ارزیابی ملک کارشناس رسمی دادگستری

کارشناسی بی طرف ارزیابی ملک جهت تعیین قیمت روز املاک و اراضی برای قراردادهای خرید و فروش، معاملات ملکی، مشارکت، تقسیم مابین شرکاء، اثبات تمکن مالی برای دریافت وام ، اثبات تمکن مالی در امور مهاجرتی و همچنین داوری کارشناسانه جهت حل اختلافات ملکی

گاهی اوقات وراث ، شرکاء یا طرفین هر نوع معامله ملکی نیاز دارند قبل از پروسه ی زمانبر انحصار وراثت و گرفتن سند املاک و اراضی، به یک توافق فی ما بین خود جهت تقسیم اموال و درآمد حاصل از آنها داشته باشند.

ارزیابی و قیمت گذاری کارشناسانه املاک و اراضی توسط کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی انجام می شود که به طور بی طرفانه مساحت دقیق املاک را با نقشه برداری دقیق از ملک و استخراج قیمت به روز هر مترمربع و همچنین درامد ناشی از اجاره را محاسبه و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نقشه برداریارزیابی ملک دقیق ملک پروسه ای است برای تعیین مساحت دقیق ملک و زیرمجموعه های آن مانند ساختمانهای داخل ملک و قسمتهایی که استفاده تجاری یا صنعتی می شوند جهت برآورد قیمت بروز ملک به صورت کلی و یا هر قسمت به صورت مجزا.

به این ترتیب که نقشه های حاصل از نقشه برداری املاک و ‌اراضی جهت ارزیابی، بعدها نیز وقتی وراث برای تعیین تکلیف سندی در ادارات ثبت مربوطه تشکیل پرونده می دهند نیز قابل استفاده قرار می گیرد.

در زیر نمونه نقشه برداری یو تی ام UTM وضع موجود ملک با تمام عوارض داخل ملک جهت ارزیابی ملک آورده شده است. تهیه شده توسط خانم مهندس آبکار نقشه بردار

نقشه یو تی ام ماده 147نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ماده ۱۴۷نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام عرصه و اعیان نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه برداری وضع موجود عرصع و اعیان ملک جهت ارزیابی ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

محاسبه آنلاین حق الزحمه کارشناس ارزیابی ملک دادگستری

در سایت رسمی کانون کارشناسان می توانید حق الزحمه کارشناس ارزیابی ملک که در واقع در صدی از قیمت ملک است را به صورت آنلاین استعلام بگیرید. بر روی لینک زیر کلیک کنید و پس از وارد کردن قیمت حدودی ملک می توانید حق الزحمه کارشناس ارزیابی ملک را در جدول مشاهده کنید:

گروه کارشناسان رسمی ما متشکل از کارشناسان خبره و امین ، کارشناسی ارزیابی ملک را بر اساس رنج وسیعی از معیارها و عوامل تاثیرگذار در قیمت در حداقل زمان ممکن به انجام می رسانند به طوری که هیچگونه ابهام و شبهه ای برای طرفین چه در لحظه و چه در آینده پیش نیاید.

قضاوت و داروری امور ملکی به دلیل اهمیت ان مستلزم انتخاب کارشناس بی طرف و مسئول است.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!