نقشه برداری ملک با کد ارتفاعی

در مورد ملک هایی که شیبدار و نامسطح هستند و اختلاف ارتفاع با گذرهای اطراف دارند، شهرداری دستور تهیه نقشه یو تی ام UTM با کد ارتفاعی را میدهد.

نقشه یو تی ام UTM یک نقشه مسطحاتی است و کاری به وضعیت توپوگرافی و شیب زمین و اختلاف ارتفاع زمین با گذرهای مجاور ندارد اما اگر به این نقشه کد ارتفاعی نقاط  نیز اضافه شود گویای وضعیت ارتفاعی ملک نیز می باشد.

نقشه برداری نقاط ارتفاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه برداری نقاط ارتفاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ارتفاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ارتفاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بنابراین در صورتی که نیاز به درج کد ارتفاعی در نقشه یو تی ام UTM دارید باید حتما قبل از شروع عملیات برداشت ملک با دوربین نقشه برداری، کارشناس نقشه بردار را در جریان بگذارید وگرنه به صورت معمول از انجایی که نقشه یو تی ام UTM یک نقشه مسطحاتی است نقشه بردار تنظیمات دستگاه را برای برداشت ارتفاعی نقاط تنظیم نمی کند و در نتیجه اطلاعات ثب شده توسط دوربین فاقد اعتبار ارتفاعی هستند. اگر وسط کار و یا آخر کار برداشت یادتان بیفت که برداشت ارتفاعی هم نیاز دارید در واقع کار نقشه بردار مجبور به دوباره کاری است.

در زیر نمونه ای از نقشه یو تی ام UTM با کد ارتفاعی جهت ارائه به شهرداری را مشاهده می فرمایید.

نقشه برداری ارتفاعی برای تهیه نقشه توپوگرافی زمین با نقاط ارتفاعی و تعیین شیب زمین نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه برداری ارتفاعی برای تهیه نقشه توپوگرافی زمین با نقاط ارتفاعی و تعیین شیب زمین نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه برداری ارتفاعی و یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه برداری ارتفاعی و یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بنابراین حتما در ذهن داشته باشید که قبل از شروع عملیات نقشه برداری برداشت با دوربین، اطلاعات کامل از آنچه می خواهید و آنچه ارگان مربوطه و شهرداری به شما دستور داده است را عینا به نقشه بردار منتقل کنید.

برای تهیه انواع نقشه جهت ارائه به شهرداری با ما تماس بگیرید. مهر کارشناسی ما در تمام شهرداری های تهران و حومه تهران شناخته شده است. نقشه های ما دارای تضمین تایید در جا توسط کلیه شهرداری ها!

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!