تعرفه نقشه یو تی ام UTM

هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM

تعرفه یو تی ام UTM بر اساس دقت و اطلاعات مورد نیاز اداره مربوطه تعیین می گردد. لذا لازم است جهت برآورد دقیق هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت یو تی ام UTM و مدت زمان مورد نیاز انجام پروژه استعلام بگیرید.

نقشه های یو تی ام UTM ما توسط کارشناسان رسمی دادگستری و نظام مهندسی با بالاترین دقت و  به فرمت استاندارد مورد قبول تمام ادارات ثبت، شهرداری ها، ادارت منابع طبیع، جهاد کشاورزی، ادارات آب و برق و به طور کلی تمام ارگانهای مرتبط با امور نقشه می باشد. نقشه نهایی علاوه بر اطلاعات مورد نیاز اداره مربوطه، اطلاعات اضافه بر نیاز جهت استفاده در آینده برای ارگان/سازمان بعدی را خواهد داشت به طوری که دیگر نیاز به نقشه برداری مجدد و تهیه نقشه از ملک نخواهید داشت.

بنابراین در حفظ نقشه اصل دقت فرمایید و به تعداد کافی کپی برابر اصل جهت ارائه به ارگانها تهیه کنید که بتوانید اصل نقشه ممهور را نزد خود نگهدارید. همچنین لوح فشرده (سی دی) حاوی اطلاعات کامل همراه با نقشه به متقاضی ارائه می شود.

تعرفه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک

تهیه نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک نیاز به بازدید و برداشت زمینی از ملک با تجهیزات دقیق نقشه برداری دارد. بنابراین واریز پیش پرداخت به میزان ۵۰ درصد تعرفه یو تی ام قبل از شروع عملیات نقشه برداری الزامی است. 

نمونه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک

نقشه یو تی ام باقیمانده پلاک مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام وضع موجود ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام utm دوهزارم 2000 نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام utm دوهزارم ۲۰۰۰ نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

تعرفه نقشه یو تی ام جانمایی ملک

گاهی اوقات هدف از تهیه نقشه یو تی ام ملک طولها و مساحت دقیق نیست بلکه هدف تایید محل وقوع ملک و مجاورین شمالی شرقی جنوبی و غربی ملک است. به این نوع نقشه یو تی ام که در واقع جانمایی ملک روی نقشه دو هزارم منطقه در سیستم مختصات یو تی ام است نقشه یو تی ام UTM جانمایی ملک گفته می شود.

نمونه نقشه یو تی ام جانمایی ملک

نقشه یو تی ام ملک تودلی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ملک تودلی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

تعرفه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی

تعرفه پیدا کردن آدرس و یا تعیین موقعیت پلاک ثبتی که مالک محل ملک را نمی داند تحت عنوان “جانمایی پلاک ثبتی” در بین کارشناسان امور ثبتی مصطلح است، بر اساس آیتم های زیر برآورد می شود:

  1. مساحت ملک

هر چه مساحت ملک بیشتر باشد تعرفه انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی بالاتر خواهد بود. اما این بدین معنی نیست که هزینه جانمایی پلاک ثبتی یک ملک ۵۰۰۰ متری ۱۰ برابر هزینه جانمایی پلاک ثبتی یک ملک ۵۰۰ متری است. به عبارت دیگر هزینه بر اساس مساحت هست اما نه به صورت ضرب مستقیم. بلکه تعرفه دارای یک رنج مشخص حداقل تعرفه و حداکثر تعرفه است که بستگی دارد مساحت ملک در چه رنجی قرار بگیرد.

  1. تکمیل یا ناقص بودن اطلاعات سندی

اکثر سندهای دفترچه ای دارای اطلاعات کامل ملک شامل شماره پلاک اصلی، شماره پلاک فرعی ، مفروز و مجزی شده از پلاک فرعی دیگر در صورت وجود، شماره قطعه تفکیکی و غیره.

  1. اسناد اضافه بر سند ملک مانند بنچاق

هر سند و مدرکی که اضافه بر سند دفترچه ای از ملک موجود باشد به تسریع کار کمک می کند.

  1. منطقه محل وقوع ملک

بعضی از مناطق دارای بهم ریختگی پلاک های ثبتی هستند به طوریکه جا به جایی و روی هم افتادگی پلاک های ثبتی کار جانمایی را دشوار تر و زمانبر تر می کند تا کارشناس در مورد محل دقیق ملک به یقین برسد.

بنابراین در مورد ملک های جاری که سند رسمی صادر نشده است و صرفا پلاک ثبتی ملک موجود است و گاهی حتی پلاک های ثبتی ملک های مجاور ملک نیز در دسترس نمی باشد، هزینه ای بالاتر از تعیین موقعیت پلاک های ثبتی دارد که دارای سند رسمی دفترچه ای هستند.

نمونه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی

نقشه یو تی ام آدرس پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام آدرس پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نحوه پرداخت

تهیه نقشه یو تی ام UTM جانمایی ملک نیاز به بازدید از ملک و نقشه برداری با دستگاه های نقشه برداری ندارد. حتی گاهی اساسا مالک محل دقیق ملک را نمی داند و این نقشه بردار رسمی امور ثبتی است که باید موقعیت دقیق چهارگوشه ملک را بر رو ی نقشه هوایی دو هزارم جانمایی کند.

البته تعرفه نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک از تعرفه تهیه نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی بیشتر است و البته زمانبرتر و دشوار تر نیز هست.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک در دو قسط ۱. پیش پرداخت ۲. تسویه حساب پس از آماده شدن نقشه نهایی پرداخت می شود و از نظر زمانی زیر یک هفته انجام می شود.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی در سه قسط پرداخت می شود:  ۱. پیش پرداخت ۲. اعلام موجود بودن اطلاعات پلاک ثبتی ۳. تسویه حساب پس از آماده شدن نقشه و اطلاعات نهایی و از نظر زمانی دو هفته کاری زمان می برد.

بنابراین با اطلاع‌ از نحوه و بازه زمانی پرداختها می توانید در مورد زمان شروع پروژه با توجه به شرایط مالی و زمانی خود تصمیم گیری بفرمایید.

نمونه نهایی نقشه یو تی ام

در زیر نمونه هایی از نقشه برداری یو تی ام انواع ملک با کاربری ها و شریط مختلف آورده شده است:

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339 نقشه برداری یو تی ام
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339 نقشه برداری یو تی ام
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339 نقشه برداری یو تی ام
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339 نقشه برداری یو تی ام
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!