استعلام سابقه ثبتی (فوری برای وکلای دادگستری)

در پرونده های ملکی دسترسی به اطلاعات و استعلامات سابقه ثبتی ضروری است بطوریکه وکلای دادگستری بدون استعلام سابقه ثبتی امکان تصمیم گیری برای روند پرونده را ندارند. بنابراین ترجیح می دهند به جای هر حرکت ریسکی، منتظر جواب استعلام ثبتی باشند.

در حالیکه استعلام سابقه ثبتی از مبادی اداری که همان نامه نگاری دادگاه با اداره ثبت مربوطه است ، ممکن است ماه ها زمان ببرد بطوریکه فرصت طلایی برای ممنوع الخروج کردن متهم از دست برود و یا متهم در این فاصله اموال خود را به غیر واگذار کند.

لذا به عنوان کارشناسان رسمی دادگستری در رشته نقشه برداری و امور ثبتی ، در راستای همکاری با همکاران مان در قوه قضاییه مانند موسسه های حقوقی و وکلای دادگستری امور ملکی و حقوق ثبتی، در صدد تامین اطلاعات ثبتی و انجام پروسه استعلام ثبتی ظرف سه روز برآمدیم که خوشبختانه توانسته ایم رضایت و موفقیت در پرونده های ملکی را چندین برابر کنیم.

لذا از تمام موسسه های حقوقی و وکلای دادگستری فعال در زمینه امور ملکی و حقوق ثبتی دعوت می کنیم تامین کلیه اطلاعات ثبتی ملک اعم از تعیین پلاک ثبتی ، جانمایی پلاک ثبتی، گردش ثبتی کامل ملک، استعلام آخرین وضعیت مالکیت، استعلام بند ز و رهنی، استعلام شماره سند مالکیت و شماره دفترخانه، استعلام اصالت سند مالکیت و غیره را به ما بسپارند تا با اتکا به اطلاعات مورد نیاز پرنده های ملکی، مسیری روشن و کوتاه جهت تنظیم دادخواست و احقاق حق موکلین خود داشته باشند.

دسترسی وکلای امور ملکی و حقوق ثبتی دادگستری به اطلاعات و استعلام های ثبتی قطعا به سرعت  تعیین تکلیف پرونده های ملکی کمک شایانی می کند.

متقاضیان استعلام ثبتی و اطلاعات ملکی می توانند از طریق وکیل خود و یا شخصا با ما تماس بگیرند. واضح است اطلاعات پس از بررسی کارشناسانه و متناسب با موضوع پرونده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کاربرد استعلام ثبتی

پرونده های ملکی در دادگاه ها اصولا یا به دلیل کلاهبرداری ملکی و یا به دلیل اختلافات ملکی تشکیل می شود.

در پرونده های کلاهبرداری ملکی تکلیف پرونده مشخص است فقط کافی است اطلاعات کامل مانند پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک به دادگاه اعلام شود تا پرونده به جریان بیفتد.

بدون اعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک امکان تنظیم دادخواست وجود ندارد.

البته در مواردی که خواهان نام مالکین را نمی داند لازم است که از طریق استعلام آخرین وضعیت مالکیت، لیست اطلاعات هویتی مالکین (نام نام خاوادگی نام پدر) استخراج شود تا بنام این افراد تحت عنوان “خوانده” اظهارنامه صادر شود.

در پرونده های اختلافات ملکی، علاوه بر اطلاعات پلاک ثبتی اصلی  فرعی ملک و اطلاعات هویتی مالک، گاهی لازم است گردش ثبتی کامل ملک استخراج شود تا مشخص شود مشکل از چه تاریخی بوجود آمده است. گردش ثبتی ملک شامل اطلاعات کامل نام نام خانوادگی نام پدر و همچنین سال انتقال سند و شماره دفترخانه ایی که انتقال سند ثبت شده است استخراج می شود.

 لازم به ذکر است در پرونده هایی که موضوع اختلاف مساحت ملک است، انجام عملیات زمینی نقشه برداری جهت تعیین مساحت دقیق ملک، زمین یا آپارتمان ضروری است.

استعلام سابقه ثبتی چقدر طول می کشد؟

استعلام ثبتی در صورتیکه از طریق دادگاه و طی سیر اداری نامه نگاری دادگاه به اداره ثبت انجام پذیرد معمولا از یک ماه تا چند ماه زمان میبرد که این زمان بستکگی به پیچیدگی پرونده نیز دارد.

اما گروه کارشناسان رسمی دادگستری ما در تخصص امور ثبتی و نقشه برداری، ظرف سه روز کاری انواع استعلام های ثبتی اعم از پلاک ثبتی، گردش ثبتی ، سابقه ثبتی، جانمایی پلاک ثبتی (آدرس دقیق ملک از روی پلاک ثبتی) و تطبیق/مغایرت پلاک ثبتی با لوکیشن اعلامی، تعیین شماره قطعه تفکیکی، استعلام شماره سند، استعلام شماره دفترخانه انتقال سند، استعلام آخرین وضعیت مالکیت، استعلام بند ز و رهنی و بازداشتی و غیره… را انجام می دهند.

مدارک لازم برای استعلام سابقه ثبتی

مدارک و اسناد لازم برای استعلام ثبتی بستگی به اطلاعاتی دارد که متقاضی نیاز دارد.

اگر درخواست متقاضی پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک باشد باید لینک لوکیشن ملک را برای کارشناسان ما ارسال کند تا ما پلاک ثبتی منتسب به آن لوکیشن را استخراج کنیم.

اگر درخواست متقاضی استعلام آخرین وضعیت مالکیت و یا گردش ثبتی کامل ملک باشد، باید پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را در اختیار کارشناسان ما قرار دهد و یا تعیین پلاک ثبتی بر اساس لوکیشن را نیز به ما بسپارد.

اگر درخواست متقاضی تعیین آدرس یا لوکیشن دقیق ملک از روی پلاک ثبتی باشد باید صفحات اول تا چهارم سند ار برای ما ارسال کند و اگر دسترسی به سند ندارد باید پلاک ثبتی اصلی و فرعی و بخش ثبتی را اعلام کند.

اگر درخواست متقاضی بررسی اصالت سند باشد باید اسکن کامل و با کیفیت سند را برای ما ارسال کند.

اگر درخواست متقاضی بررسی تطبیق پلاک ثبتی با لوکیشن اعلامی از طرف فروشنده باشد بایدهم پلاک ثبتی و هم لوکیشن ملک را برای ما ارسال کند.

اگر درخواست متقاضی استعلام مساحت دقیق ملک باشد باید نقشه برداری دقیق از ملک انجام شود و سپس با مساحت مندرج در سند مقایسه شود سپس گزارش اضافه مساحت و یا کسری مساحت تنظیم و ممهور گردد.

اگر درخواست متقاضیان جانمایی پارکینگ های ساختمان مسکونی یا تجاری باشد، نقشه بردار رسمی دادگستری ما در محل ملک و در حضور کلیه ساکنین به تعیین محل دقیق پارکینگ هر واحد طبق اسناد و یا طبق توافق مالکین می پردازد سپس تنیجه نهایی به صورت نقشه تفکیکی طبقه پارکینگ در اختیار مدیریت ساختمان قرار خواهد گرفت تا در دفترخانه محضری و رسمی شود.

ارائه اطلاعات سابقه ثبتی به صورت شفاهی یا کتبی

قطعا اطلاع دارید در صورتیکه نامه رسمی از دادگاه که بنام کارشناس رسمی ما صادر شده باشد نداشته باشید از ارائه اطلاعات به صورت کتبی با مهر کارشناس رسمی دادگستری معذوریم. لذا این اطلاعات صرفا به صورت شفاهی ارائه می شود گرچه مشکلی جهت مکتوب کردن و ممهور کردن آن در صورت ارائه نامه دادگاه نداریم.

اما در مواردی که اطلاعات به صورت نقشه می باشد، مانند نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی و یا نقشه تعیین مساحت دقیق ملک و یا جانمایی پارکینگ ها در ساختمان های مسکونی و تجاری باشد، نیازی به ارائه نامه از دادگاه نیست. کلیه نقشه ها ممهور به دو مهر نقشه برداری نظام مهندسی و کارشناس رسمی دادگستری می شود.

در زیر نمونه هایی از نقشه های مورد نیاز برای تامین دلیل دادگاه با موضوعات ذکر شده در بالا ارائه شده است. نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه تعیین پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک بر اساس نقشه ثبتی منطقه:

نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام پلاک ثبتی اصلی و فرعی سند دفترچه ای قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک / مختصات یو تی ام گوشه های ملک:

جانمایی پلاک 78 سنگ لشگری روی نقشه هوایی منطعه نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی برای سازمان منابع طبیعی جهت بررسی ملی شدن ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام سند حدی به حدی برای تثبیت مرزهای دقیق پلاک ثبتی روی نقشه هوایی منطقه نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام سند حدی به حدی برای تثبیت مرزهای دقیق پلاک ثبتی روی نقشه هوایی منطقه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ملک تصرفی دولت نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ملک تصرف شده توسط دولت نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

جانمایی پلاک ثبتی جهت بررسی انطباق پلاک ثبتی اعلامی با لوکیشن اعلامی:

جانمایی پلاک ثبتی ملک روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام تعیین مساحت دقیق ملک از طریق نقشه برداری وضع موجود ملک:

نقشه یو تی ام طبق دیوار کشی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام طبق دیوار کشی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام وضع موجود مرز زمین طبق فنس کشی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام وضع موجود مرز زمین طبق فنس کشی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه تعیین مساحت دقیق آپارتمان مسکونی و واحدهای تجاری:

نقشه مساحی آپارتمانها نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه مساحی آپارتمانها تعیین مساحت دقیق آپارتمانهای یک طبقه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه مساحت آپارتمانها نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه مساحت آپارتمانهای برج مسکونی با عرصه نامتقارن نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه جانمایی پارکینگ های ساختمان طبق ضوابط شهرداری و اداره ثبت:

تعداد و جانمایی پارکینگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
تعداد و جانمایی پارکینگ نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پارکینگ های ساختمان و تعیین تعداد پارکینگ های مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پارکینگ های ساختمان و تعیین تعداد پارکینگ های مسکونی و تجاری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

هزینه استعلام سابقه ثبتی

با توجه به اینکه استعلام ثبتی از طریق گروه کارشناسان رسمی ما ظرف کمتر از سه روز کاری انجام می شود، قطعا هزینه بالایی دارد. لذا خواهشمند است افرادی که پرونده ملکی در دادگاه ندارند و صرفا برای کنجکاوی درخواست اطلاعات دارند با ما تماس نگیرند.

افرادی حقیقی و وکلای حقوقی دادگستری که پرونده های ملکی پیچیده با اهمیت زمانی بالا دارند قطعا از این هزینه به ازای صرفه جویی چشمگیر در زمان، استقبال خواهند کرد.

لازم به تاکید است در صورتیکه مدیریت گروه کارشناسان رسمی ما دلایل توجیهی و مستندات کافی برای درخواست اطلاعات از طرف متقاضی دریافت نکند ممکن است با ارائه اطلاعات موافقت ننماید.

لذا لازم است قبل از تماس با ما مستندات خود را به صورت عکس با کیفیت و یا پی دی اف در پیام رسان های واتساپ تلگرام بله سروش ایتا روبیکا و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا در اسرع وقت بررسی شود.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!