نقشه بردار رسمی تعیین متراژ آپارتمان

مفهوم تفکیک هم برای زمین و هم برای ساختمان کاربرد دارد. وقتی زمین تفکیک می شود به چند زمین با شماره قطعه تفکیکی مجزا تقسیم می شود. وقتی ساختمان تفکیک می شود به چند واحد آپارتمان مسکونی یا تجاری تقسیم می شود که اصطلاحا به تفکیک آپارتمان معروف است.

در پروسه تفکیک آپارتمانها تکلیف مشاعات نیز مشخص می شود بطوریکه انباری ها قطعه بندی می شود و پارکینگها جانمایی می شود. تمام این موراد در صورتمجلس تفکیکی ساختمان اورده می شود که در نهایت منجر به صدور سند تک برگ آپارتمانها به صورت مجزا می شود. در سند آپارتمان انباری و پارکینگ متعلق به آپارتمان مذکور نیز درج میشود با ذکر محل و مساحت دقیق.

جانمایی پارکینگ های ساختمان و تعیین تعداد پارکینگ های مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پارکینگ های ساختمان و تعیین تعداد پارکینگ های مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
تفکیک آپارتمانهای برج مسکونی تعیین مساحت دقیق واحدهای مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
تفکیک آپارتمانهای برج مسکونی تعیین مساحت دقیق واحدهای مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

پیش تفکیک آپارتمانها / برآورد مساحت دقیق آپارتمانهای مسکونی و تجاری

با توجه به اینکه عمدتا برج سازی ها در محدوده شمالی تهران انجام می شود و این زمین ها قبلا باغ بوده است, زمین ها شکل منظم مستطیلی ندارند و بنابراین مساحت سندی دقیقی ندارند.

اما جواز ساخت و تراکم بر اساس مساحت مندرج در سند (که غیر دقیق است) صادر می شود به این دلیل که در نهایت برای صدور سند آپارتمانها, کارشناسان تفکیک آپارتمانهای دفتر نقشه های تفکیکی ابعاد و مساحت دقیق آپارتمانها را محاسبه و نقشه های مربوطه را جهت صدور سند تک برگی به اداره ثبت تحویل می دهند.

اما مسئله این است که بسیاری از آپارتمانهای برج قبل از صدور سند فروخته می شوند و معیار معامله نیز همان مساحتهای غیر دقیق می باشد.

بنابراین بهترین راه حل هم برای فروشنده و هم برای خریدار که بتوانند معامله را بر اساس مساحت دقیق انجام دهند, انجام عملیات پیش تفکیک است.

برخلاف کار تفکیک که متقاضی باید به دفتر نقشه های تفکیکی مراجعه کند و داخل سیستمی کار به یکی از مهندسین نقشه بردار تفکیک آپارتمان ارجاع شود, برای کار پیش تفکیک متقاضی باید به صورت خصوصی و خارج از سیستم اداری به یکی از کارشناسان تفکیک آپارتمان مراجعه کند.

تعداد نقشه برداران متخصص تفکیک اپارتمانها در تهران بسیار کم است. به خصوص کارشناسانی که تخصص تفکیک برج ها و ساختمانهای پیچیده را دارند.

بنابراین در انتخاب کارشناس تحقیق لازم را انجام دهید. چراکه انتخاب کارشناس غیر متخصص به معنای پایین آمدن دقت کار است در حالی که دلیل انجام پیش تفکیک برآورد مساحت دقیق است.

اینجانب به عنوان یکی از کارشناسان ارشد تفکیک آپارتمانها در تهران با تخصص برج و ساختمانهای پیچیده, با تیم مجرب و تجهیزات کامل , جهت برآورد مساحت دقیق واحدهای مسکونی و تجاری, همراه با رائه نقشه های دقیق ممهور به مهر کارشناس رسمی, جهت انجام انواع پروژه های پیش تفکیک اعلام آمادگی می نمایم.

خانم مهندس آبکار نقشه بردار رسمی تفکیک آپارتمانها: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خرید و فروش آپارتمان برج مسکونی

از آنجایی که معمولا معاملات واحدهای آپارتمانی مسکونی و تجاری در برج ها به دلیل طولانی بودن پروسه گرفتن پایانکار, به صورت بدون سند انجام می شود اخذ مشاوره از کارشناسان امور ثبتی و سند برای چک کردن تمام اسناد و مدارک و همچنین چک کردن کلیت ساختمان از نظر خلافی ها و مساحت می تواند معامله ی شما را از ایمن کند.

اگر ساختمان برج خلاف داشته باشد و این خلاف از نوعی باشد که قابل مذاکره با شهرداری و اداره ثبت نباشد, روند اخذ پایانکار و سپس سند ممکن است سالها طول بکشد و یا حتی متوقف شود.

خلافی های فنی در ساختمان چیزی نیست که شما خریداران بتوانید با بازدید از ملک متوجه آن شوید کما اینکه معیار اکثر خریداران زیبایی های ظاهری ملک و نهایتا نقشه خوب است که سازنده های برج در این امر بسیار خبره هستند و خوب می دانند چه طراحی هایی چشم مشتری را می گیرد.

در صورت استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان پایانکار و سند, تمام موارد وضع موجود ملک با جواز ساخت تطبیق داده می شود و خلافی های ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد تا اینکه تصمیم منطقی و بر اساس آگاهی برای میلیاردها تومان سرمایه خود بتوانید بگیرید.

گروه کارشناسان رسمی ما متخصص در امر پایانکار و سند تک برگی آماده بازدید از ملک مورد معامله و تهیه گزارش کامل ارزیابی ملک هستند.

خانم مهندس آبکار نقشه بردار رسمی تفکیک آپارتمانها: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

تفکیک آپارتمانهای برج های پیچیده تخصص ماست

با توجه به محبوبیت آپارتمانهای برج ها در تهران،چه برای سرمایه گذاری و چه برای برج نشینی، لازم دانستیم نکاتی در رابطه با خرید و فروش آپارتمان در برج های مسکونی ذکر کنیم.

هر چه برج لوکس تر باشد، قوس ها و شکستهایی آن برای جلوه دادن شکل و نمای خاص تر به برج بیشتر است. به طوری که محاسبه مساحت دقیق مشاعات و واحدهای آپارتمان کار پیچیده تری خواهد بود.

با توجه به اینکه فاصله ی زمانی بین اتمام ساخت برج و صدور پایانکار آن معمولا بیشتر از یک (یا حتی دو) سال است، واحدهای آپارتمانی برج به پیش فروش گذاشته می شوند در حالی که هیچ مرجع موثقی برای اندازه دقیق آپارتمان ها وجود ندارد.

نقشه ها طراحی معماری با واقعیت ملک بعد از ساخت تفاوت زیادی دارند در حالی که معمولا این نقشه های غیر دقیق ملاک مساحت برای خرید و فروش آپارتمانهای برج قرار می گیرند.

بنابراین تهیه نقشه دقیق برج ، مشاعات، واحدهای مسکونی، واحدهای تجاری و غیره، پس از اتمام ساخت توسط کارشناسان رسمی تفکیک آپارتمانها از ضروریات هم برای فروشنده و هم برای خریداران می باشد. به طوری که همین نقشه ها ملاک معاملات در مدت زمان نسبتا طولانی، معمولا چند ساله، تا صدور سند تک برگی واحدها باشد.

با توجه به اینکه بنده از کارشناسان ارشد تفکیک آپارتمانها در تهران هستم و تخصص ویژه در برآورد مساحت دقیق سازه های پیچیده و برج ها را دارم، از سازنده های برج های مسکونی دعوت می شود که انجام‌ کار اصولی و بی نقص نقشه برداری تعیین مساحت سندی ( پیش تفکیک)  را به ما بسپارند.

تمامی نقشه ها ممهور خواهند شد تا سندیت و اعتبار کافی جهت انجام معاملات ملکی را داشته باشند.

جهت مشاوره و دریافت کلیه خدمات مربوط به سند تک برگی آپارتمانهای نوساز و پایانکار با ما تماس بگیرید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!