مشاوره هزینه نقشه یو تی ام

محدوده خدمات کارشناسی امور ثبتی و مشاوره برآورد هزینه یو تی ام گروه کارشناسی ما فقط تهران و حومه تهران می باشد.

مشاوره و برآورد هزینه یو تی ام مستلزم در اختیار داشتن اطلاعات ثبتی منطقه مورد نظر و همچنین در صورت نیاز بازدید از محل ملک است. بنابراین در مورد ملک هایی که با فاصله بیش از دو ساعت از شهر تهران واقع شده اند امکان خدمات مشاوره نقشه یو تی ام وجود ندارد.

مشاوره هزینه یو تی ام در شهرستانها

با توجه به اینکه تماس های بسیاری از شهرستانها جهت تقاضای خدمات کارشناسی امور ثبتی مانند جانمای پلاک ثبتی، تعیین تکلیف اسناد شاهنشاهی ، اختلافات ملکی ، تهیه  نقشه یو تی ام UTM دقیق ملک، اخد سند تک برگی و غیره داریم ، لازم می دانیم به اطلاع متقاضیان برسانیم که خدمات کارشناسی امور ثبتی و نقشه برداری در واقع خدمات محلی هستند که مستلزم بازدید مستقیم ملک توسط نقشه برداران کارشناس رسمی دادگستری منطقه مورد نظر است.

لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات راجع به لیست نقشه برداران کارشناس رسمی دادگستری یا نظام مهندسی فعال در محدوده ملک؛ حتما با نظام مهندسی یا کانون کارشناسان شهر خود مراجعه کنید.

متاسفانه ما اطلاعی از کارشناسان معتبر و فعال در شهرستانها نداریم. بنابراین در صورتی که ملک یا سند متعلق به تهران و حومه تهران نمی باشد از ارسال مدارک برای گروه کارشناسی ما خوداری فرمایید.

ضمنا ارائه نظر کارشناسی بدون داشتن بانک اطلاعات ثبتی منطقه مورد نظر امکان پذیر نمی باشد. بانک اطلاعات ثبتی هر منطقه صرفا در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی همان منطقه می باشد. لذا از ارائه مشاوره و بررسی اسناد ارسالی در صورتی که متعلق به محدوده تهران و حومه تهران نباشد معذوریم.

خواهشمند است از ارسال مدارک و واریز هزینه مشاوره خوداری فرمایید. این کار جز اینکه وقت ما را برای استرداد هزینه بگیرد نتیجه دیگری نخواهد داشت. اکیدا از ارائه نظر کارشناسی وقتی اطلاعات منطقه را نداریم خوداری می کنیم. چون هر نظر کارشناسی اگر بر مبنای اطلاعات موثق و بررسی همه جانبه و بازدید از ملک نباشد ممکن است سالها متقاضی را روانه مسیر اشتباه و صرف وقت و هزینه بیهوده کند.

مشاوره نقشه برداری یو تی ام در تهران

در مورد تهران و حومه تهران به اطلاع می رسانم گروه کارشناسی ما با در اختیار داشتن کاملترین و موثق ترین بانک اطلاعات ثبتی جهت خدمات کارشناسی امور ثبتی ، و همچنین با در اختیار داشتن تجهیزات کامل دقیق نقشه برداری جهت تهیه انواع نقشه یو تی ام وضع موجود ملک ، آماده ارائه کامل ترین و موثق ترین خدمات کارشناسی امور ثبتی است.

کافی است عکس واضح از صفحات سند دفترچه ای و یا اسناد رسمی دیگر مانند بنچاق ، قولنامه ، مبایعه نامه و غیره از طریق تلگرام یا واتساپ برای ما ارسال کنید. پس از بررسی اولیه هزینه انجام خدمات کارشناسی برآورد و اعلام می گردد.

جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق تعیین آدرس دقیق بنچاق قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

اما در مورد پروژه های  نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک، لازم به تاکید است که این نوع خدمات نقشه برداری منوط به حضور کارشناس رسمی در محل ملک می باشد. بنابراین لازم است هماهنگی ها لازم جهت بازدید انجام و موانع احتمالی رفع گردد. دسترسی به تمام قسمتهای ملک امکان پذیر باشد و در صورت نیاز به همکاری همسایه های مجاور،طرح درخواست برای استفاده از ملک انها جهت دسترسی و برداشت نقاط ضروری امکان پذیر باشد.

البته نگران نباشید. در صورتی که امکان همکاری همسایه های مجاور نباشد به هر حال در محل ملک روشی برای حل مساله کارشناسی می شود اما ممکن است زمانبر باشد.

جهت روشن شدن بهتر مطلب در زیر نمونه هایی از انواع  نقشه یو تی ام UTM آورده شده است.

به عنوان مثال در نقشه یو تی ام زیر مشاهده می فرمایید که ضلع شمالی ملک به صورت قوس است. بنابراین برای به دست آوردن خط تفکیک این ملک با ملک مجاور لازم است که ملک مجاور نیز برداشت نقشه برداری شود و ابعاد سندی آن با وضع موجود تطبیق داده شود:

 نقشه یو تی ام UTM وضع موجود تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام وضع موجود ملک قوس دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ملک تودلی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ملک تودلی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

در نمونه بعدی همانطور که ملاحظه می فرمایید ملک مورد نظر باقیمانده پلاک ثبتی است. بنابراین کل پلاک ثبتی باید برداشت نقشه برداری شود تا هم قسمت باقیمانده و هم قسمت تفکیک شده بر روی نقشه آورده شود:

نقشه یو تی ام UTM باقیمانده پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

 نقشه یو تی ام UTM وضع موجود طبق نقشه تفکیکی منطقه تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام سند شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام سند شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

در یک نمونه دیگر از نقشه یو تی ام وضع موجود ملک ملاحظه می کنید که قسمت تحتانی ملک از طریق راه پله ای وارد قلمرو ملک مجاور می شود که در حال حاضر به گذر تبدیل شده است. بدین ترتیب چهارگوشه ملک در قسمت فوقانی با چهارگوشه ملک در قسمت تحتانی متفاوت است که معمولا این نوع پیچیدگی ها از طریق “حق عبور” که یک اصطلاح و مفهوم مهم ثبتی است تعریف می شوند.

 نقشه یو تی ام UTM وضع موجود تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه یو تی ام ملک کلنگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ملک کلنگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بنابراین همانطور که ملاحظه می فرمایید تهیه  نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک نه تنها مستلزم بازدید توسط شخص کارشناس رسمی می باشد، بلکه مستلزم بررسی دقیق کارشناسانه در محل ملک بر اساس قوانین و تعاریف ثبتی می باشد.

لذا ارائه خدمات کارشناسی نقشه برداری و همچنین مشاوره کارشناسی در مورد شهرستانهای غیر از تهران و حومه تهران برای ما مقدور نمی باشد.

جهت تهیه انواع نقشه یو تی ام با کابرد دو منظوره هم برای ارائه به شهرداری و هم برای ادارات ثبت جهت اخذ سند تک برگی یا تصحیح سند، همه روزه در ساعات اداری تماس بگیرید و مشاوره شوید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!