صفر تا صد گرفتن سند تک برگی

انجام صفر تا صد گرفتن سند تک برگی، درخواست بسیاری از متقاضیانی هست که به هر دلیلی برای گرفتن سند تک برگی عجله دارند. باید توجه داشت که پرونده های ارجاعی به اداره ثبت برای گرفتن سند تک برگی به نوبت بررسی می شود اما راه هایی وجود دارد که سرعت انجام کار و تایید نهایی و صدور سند تک برگی را افزایش میدهد.

لذا در صورتیکه برای گرفتن سند تک برگی عجله دارید با ما تماس بگیرید.

گروه کارشناسان رسمی ما متشکل از:

گروه کارشناسان رسمی دادگستری-امور ثبتی

وکلای حقوقی امور ملکی پایه یک دادگستری

نقشه برداران پایه یک نظام مهندسی

با مدیریت خانم مهندس آبکار یک تیم برجسته و سرشناس در انجام کلیه امور ملکی به خصوص گرفتن سند تک برگی است.

متقاضیان گرفتن سند تک برگی دو دسته هستند:

ملک دارای سند رسمی است: تبدیل سند دفترچه ایی یا بنچاق به تک برگی

ملک فاقد سند رسمی است: صدور سند رسمی برای اولین بار تحت عنوان سند ماده ۱۴۷

همانطور که اطلاع دارید طبق رویه جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سند دفترچه ایی و بنچاق ها بطور کلی منسوخ شده اند یعنی دیگر هیچ سندی به صورت دفترچه ایی یا بنچاق صادر نمی شود. اما این به معنای بی اعتباری سندهای دفترچه ایی و بنچاق های قدیمی نیست. بلکه تبدیل سند دفترچه ایی و بنچاق به سند تک برگی الزامی است در غیر اینصورت ملک امکان نقل و انتقال رسمی در دفترخانه  نخواهد داشت.

همچنین برای ملک های فاقد سند رسمی ، درخواست سند توسط متقاضی برای اولین بار در سامانه ” قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی” که در گذشته به عنوان ماده ۱۴۷ شناخته شده بود، ثبت می شود. در صورت موافقت هیات سه نفره کارشناسان اداره ثبت مربوطه، رای مثبت به درخواست متقاضی داده می شود و سند تک برگ ماده ۱۴۷ صادر می شود.

بدیهی است که پروسه اداری گرفتن سند تک برگی برای ملک هایی که از قبل سند رسمی داشته اند (سند دفترچه ایی ای بنچاق) ، کوتاهتر و آسانتر از ملک های فاقد سند رسمی است.

با توجه به اینکه مسیر گرفتن سند تک برگی مسیر پیچیده ایی از نظر تامین اسناد و مدارک و نقشه های لازم می باشد، پیشنهاد می کنیم از تیم خبره ی ما استفاده کنید و مسیر را به راحتی به نتیجه برسانید.

اسناد و مدارک لازم برای گرفتن سند تک برگی

اسناد اثبات مالکیت مانند اصل سند مالکیت ، بنچاق ، صلحنامه ، قولنامه ، مبایعه نامه ، وکالت نامه محضری

مدارک هویتی مالک مانند اصل شناسنامه و کارت ملی

مدارک حقوقی ملک مانند انواع استعلامات و حکم اجراییه دادگاه و غیره..

مدارک فنی ملک مانند نقشه یو تی ام و گواهی تعیین مختصات

نکته اینکه در مورد ملک هایی که دارای سند مالکیت رسمی هستند و فقط قصد تبدیل سند قدیمی به سند تک برگی جدید را دارند، گواهی تعیین مختصات در حاشیه نقشه یو تی ام درج می شود. وای در مورد ملک هایی که فاقد هر گونه سند مالکیت رسمی هستند، نقشه یو تی ام و گواهی تعیین مختصات به صورت دو فایل جداگانه باید تهیه بشود و در سامانه ثبت درخواست سند مالکیت، به صورت جداگانه بارگذاری شود.

در زیر نمونه هایی از نقشه یو تی ام ملک دارای سند مالکیت رسمی را می بینید که جهت تبدیل سند دفترچه ایی و بنچاق به سند تک برگی جدید اقدام کرده اند:

در زیر نمونه هایی از  نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی  (تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار ) که موقعیت ملک در منطقه ساخته شده واقع شده است آورده ایم تا بهتر متوجه توضیحات بالا شوید.

نقشه یو تی ام تثبیت عرصه نقشه بردار خانم مهندس آبکار  09126140339
نقشه یو تی ام تثبیت عرصه برای سند تک برگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام میخکوبی نقشه بردار خانم مهندس آبکار  09126140339
نقشه یو تی ام وضع موجود برای درخواست سند تک برگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام نقشه دوهزارم تعیین مختصات یو تی ام دقیق ملک بر روی نقشه دوهزارم محدوده ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام نقشه دوهزارم تعیین مختصات یو تی ام برای سند تک برگی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ملک مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه یو تی ام ملک برای درخواست سند مالکیت مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

همچنین در زیر نمونه هایی از نقشه یو تی ام ملک فاقد سند مالکیت رسمی را می بینید که جهت ثبت نام درخواست سند مالکیت در سامانه ” قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ” اقدام کرده اند:

نقشه برداری دقیق خانم مهندس آبکار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه برداری برای درخواست سند مالکیت خانم مهندس آبکار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گرفتن سند تک برگی چقدر طول می کشد؟

یکی از متداولترین سوالات این است که گرفتن سند تک برگی چقدر طول می کشد؟

برای پاسخ به این سوال لازم است کل پرونده ملک بررسی شود که قطعا به صورت تلفنی مقدور نیست. لذا خواهشمند است در این مورد سوال نفرمایید.

در عوض در صورتیکه واقع زمان برایتان مهم است سعی کنید هر چه سریعتر اسناد و مدارک لازم را تکمیل کنید و در اسرع وقت تشکیل پرونده بدهید.

قول مساعد می دهیم ، قسمتی از کار که مربوط به گروه تخصصی ما است ، مانند تهیه نقشه یو تی ام و تهیه گواهی مختصات و انجام ثبت نام در سریعترین زمان ممکن و با تضمین تایید درجا توسط اداره ثبت انجام بشود.

اما بطور کلی بدیهی است که گرفتن سند تک برگی برای ملکی که از قبل دارای سند مالکیت رسمی بوده است بسیار سریعتر و راحت تر از ملکی است که کلا فاقد هر گونه سند مالکیت رسمی بوده است.

همچنین گرفتن سند تک برگی برای آپارتمانی که در ساختمانی واقع شده است که همسایه ها قبلا سند تک برگی گرفته اند سریعتر و راحت تر از آپارتمانی است که به عنوان اولین نفر برای گرفتن سند تک برگی اقدام کرده است. چرا که تثبیت عرصه و مشکلات فنی احتمالی، قبلا حل شده است.

بخصوص تثبیت عرصه ی ملک که بحث بسیار مهمی هست. تثبیت عرصه یعنی زمینی که ساختمان روی آن بنا شده است، قبلا توسط اداره ثبت در بانک اطلاعات کاداستر کشور ثبت شده باشد و به قول معروف در بانک اطلاعات کاداستر کشور ” موجود باشد”.

همچنین گرفتن سند تک برگی برای ملک هایی که در داخل بافت شهر واقع شده اند و تکلیف پلاک ثبتی اصلی و فرعی آنها کاملا مشخص است، بسیار راحت تر و سریعتر از ملک های خارج از بافت شهری و یا واقع در مناطقی با مشکلات تداخل پلاک ثبتی، جا به جایی پلاک ثبتی، ابهام در وجود پلاک ثبتی فرعیف ابهام در وجود سابقه ثبتی و … است.

همچنین گرفتن سند برای خانه های کلنگی و ملک هایی که دارای بنا و دیوار کشی هستند بسیار راحت تر و سریعتر از زمین های خالی فاقد بنا و دیوار کشی است.

انجام صفر تا صد گرفتن سند تک برگی

بسیاری از متقاضیان گرفتن سند تک برگی از ما درخواست دارند که صفر تا صد کار را انجام بدهیم.

البته گروه کارشناسان رسمی ما به دلیل اینکه افراد شاخص و سرشناس سازمان نظام مهندسی و دادگستری در تخصص نقشه برداری و امور ثبتی هستند ، بدیهی است که هرگز امکان و تمایل به انجام دوندگی های ادای در ادارات ثبت و شهرداری جهت گرفتن سند تک برگی را ندارند.

لذا چنین درخواستی اساسا منتفی است. اما لینک هایی با افراد کار بلد و با تجربه در زمینه گرفتن سند تک برگی داریم که به عنوان کارپرداز کلیه مراحل اداری را در غالب وکالت کاری انجام میدهند که البته دستمزد و شرایط آنها خارج از بحث تعرفه ها  قراردادهای ما می باشد.

اما معرفی متقاضیان به این افراد کارپرداز منوط به انجام کلیه خدمات نقشه برداری و امور ثبتی توسط تیم کارشناسان رسمی خود ما می باشد. بنابراین به هیچ وجه قبول نمی کنیم که تهیه نقشه یو تی ام و سایر خدمات امور ثبتی توسط نقشه برداران دیگری انجام شده باشد و فقط برای قسمت دوندگی های اداری به ما مراجعه کرده باشید.

در صورت تمایل به انجام صفر تا صد ثبت درخواست سند مالکیت  شامل تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود، بررسی سابقه ثبتی ملک جهت استخراج پلاک ثبتی ملک، ثبت نام در سامانه ثبت درخواست سند مالکیت تا مرحله دریافت شماره پرونده را می توانید به ما بسپارید.

به این ترتیب اعلام می گردد که تهیه صفر تا صد پکیج اطلاعات فنی ملک جهت گرفتن سند تک برگی با هر شرایطی توسط گروه کارشناسی نقشه برداری ما قابل انجام است. ضمن اینکه جهت انتخاب بهترین و با صرفه ترین نوع نقشه متناسب با شرایط ملک مشاوره تخصصی دریافت خواهید کرد.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!