توقیف پلاک ثبتی-پیدا کردن آدرس ملک

پیدا کردن آدرس برای توقیف ملک درخواست متقاضیانی است که مالباخته هستند و طلب مالی دارند. در دادگاه های مالی اگر طلبکار بتواند از بدهکار مالی پیدا کند و به دادگاه معرفی کند، دادگاه جهت توقیف ملک اقدام می کند.

اولا به دستور دادگاه تمام پلاک های ثبتی که به نام بدهکار در اداره ثبت املاک کشور ثبت شده است استخراج می شود و به صورت لیستی از پلاک های ثبتی شامل دو عدد که یکی پلاک ثبتی اصلی و دیگری پلاک ثبتی فرعی است به دادگاه مکاتبه می شود.

اما برای توقیف ملک لازم است که آدرس دقیق پلاک ثبتی به دادگاه معرفی شود بطوریکه دادگاه بتواند جهت پرداخت بدهی طلبکار از محل فروش ملک توقیفی اقدام کند.

یکی از پرتکرار ترین پرونده های توقیف ملک مربوط به اجرای مهریه می باشد. اما در مورد اجرای مهریه معمولا شخص از آدرس ملک های همسر خود اطلاع دارد. در این موارد متقاضی نیاز به استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک دارد. یعنی آدرس و لوکیشن ملک را دارد اما پلاک ثبتی اصلی و فرعی را نیاز دارد تا به دادگاه اعلام کند.

اما در مورد پرونده های کلاهبرداری معمولا طلبکار هیچ اطلاعی از اموال متهم ندارد در حالیکه برای رسیدن به پول خود مجبور است آدرس دقیق پلاک ثبتی را دربیاورد و به دادگاه اعلام کند.

پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی اصلی و فرعی پروسه ای بسیار پیچیده و فنی است که صرفا توسط نقشه برداران امور ثبتی که کارشناس رسمی دادگستری هستند انجام می شوند.

البته صرف کارشناس امور ثبتی بودن برای انجام کار پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی کافی نیست. بلکه نقشه بردار امور ثبتی باید دسترسی به بانک اطلاعات ثبتی کامل و جامعی، مانند اطلاعات و نقشه های ثبتی قدیمی، داشته باشد که حکم مواد اولیه برای انجام جانمایی پلاک ثبتی را دارد.

در زیر نمونه هایی از نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی آورده شده است:

نقشه یو تی ام جانمایی سند تعیین محل دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین محل و موقعیت دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی تعیین موقعیت دقیق پلاک ثبتی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی تعیین موقعیت دقیق پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام طول سندی ملک و مساحت وضع موجود با طول های سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام استعلام پلاک ثبتی- نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گروه کارشناسان رسمی ما با در اختیار داشتن کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی شامل نقشه های ثبتی قدیمی و تجربه ۲۰ ساله در امور ثبتی شامل جستجوی پلاک ثبتی برای استعلام پلاک ثبتی ، جانمایی پلاک ثبتی ، استعلام آخرین وضعیت مالکیت، استخراج سابقه ثبتی، تعیین پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک و غیره.. شهرتی قابل توجه در تمام ادارات ثبت و دادگاه های ملکی دارد.

برای انجام کلیه خدمات کارشناسی امور ثبتی می توانید با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ موضع خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت بررسی شود.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

در لینکهای زیر جواب تمام سوالات شما در مورد روند کار تعیین پلاک ثبتی با داشتن آدرس ملک و یا برعکس، پیدا کردن آدرس ملک با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی آورده شده است.

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!