پلاک ثبتی روی نقشه شهرداری

پیدا کردن پلاک ثبتی روی نقشه در سایت شهرداری در واقع یعنی پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی.

همانطور که می دانید پلاک ثبتی با پلاک آبی شهرداری تفاوت دارد بنابراین در سایت شهرداری با کلیک بر روی هر ملک آنچه به عنوان شماره پلاک نمایش داده می شود همان پلاک آبی شهرداری است نه پلاک ثبتی.

هر ملک در ایران دارای یک شماره ملک است که مانند کد ملی کاملا منحصر بفرد است. یعنی هیچ دو ملکی وجود ندارد که شماره ملک یکسان داشته باشد. شماره ملک از دو بخش تشکیل شده است: شماره پلاک اصلی و شماره پلاک فرعی

هر منطقه دارای یک شماره پلاک ثبتی اصلی است که برای تمام ملک های آن منطقه یکسان است ولی شماره پلاک فرعی منحصرا برای هر ملک متفاوت است. البته منظور از منطقه در واقع حوزه ثبتی است که قطعا با منطقه بندی شهرداری متفاوت است.

مثلا تهران به چندین حوزه ثبتی تقسیم شده است مانند حوزه ثبت شمیران ، حوزه ثبت کن، حوزه ثبت سعادت آباد، حوزه ثبت زیبادشت، حوزه ثبت دماوند، حوزه ثبت پردیس، حوزه ثبت فیروزکوه، حوزه ثبت شهرری، حوزه ثبت ملارد، حوزه ثبت شهریار، حوزه ثبت کرج و ….

که هیچ ارتباطی به مناطق ۲۲ گانه شهرداری ندارد و محدوده حوزه های ثبتی بر محدوده مناطق شهرداری منطبق نیست.

در زیر نقشه تقسیمات نواحی ثبتی استان تهران و شهر تهران را مشاهده می کنید:

نقشه تقسیمات نواحی ثبتی استان تهران
نقشه تقسیمات نواحی ثبتی تهران بزرگ

برای پیدا کردن پلاک ثبتی روی نقشه شهرداری باید بدانید که شماره پلاک های شهرداری شماره های پشت سر هم هستند که یک سمت گذر شماره های فرد و سمت دیگر گذر شماره های زوج به ملک ها تخصیص داده شده است اما شماره پلاک ثبتی از این قاعده تبعیت نمی کند.

اما اختصاص شماره پلاک فرعی به ملک در سیستم ثبت املاک کشور ، بر اساس مراجعه متقاضی به اداره ثبت است. یعنی دو ملک کنار هم الزاما شماره پلاک فرعی پشت سر هم ندارند چراکه ممکن است مراجعه مالکان آنها به اداره ثبت برای درخواست سند مالکیت ماهها با هم فاصله داشته باشد که منجر به فاصله چند صد تایی در پلاک فرعی می شود.

بنابراین ترتیب شماره پلاک فرعی از هیچ قاعده و قانونی تبعیت نمی کند که بتوان با دانستن شماره پلاک ثبتی یک ملک شماره پلاک ثبتی ملک های مجاور را نیز بدست آورد.

بسیاری از افراد تمایل دارند در سایت اداره ثبت شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را وارد کنند و آدرس ملک را جستجو کنند و یا اپلیکیشنی روی گوشی موبایل نصب کنند که با دادن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک محل دقیق ملک را روی نقشه گوگل مپ گوشی نشان دهد. اما باید بطور قطع بگوییم چنین سایت یا اپلیکیشنی وجود ندارد.

تعیین آدرس دقیق ملک از روی پلاک ثبتی اصلی و فرعی یک عملیات فنی و تخصصی بسیار پیچیده تحت عنوان جانمایی پلاک ثبتی است که کاری زمانبر و صرفا در حیطه تخصص نقشه بردار رسمی امور ثبتی می باشد.

لذا توصیه می شود از اتلاف وقت و انرژی خود برای یافتن راه های رایگان جهت پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی اصلی و فرعی و یا پیدا کردن پلاک ثبتی بر روی نقشه شهرداری یا نقشه گوگل مپ پرهیز کنید و به یک متخصص امور ثبتی خبره مراجعه کنید.

برای مطالعه نحوه پیدا کردن محل دقیق ملک بر اساس پلاک ثبتی توسط کارشناس امور ثبتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

پیدا کردن آدرس از روی پلاک ثبتی سند منگوله دار

پیدا کردن لوکیشن ملک با استفاده از نقشه ثبتی قدیمی منطقه

گروه کارشناسان رسمی ما با در اختیار داشتن کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی شامل نقشه های ثبتی قدیمی و تجربه ۲۰ ساله در امر جانمایی پلاک ثبتی شهرتی قابل توجه در تمام ادارات ثبت و شهرداری ها دارد.

نقشه ثبتی پلاک های ثبتی کل مناطق تهران

 همانطور که در لینک های بالا مطالعه کردید حتما متوجه شده اید که اصلی ترین چیز برای انجام جانمایی پلاک ثبتی جهت یافتن آدرس پستی ملک از روی پلاک ثبتی در واقع نقشه ثبتی منطقه مورد نظر می باشد.

هر منطقه ثبتی با یک پلاک ثبتی اصلی منحصر بفرد مشخص شده است.

مثلا پلاک ثبتی اصلی منطقه ولنجک تهران پلاک ۶۷ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه لواسان شامل پلاک ثبتی ۷۸ اصلی معروف به مزرعه سنگ لشگری و پلاک ثبتی ۷۹ اصلی معروف به کمرد و سوهانک و پلاک ثبتی ۷۳ اصلی معروف به مزرعه طلادر است.

پلاک ثبتی منطقه خاک سفید پلاک ثبتی ۹۲ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه پونک پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه باغ فیض (اشرفی اصفهانی) تهران پلاک ثبتی ۱۲۶ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه فرحزاد پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه جماران تهران پلاک ثبتی ۸ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه حصارک تهران پلاک ثبتی ۷ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه مرادآباد تهران پلاک ثبتی ۱۲۱ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه ازگل تهران پلاک ثبتی ۸۰ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه طرشت تهران پلاک ثبتی ۲۳۹۵ اصلی است.

پلاک ثبتی منطقه ورامین معروف به بهنام عرب پلاک ثبتی ۱۷۱ اصلی است.

پلاک ثبتی مهرشهر کرج پلاک ثبتی ۱۷۰ اصلی است.

و به همین ترتیب کلیه مناطق تهران و حومه تهران که قبلا تحت عنوان استان تهران بزرگ شناخته شده بود به صورت مجزا هر یک پلاک ثبتی اصلی منحصر بفردی دارند.

اما برای پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی به پلاک ثبتی فرعی نیاز است. پلاک ثبتی اصلی در واقع منطقه ملک را مشخص می کند اما اینکه در این منطقه وسیع ملک دقیقا کجا واقع شده است بستگی به شماره پلاک ثبتی فرعی بستگی دارد.

شماره پلاک ثبتی فرعی نیز برای هر یک ملک به صورت منحصر بفرد صادر می شود و بر اساس مراجعه مالکین به اداره ثبت و نوبت آنها در صف صدور سند است.

یعنی دو ملکی که در صف تشکیل پرونده در اداره ثبت مربوطه پشت سر هم هستند دو پلاک ثبتی فرعی پشت سر هم دریافت می کنند.

بنابراین ملک های کنار هم الزاما پلاک ثبتی فرعی پشت سر هم ندارند چون ممکن است مراجعه مالکین آنها به اداره ثبت ماهها یا حتی سالها با هم فاصله داشته است به طوری که فاصله شماره پلاک ثبتی فرعی دو ملک مجاور هم بسیار زیاد باشد.

به این دلیل است که حتی اگر پلاک ثبتی فرعی یک ملک را داشته باشید نمی توانید پلاک ثبتی فرعی ملک مجاورش را بدست آورید یا حتی حدس بزنید.

به این دلیل است که عملیات جانمایی پلاک ثبتی یک عملیات بسیار دشوار و بسیار تخصصی است که صرفا باید توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی انجام شود. کار و مهر هیچ تخصص دیگری غیر از نقشه برداری برای کار جانمایی پلاک ثبتی توسط اداره ثبت تایید نخواهد شد.

گاها دیده می شود که مهندسین رشته های عمران یا راه و ساختمان و یا شهرسازی در این تخصص دخالت می کنند و موجب هدر رفتن هزینه و وقت متقاضی می شوند. لطفا متقاضیان جانمایی پلاک ثبتی به این نکته بسیار توجه کنند: فقط رشته نقشه برداری و فقط تخصص امور ثبتی !

کارشناس جانمایی پلاک ثبتی علاوه بر اینکه باید تخصص نقشه برداری امور ثبتی داشته باشد، باید نقشه ثبتی منطقه مورد نظر را داشته باند تا بتوانند عملیات جانمایی پلاک ثبتی را انجام دهند.

همانطور که در لینک های بالا مطالعه کردید نتیجه کار جانمایی پلاک ثبتی، نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ممهور به مهر نقشه بردار دادگستری تخصص امور ثبتی است.

مهر دادگستری یعنی علاوه بر بار فنی (تخصص نقشه برداری) بار حقوقی نیز تماما به عهده نقشه بردار است که در تمام دادگاه ها و ادارات ثبت بر اساس نظر نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی  اقدام می شود. بنابراین کل مسئولیت صحت و دقت کار به عهده کارشناس است. به همین دلیل است که کار جانمایی پلاک ثبتی بالاترین تعرفه را در مجموعه کارهای نقشه برداری دارد.

در زیر نمونه هایی از نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی برای کلیه مناطق تهران بر اساس نقشه ثبتی پلاک های ثبتی تهران مشاهده می کنید:

نقشه یو تی ام جانمایی سند تعیین محل دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی سند برای تعیین محل و موقعیت دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ثبتی جانمایی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی تعیین موقعیت دقیق پلاک ثبتی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی تعیین موقعیت دقیق پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

می توانید جهت استعلام دقیق تعرفه جانمایی پلاک ثبتی در سال ۱۴۰۱ از طریق واتساپ با ما ارتباط بگیرید و یا در ساعات اداری تماس بگیرید.

جستجوی لوکیشن پلاک ثبتی روی نقشه گوگل مپ

​شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر بیاید که با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک بتوان لوکیشن یا موقعیت مل را پیدا کرد. فقط کافییست که از هر پلاک ثبتی اصلی که یک محله را پوشش می دهد نقشه ای وجود داشته باشد که پلاک های فرعی مربوط به هر ملک داخل ملک نوشته شده باشد بطوریکه با یک سرچ ساده بتوان پلاک ثبتی ملک را جستجو کرد و روی نقشه نشان داده شود.

وقتی محل ملک روی نقشه مشخص شود قطعا آدرس ملک مشخص شده است: کدام خیابان کدام کوچه و چندمین قواره از سر کوچه.

سیستمی شبیه سایت شهرداری ” تهران من “.

اگربه کار با سایت تهران من آشنایی داشته باشید می توانید براحتی مختصات جغرافیایی و مختصات یو تی ام UTMملک را ببینید ولی پلاک ثبتی ملک قابل دسترسی نیست.

مختصات جغرافیایی و مختصات یو تی ام UTMملک

همه افرادی که نوعی (مثلا ارث) یک سندمنگوله دار شاهنشاهی به دستشان رسیده است و آدرس یا موقعیت سند را نمی دانند در اولین وهله به جستجوی عبارت پیدا کردن آدرس با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی می پردازند و امید دارند که سایتی یا سامانه ای وجود داشته باشد که با وارد کردن شماره پلاک اصلی و فرعی که مندرج در سند منگوله دار است و کلیک دکمه جستجو، موقعیت ملک روی نقشه نشان داده شود تا بتوانند نام خیابان و کوچه را مشاهده کنند.

و یا راه راحتر این است که یک اپلیکیشن موبایل وجود داشته باشد که با وارد کرد شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک، لوکیشن ملک را روی گوگل مپ نشان دهد.

اگر قبل از امتحان روش های بالا مقاله ما را پیدا کرده باشید بسیار خوش شانس هستید چون هنوز وقت و انرژی خود را هدر نداده اید.

اطلاعات پلاک ثبتی جزو اطلاعات بسیار با ارزش و محرمانه در بانک اطلاعات ثبتی ادارت ثبت است که نه تنها بر روی هیچ سایت یا اپلیکیشنی وجود ندارد. بلکه بدون نامه رسمی از دادگاه در اختیار متقاضیان قرار نخواهد گرفت.

البته متقاضیانی که اسناد و مدارک موجه برای دلیل نیاز به اطلاعات ثبتی دارند می توانند بدون نامه دادگاه به کارشناسان امور ثبتی مراجعه کنند و کارشناس پس از بررسی اسناد و مدارک اطلاعات را با مهر کارشناس رسمی دادگستری دار اختیار متقاضی قرار دهد تا متقاضی بتواند با دست پر به دادگاه یا اداره ثبت مربوطه مراجعه کند.

موراد پر تکرار برای نیاز به موقعیت یا آدرس پلاک ثبتی عبارتند از:

تعیین محل دقیق سندهای منگوله دار قدیمی شاهنشاهی که وراث از آدرس ملک بی اطلاع هستند

تعیین آدرس پلاک ثبتی جهت توقیف ملک

اطمینان از درست بودن محل اعلامی ملک از طرف فروشنده هنگام معامله

تعیین مختصات دقیق چهارگوشه ملک جهت میخ کوبی و دیوارکشی

برای مطالعه مطالبی جامع و کامل راجع به هر کدام از موارد بالا می توانید بر روی آن کلیک کنید.

نتیجه عملیات تعیین موقعیت یا لوکیشن ملک با استفاده از پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک، با حروف لاتین ABCD.. بر روی نقشه یا عکس هوایی محدوده ملک نشان داده می شود.

در زیر نمونه هایی از نهایی شدن عملیات جانمایی پلاک ثبتی و تولید نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی آورده شده است. (تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار).

نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند دفترچه ای قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

جانمایی پلاک 78 سنگ لشگری روی نقشه هوایی منطعه نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی و قطعات تفکیکی روی نقشه هوایی منطقه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

در مورد زمینهای غیرمسکونی و بزرگ، برای اینکه دید بهتری از چگونگی وضعیت ملک پیدا ایجاد شود، کارشناس عکس هوایی منطقه را به عنوان پیش زمینه نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی قرار می دهد. که اظهارنظر و تصمیم گیری درباره ملک نیز توسط اداره ثبت و یا کارشناس منبع طبیعی آسان تر باشد.

در زیر نمونه ای از نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی با پیش زمینه عکس هوایی آورده شده است.

جانمایی سند روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی سند روی عکس هوایی بر اساس حدود اربعه سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

البته این که آیا از نقشه برای پیش زمینه جانمایی پلاک ثبتی ملک استفاده شود و یا از عکس هوایی، به تشخیص و صلاحدید نقشه بردار کارشناس رسمی تهیه کننده نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی بستگی دارد.

گروه کارشناسان رسمی ما با در اختیار داشتن کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی شامل نقشه های ثبتی قدیمی و تجربه ۲۰ ساله در امر جانمایی پلاک ثبتی شهرتی قابل توجه در تمام ادراات ثبت و شهرداری ها دارد.

برای رفاه حال مشتریان بطور ۲۴ ساعته از طریق واتساپ آماده پاسخگویی به سوالات و بررسی اسناد و مدارک به صورت رایگان هستیم.

برای مشاهده نمونه پروژه های جانمایی پلاک ثبتی برای پیدا کردن آدرس ملک گمشده با استفاده از سند منگوله دار قدیمی و یا بنچاق بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی

برای مشاهده نمونه پروژه های جانمایی پلاک ثبتی برای پیدا کردن آدرس ملک گمشده با استفاده از سند منگوله دار قدیمی و یا بنچاق بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی اسناد قدیمی

​برای رفاه حال مشتریان بطور ۲۴ ساعته از طریق واتساپ آماده پاسخگویی به سوالات و بررسی اسناد و مدارک به صورت رایگان هستیم.

عکس واضح از صفحات سند منگوله دار را در واتساپ برای ما بفرستید تا بررسی اولیه به صورت رایگان توسط کارشناسان رسمی امور ثبتی ما انجام شود.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹ ( تلفن همراه و واتساپ)

وب سایت رسمی : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!