هزینه نقشه کاداستر ثبت

نقشه کاداستر ثبت همان نقشه ای است که در گوشه سمت راست پایین سند تک برگی ملک چاپ می شود و موقعیت ملک را بر روی نقشه هوایی محدوده ملک نشان می دهد. نقشه کاداستر ملک از نقشه یو تی ام وضع موجود ملک که توسط مالک به ارائه ثبت تحویل داده می شود بدست می آید. بنابراین هزینه نقشه کاداستر ثبت همان هزینه تهیه نقشه یو تی ام ملک است.

برای اطلاع از هزینه تهیه نقشه یو تی ام بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

یو تی ام UTM یک سیستم مختصات جهانی است و مخفف universal transverse Mercator  است و به معنی موقعیت دقیق بر روی کره زمین به طوری که این مختصات منحصر به فرد باشد.

این همان چیزی است که اداره ثبت برای صدور سند تک برگی نیاز دارد. یعنی اداره ثبت موقعیت دقیق گوشه های ملک را بر روی کره زمین به طوری که منحصر به همین زمین باشد را در سیستم کاداستری کشور ثبت می کند و بر اساس آن سند تک برگی را صادر می کند. اگر توجه کرده باشید این مختصات به صورت شناسه جام در پایین سمت راست سند درج می شود و همچنین موقعیت ملک در سیستم کاداستری کشور به صورت شماتیک در پایین گوشه سمت راست چاپ می شود.

وکالت پیگیری سند تک برگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
وکالت پیگیری سند تک برگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
تصویر نقشه یو تی ام UTM کاداستر ملک در سند تک برگی

به این ترتیب هیچ زمین دیگری در این موقعیت یو تی ام UTM و با این کد مختصات یو تی ام UTM نمی تواند سند بگیرد. این امر موجب می شود مشکل تداخل زمینها و همچنین مشکل چند سند صادر شدن برای یک قطعه زمین کاملا برطرف شده است.

این دستورالعمل در تمامی ادارات ثبت اجرایی شده است و الزام به تهیه نقشه یو تی ام UTM جزو مدارک الزامی برای صدور سند تک برگی است.

نظر به اهمیت نقشه یو تی ام UTM و الزام به دقت بالای گواهی مختصات یو تی ام UTM گوشه های ملک، لازم است در انتخاب کارشناس نقشه بردار تهیه کننده نقشه یو تی ام UTM ملک خود دقت کنیم.

نقشه یو تی ام utm دوهزارم 2000 نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام utm دوهزارم ۲۰۰۰

کما اینکه اداره ثبت نیز تنها نقشه های یو تی ام  UTM با دقت و فرمت استاندارد و ممهور شده توسط کارشناس رسمی دادگستری و یا نقشه بردار رسمی نظام مهندسی را قبول دارد. توجه بفرمایید که مهر کارشناسان رسمی رشته های عمران و راه و ساختمان به هیچ وجه قابل قبول اداره ثبت نمی باشد و نقشه برگشت خواهد خورد.

برای مشاوره خدمات کارشناسی نقشه برداری و امور ثبتی ما می توانید همه روزه در ساعات اداری تماس بگیرید و یا درواتساپ با ما ارتباط بگیرید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!