت دو شماره که با علامت ممیز از هم جدا شده است در سند مالکیت ملک مندرج شده است.

از سمت چپ اولی شماره پلاک ثبتی اصلی و دومی شماره پلاک ثبتی فرعی نام دارد.

شماره پلاک ثبتی با شماره پلاک شهرداری فرق دارد و در واقع هیچ ارتباطی بین این دو وجود ندارد.

بنابراین دانستن شماره پلاک شهرداری ملک ،که همان پلاک آبی کوبیده شده بالای هر ملک است، هیچ کمکی به دست یافتن به شماره پلاک ثبتی نمی کند.

کاربرد پلاک ثبتی اصلی و فرعی

البته پر واضح است که مالک به سبب در اختیار داشتن سند ملکش از شماره پلاک ثبتی ملک آگاه است. در مورد سندهای دفترچه ای ، دو شماره ای که در سمت راست بالای صفحه دوم سند نوشته شده است که بین آنها یک علامت ممیز وجود دارد در واقع به ترتیب شماره پلاک ثبتی اصلی و شماره پلاک ثبتی فرعی هستند.

در مورد سندهای تک برگی هم که به وضوح شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی نوشته شده است.

اکثر ملک ها شماره دیگری به نام شماره پلاک فرعی مفروزی دارند که در واقع همان شماره پلاک ثبتی فرعی مادر هست که این ملک از آن جدا شده است. نوشته می شود مفروز و مجزی شده از شماره فرعی ………

  1. اما در مواردی که مثلا شخص قصد توقیف ملکی را دارد و مالی را که ملک است از بدهکار کشف کرده است ملزم به اعلام پلاک ثبتی ملک به دادگاه است.
  2. یا مثلا مواقعی که یکی از وراث قصد تعیین تکلیف ماترک را دارد اما سند ملک عمدا پنهان شده است.
  3. یا موقعی که خریدار قصد خرید ملکی را دارد که نیاز به اطمینان از صحت پلاک ثبتی اعلامی از طرف فروشنده دارد.
  4. و یا زمانی که ملکی به صورت قولنامه ای خریداری شده است و اکنون برای ثبت نام درخواست سند مالکیت متقاضی موظف به نوشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک در فرم ثبت نام است.
  5. زمانی که سند مفقود یا سرقت شده است و هیچ کپی از سند وجود ندارد برای درخواست سند المثنی متقاضی باید پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را اعلام کند.
  6. در مواردی که متقاضی نیاز به گرفتن الزام به تنظیم سند از دادگاه دارد باید پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را به دادگاه اعلام کند تا دادگاه حکم اجرایی الزام به تنظیم سند پلاک ثبتی ملک مورد را به اداره ثبت مکاتبه کند تا اداره ثبت راسا و بدون حضور فروشنده سند را به نفع خریدار صادر کند.

چگونه بفهمیم پلاک ثبتی ملک چند است

دانستن پلاک ثبتی ملک اصلا کار ساده ای نیست.

هیچ سامانه یا سایت یا اداره ای وجود ندارد که پلاک ثبتی ملک را اعلام کند.

تنها روش اطلاع از پلاک ثبتی ملک مراجعه به نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی است.

نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی با دسترسی به بانک اطلاعات ثبتی باید پلاک ثبتی اصلی و فرعی و مفروزی ملک مورد نظر را استخراج کند.

این پروسه یک پروسه بسیار پیچیده و زمانبر است که ممکن است از یک هفته تا ده روز کاری زمان ببرد. از نظر هزینه نیز جزو خدمات گران قیمت امور ثبتی محسوب می شود.

مدارک لازم برای استعلام پلاک ثبتی ملک

همانطور که توضیح داده شد متقاضیان استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک کسانی هستند که دسترسی به سند ملک ندارند و تنها چیزی که می دانند آدرس ملک است.

لذا لازم است به محل ملک بروند و از جلوی ملک لوکیشن دقیق را با گوشی موبایل برای کارشناس ارسال کنند تا کارشناس امور ثبتی پلاک ثبتی منتسب به آن مختصات را از بانک اطلاعات ثبتی استخراج کند.

اگر ملک مورد نظر آپارتمان باشد، متقاضی باید طبقه ملک را هم اعلام کند.

در این روش ابتدا کارشناس در محل ملک با دستگاههای دقیق نقشه برداری، از ملک نقشه برداری می کند تا موقعیت و ابعاد و مساحت دقیق ملک به دست آید و سپس از بانک اطلاعات ثبتی حاوی نقشه های ثبتی، پلاک ثبتی متعلق به آن ملک استخراج می گردد.

پروسه فنی استخراج پلاک ثبتی اصلی و فرعی

برای رسیدن به پلاک ثبتی اصلی و فرعی یک قطعه زمین که محل آن را روی زمین می دانیم و محصور است و ملکی در آن بنا شده است می بایست ابتدا مختصات جغرافیایی یو تی ام آن را بدست آورد که این کار با استفاده از ابزار دقیق نقشه برداری امکان پذیر است.

سپس باید این مختصات ها را به نقشه یو تی ام وضع موجود تبدیل نمود و حدود اربعه و ابعاد و مساحت ملک را تعیین نمود که در اصطلاح به این نقشه یو تی ام وضع موجود می گویند .

سپس پلاک های ثبتی و نقشه های ثبتی آن منطقه را کنار هم موزائیک نمود و سیستم مختصات نقشه های ثبتی قدیمی را به سیستم یو تی ام تبدیل نمود.

پس از این تبدیل به دلیل یکی شدن سیستم مختصات ملک و نقشه ثبتی مشخص می شود که چه پلاک یا پلاک های اصلی و فرعی مربوط به لوکیشن ملک مورد نظر ما می گردد. یا به عبارتی ملک مورد نظر روی چه پلاک ثبتی می افتد.

نقشه ثبتی اساس انجام کار

نقشه ثبتی اساس کار پیدا کردن پلاک ثبتی هر ملکی است. قبل از هر اقدامی ابتدا باید جهت یافتن حدود تقریبی ملک با توجه به پلاک آن در بین سایر قطعات تفکیک شده از زمین مادر، نقشه ثبتی محدوده ملک موجود باشد. بدون نقفشه ثبتی در واقع انجام کار غیر ممکن است!

برخی از مالکین نقشه ثبتی منطقه ملک خود را در بین اسناد و مدارک قدیمی مرتبط با ملک دارند که باید این نقشه را به اضافه اصل سند دفترچه ای به نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی تحویل دهند تا نقشه بردار اقدام به پیاده کردن ملک بر روی زمین نماید.

اگر مالک نقشه ثبتی محدوده ملک را نداشته باشد، این کارشناس است که باید در بانک اطلاعاتی خود نقشه ثبتی را داشته باشد. در غیر اینصورت راهی جز درخواست نقشه ثبتی از اداره ثبت مربوطه نمی ماند که معمولا هم همکاری نمی شود چون پرونده ها در بایگانی اداره ثبتی بسیار پیچیده و نامنظم هستند بطوریکه شاید هفته ها وقت لازم باشد تا متصدی بایگانی در اداره ثبت بتواند نقشه ای را از داخل آن همه پرونده پیدا کند. لذا باید خوش شانس باشید اگر نقشه بردار کارشناس امور ثبتی ایی را پیدا کنید که نقشه ثبتی منطقه مورد را در بانک اطلاعات شخصی خود دارد.

این نوید را به شما می دهیم که با حدود ۲۰ سال سابقه کار ثبتی، گروه کارشناسی ما از قوی ترین بانک اطلاعات ثبتی برخوردار است بطوریکه گاهی کارشناس اداره ثبت پس از دریافت نقشه های یو تی ام ما از مشتری درخواست می کند که یک کپی از نقشه ثبتی را از ما بگیرند و تحویل اداره ثبت دهند تا آنها هم داشته باشند.

نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

روش پیدا کردن پلاک ثبتی فرعی ملک

روش کار به این صورت است که لینک لوکیشن ملک را برای ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی می فرستید تا ما لوکیشن ملک را تبدیل به مختصاتی منطبق با سیستم مختصات بانک اطلاعات ثبتی (یعنی سیستم مختصات یو تی ام UTM) کنیم.

سپس با طی یک پروسه فنی اطلاعات پلاک ثبتی ملک استخراج می شود که شامل پلاک ثبتی اصلی – پلاک ثبتی فرعی و شماره قطعه تفکیکی است.

همچنین متقاضیان می توانند وارد سایت “تهران من” شهرداری شوند و ملک خود را روی نقشه سایت شهرداری پیدا کنند تا با کلیک بر روی ملک مورد نظر مختصات یو تی ام آن نمایش داده شود. سپس از صفحه اسکرین شات بگیرند و برای ما ارسال کنند.

در زیر روش کار به صورت تصویری نشان داده شده است:

در مورد زمین های بزرگ مانند زمین های صنعتی یا کشاورزی،علاوه بر ارسال لینک لوکیشن وسط ملک، لازم است متقاضیان دور تا محدوده زمین را به صورت حدودی روی عکس هوایی گوشی موبایل خود خط بکشند و برای ما ارسال کنند.

یعنی وارد قسمت گوگل ارث یا عکس ماهواره ای گوش موبایل خود بشوند و از محدوده ملک اسکرین شات بگیرند و سپس دور تا دور ملک را خط حدودی بکشند و در واتساپ برای ما ارسال کنند.

در زیر روش کار به صورت تصویری نشان داده شده است:

جانمایی پلاک ثبتی روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
محدوده پلاک ثبتی روی عکس هوایی جهت استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه گواهی پلاک ثبتی اصلی و فرعی ممهور به مهر کارشناس رسمی دادگستری

در زیر نمونه هایی از پروژه های پیدا کردن پلاک ثبتی اصلی و فرعی گروه کارشناسان رسمی ما با مدیریت خانم مهندس آبکار آورده شده است.

نتیجه کار کارشناسی پیدا کردن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک هم می تواند به صورت شفاهی به متقاضی اعلام بشود و هم به صورت کتبی در قالب نقشه یو تی ام گواهی پلاک ثبتی ممهور به مهر کارشناس رسمی امور ثبتی دادگستری.

نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند دفترچه ای قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی واقع در بخش 11 تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی زمین واقع در بخش ۱۱ تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام سند دفترچه ای پلاک ثبتی اصلی و فرعی سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام سند دفترچه ای پلاک ثبتی اصلی و فرعی سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گروه کارشناسان رسمی ما با سابقه ۲۰ ساله و شهرت خاص در انجام کلیه امور ثبتی با دسترسی به کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی و نقشه های ثبتی قدیمی، تعیین پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک کلیه مناطق تهران شهرری کهریزک حسن آباد کرج شهریار اسلامشهر پرند ساوجبلاغ دماوند پردیس رودهن بومهن و غیره را به صورت فوری انجام می دهند.

برای رفاه حال مشتریان آماده پاسخگویی به سوالات و بررسی اسناد و مدارک به صورت رایگان هستیم.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!