وکالت کاری – ایرانیان مقیم خارج

در پی درخواست متقاضیان خدمات نقشه برداری و امور ثبتی، به خصوص ایرانیان مقیم خارج از کشور، برای انجام امور اداری و حقوقی پرونده های ملکی توسط خود ما اعلام آمادگی می کنیم:

پیگیری اداری کلیه امور مرتبط با شهرداری ها، ادارات ثبت و سایر ارگانهای مرتبط با املاک و اراضی شامل اخذ جواز ساخت، تایید دستور نقشه، پروانه ساختمان، عدم خلاف ساختمان، پایانکار تا اخذ سند تک برگی آپارتمانها توسط مهندسین کارشناس رسمی نظام مهندسی و دادگستری.

و همچنین وکالت کلیه امور حقوقی مرتبط با شهرداری ها اعم از الزام به اخذ پایانکار، الزام به تنظیم سند، خلع ید متصرف و .. توسط وکیل حقوقی امور ملکی پایه یک دادگستری.

پس از تنظیم وکالت نامه پذیرفته می شود.

مراحل تنظیم وکالتنامه برای ایرانیان مقیم خارج از کشور جهت انجام امور اداری و حقوقی در ایران

تمامی ایرانیان مقیم خارج از ایران از جمله ایرانیان مقیم آمریکا باید برای انجام امور مربوط به تنظیم وکالتنامه برای انجام امور خود در ایران مراحل زیر را انجام دهند:

تمامی ایرانیان مقیم خارج از ایران از جمله ایرانیان مقیم آمریکا باید برای انجام امور مربوط به تنظیم وکالتنامه برای انجام امور خود در ایران مراحل زیر را انجام دهند:

ابتدا با ورود به سامانه “تاک” به آدرس http://tak.mfa.ir با استفاده از کدملی و مشخصات فردی حساب کاربری ایجاد کرده و رمز ورود خود را یادداشت کنید.

پس از ورود به سامانه با مراجعه به قسمت پروفایل نمایندگی یا کنسولگری ایران در کشور مورد نظر را انتخاب کنید که در مورد ایرانیان مقیم آمریکا باید گزینه “دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران- واشنگتن” انتخاب شود.

از قسمت بالای سایت گزینه وکالتنامه را انتخاب و از بین انواع وکالتنامه های موجود در سامانه گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع وکالتنامه وارد صفحه ای خواهید شد که نمونه ای از پیش تنطیم شده از وکالتنامه را ارائه داده است. پس از اطمینان از صحت اطلاعات فردی می توانید متن وکالتنامه را ویرایش کنید.

متن وکالتنامه‌های انتخابی به عنوان نمونه بوده، کلیه قسمت‌های وکالتنامه خارج از کشور شامل مشخصات وکیل، مورد وکالت، و حدود اختیارات قابل ویرایش بوده، و می‌توانید مورد وکالت و حدود اختیارات را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. دقت کنید که مسئولیت مفاد وکالتنامه به عهده موکل بوده و سامانه تاک، هیچگونه مسئولیتی در قبال کامل و صحیح بودن متن وکالتنامه ندارد.

پس از تکمیل ویرایش متن وکالتنامه با انتخاب گزینه ثبت به شما یک کدرهگیری داده می شود. این کد رهگیری را پرینت و نگهداری کنید.

در صورت نیاز می توانید با ورود مجدد به سامانه و با استفاده از کد رهگیری، وکالتنامه را بازیابی و ویرایش کنید. به دستورالعمل‌های مندرج در ایمیل ارسالی دقت کنید. کنسولگری ها و دفتر حفاظت منافع واشنگتن صرفا وکالتی را که تنظیم نموده اید بصورت چاپی به ایمیل‌تان ارسال می‌کند هیچگونه دخل و تصرفی در محتوای وکالت تنظیمی ندارد. لازم به ذکر است در صورت نیاز امکان ویرایش وکالتنامه در حساب کاربری شما در سامانه تاک وجود دارد. در صورت نیاز به ویرایش، بعد از هر بار ویرایش باید مجددا، کد ملی و کد رهگیری خود را به آدرس ایمیل Takmfa@gmail.com ارسال کنید.

تایید وکالتنامه هم از طریق مراجعه حضوری و هم از طریق پستی قابل انجام می باشد. اگر وکالتنامه شما بار مالی داشته باشد یعنی به وکیل شما در ایران اجازه انجام اموری را اعطا کند که مستلزم نقل و انتقالات مالی باشد، باید با در دست داشتن کدرهگیری و مدارک شناسایی معتبر به دفتر حفاظت مراجعه و وکالتنامه را تحویل بگیرید .اگر وکالتنامه شما بار مالی نداشته باشد برای مثال راجع به انجام امور صرفا اداری شخص مقیم آمریکا در ایران باشد می توانید با ارسال کد رهگیری برای دفترحفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران-واشنگتن، از طریق ای میل متن وکالتنامه را دریافت و برای تایید امضا خود به notary public   مراجعه کنید. 

ارسال وکالتنامه شما از طریق پست به شهرتان در امریکا، حدود ۱۰ روز کاری می انجامد. در صورت تمایل به استفاده از پست، ابتدا بایستی کد رهگیری و کد ملی خود را به آدرس Takmfa@gmail.com ارسال نمایید. نسخه چاپی وکالتنامه ظرف مدت ۱۰ روز کاری برای شما ارسال خواهد شد. دقت کنید که تنها زمانی وکالتنامه برای شما پست می‌شود که کد ملی و کد رهگیری خود را به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال کرده باشید.

مرحله آخر تایید نهایی وکالتنامه شما در ایران است. وکالتنامه بایستی در ایران به وزارت امور خارجه برده شده و به تایید آنان نیز برسد تا قابل استفاده در مراکز رسمی در داخل ایران باشد. برای رساندن وکالتنامه خود به ایران می‍‌توانید از طریق پست اقدام کنید.

از هر گونه نوشتن، خط زدن، و دست بردن در وکالتنامه جدا خودداری نمایید، زیرا در اینصورت وکالتنامه شما مخدوش محسوب شده و قابل قبول نمی‌باشد.

در مورد ایرانیان مقیم امریکا شایان ذکر است که سامانه تاک یک سامانه مرکزی تایید اسناد در وزارت امور خارجه است و ایمیل‌هایی که از آن سامانه ارسال میشود بصورت خودکار بوده و هیچگونه ارتباطی با دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن ندارند.

خدمات امور ثبتی و سند به ایرانیان خارج از کشور نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
خدمات امور ثبتی و سند به ایرانیان خارج از کشور نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
خدمات امور ثبتی و سند به ایرانیان خارج از کشور نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
خدمات امور ثبتی و سند به ایرانیان خارج از کشور نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!