استعلام نام مالک طبق لوکیشن

بدون داشتن اطلاعات کافی، یافتن نام مالک سند و اینکه متعلق به چه کسی است، اصلا کار ساده ای نیست. استعلام ثبتی نام مالک از موثق ترین بانک اطلاعات ثبتی را از ما بخواهید.

با توجه به اینکه امروزه ما بسیاری از کارهایمان را از طریق اینترنت انجام می دهیم، شاید بتوان از این راه یک سری از بررسی های لازم را درخصوص مالک سند، انجام داد؛ اما برای دقیق تر انجام دادن این کار و برای پیدا کردن صاحب و یا صاحبان سند، لازم است ضمن همراه داشتن کپی سند ملک مربوطه، با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاکی که ملک تحت حوزه آن اداره قرار دارد، استعلام لازم را انجام داد.

اگر قصد استعلام نام مالک بر اساس لوکیشن ملک را دارید، برای اعلام لوکیشن ملک می توانید از اپلیکیشن های گوشی موبایل و یا گوگل مپ استفاده کنید:

اگربه کار با سایت تهران من آشنایی داشته باشید می توانید براحتی مختصات جغرافیایی و مختصات یو تی ام UTMملک را برای ما اسکرین شات بگیرید و ارسال کنید:

مختصات جغرافیایی و مختصات یو تی ام UTMملک

استعلام ثبتی نام مالک از اداره ثبت

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یکی از قدیمی ترین دستگاه های حاکمیتی، ماموریت تثبیت و حمایت از حقوق مالکیت مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه را بر عهده داشته و نقش موثری در روابط و مناسبت های اقتصادی و اجتماعی و استقرار و تثبیت مالکیت ایفا میکند.

 این سازمان همچنین وظیفه تثبیت و مستندسازی مالکیت ها، ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری، تنظیم اسناد رسمی و وقایع ازدواج و طلاق، ثبت اختراعات، طرح های صنعتی، علائم تجاری و نشانه های جغرافیایی و نیز اجرای مفاد اسناد رسمی را بر عهده داشته و دفاتر اسناد رسمی و دفاتر رسمی ازدواج و طلاق به عنوان نهادهای تخصصی تحت نظارت این سازمان فعالیت دارند.

در ابتدا باید برای اداره ثبت مشخص شود که هدف از استعلام نام صاحب ملک چیست. بعضی ها میخواهند بدانند که آیا ملکی به نامشان هست که خودشان بیخبر باشند یا خیر؟ یا بخواهند اطمینان حاصل کنند از به نام بودن ملکشان. بنابراین چون این حق را دارند، می توانند با مراجعه به اداره ثبت، استعلام بگیرند و مطلع بشوند.

استعلام ثبتی نام مالک با کد ملی

اما اگر بخواهیم با شماره ملی شخصی دیگری استعلام بگیریم که آیا فلان ملک به نام ایشان هست یا خیر، و یا برای استعلام اینکه چه ملک هایی به نام همسر شخصی و یا اقوام هست، این امر طبیعتا حق ما نیست و قابل استعلام نیست، یعنی اداره ثبت پاسخگو نخواهد بود مگر توسط خود مالک، وکیل قانونی مالک یا با حکم قضایی و بنا به مصلحت ها و اریه دلایل محکم به طوری که تجاوز به اطلاعات خصوصی دیگران نباشد.

اکنون در صورتی که کد ملی شخصی را داشته باشیم و بتوانیم از طریق اداره ثبت متوجه شویم که ملکی به نام شخص مورد نظر در اداره ثبت املاک ثبت شده است، باید اطلاعات پلاک ثبتی ملک مربوطه از اداره ثبت اخذ گردد تا بتوان با انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی موقعیت دقیق ملک را استخراج کرد و آدرس ملک را پیدا کرد.

تنها راه حل مشکل انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی است که نقشه بردار کارشناس رسمی دادگستری – امور ثبتی بر اساس شماره پلاک اصلی و فرعی ملک و با دسترسی به اطلاعات و نقشه های ثبتی محدوده ملک می تواند موقعیت دقیق ملک را بر روی نقشه کنونی تهران جانمایی کند.

تعیین موقعیت ملک بر اساس شماره پلاک ثبتی و با استناد به اطلاعات ثبتی موثق مانند نقشه ثبتی منطقه مورد نظر، بر روی نقشه فعلی تهران در سیستم مختصات جهانی یو تی ام UTM را عملیات جانمایی پلاک ثبتی می نامند.

در شکل زیر نمونه نقشه ثبتی را ملاحظه می فرمایید که موقعیت پلاک های ثبتی به تفکیک با ذکر شماره پلاک ثبتی و شماره قطعه تفکیکی و حتی ذکر طول و عرض قطعه های تفکیکی آورده شده است.

این نقشه ها نقشه های با ارزش قدیمی هستند که در صورت موجود نبودن، عملیات جانمایی پلاک ثبتی عملا غیر ممکن می باشد.

نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نمونه نقشه ثبتی – موقعیت قطعه های تفکیکی بر اساس شماره پلاک ثبتی سند

نقشه پلاک ثبتی اصلی و فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه پلاک ثبتی اصلی و فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه حاصل از انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام UTM اعتباری حقوقی دارد. این نقشه که نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی ممهور به مهر نقشه بردار کارشناس رسمی دادگستری – امور ثبتی است، تنها نقشه ای است که مورد تایید اداره ثبت است.

دقت بفرمایید که کارشناسان دادگستری رشته های دیگر مانند راه و ساختمان، سازه، عمران و غیره به هیچ عنوان صلاحیت انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی را ندارند (حتی اگر این کار را بلد باشند و حتی اگر اطلاعات پلاک های ثبتی را داشته باشند) و مهر آنها بر روی نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی فاقد اعتبار است حتی اگر نقشه درست باشد.

در زیر نمونه ای از نقشه یو تی ام UTM جانمایی ثبتی را مشاهده می فرمایید.

نقشه ثبتی قدیمی قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
تعیین پلاک ثبتی اصلی و فرعی و شماره قطعه تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گروه کارشناسان رسمی ما با دسترسی داشتن به کاملترین بانک اطلاعات ثبتی می توانند در کمترین زمان ممکن موقعیت و آدرس دقیق ملک را به صورت نقشه یو تی ام ممهور در اختیار متقاضی قرار دهند که قابل ارایه به اداره ثبت مربوطه و همچنین دادگاه باشد.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!