قانون تعیین تکلیف وضعیت سندی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی

ثبت نام سند ذیل قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ماده ۱۴۷ این امکان را با ملک های قولنامه ای و بی سند می دهد تا وضعیت ثبتی خود را با گرفتن سند ماده ۱۴۷ مشخص کنند و از بلاتکلیفی بیرون بیایند.

پیشنهاد می کنیم قبل از کلیک بر روی لینک زیر و ورود به سامنه ثبت نام سند حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا در مورد نحوه ثبت نام سند اطلاعات کامل دریافت کنید.

ثبت درخواست صدور سند مالکیت

ثبت درخواست سند مالکیت ذیل قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ( که در گذشته به ماده ۱۴۷ معروف بود ) به صورت الکترونیکی در سامانه https://sabtemelk.ssaa.ir/ می شود و سپس وقت مراجعه حضوری جهت تحویل اصل و مدارک و تشکیل پرونده به متقاضی از طریق پیامک اعلام می شود.

گزینه درخواست پذیرش جدید را انتخاب کنید و توافقنامه را تایید کنید تا وارد صفحه اصلی وارد کردن اطلاعات شخصی بشوید:

شرایط، اسناد و مدارک مورد نیاز جهت ثبت درخواست صدور سند را به تفصیل در زیر توضیح داده ایم. در صورت واجد شرایط بودن ابتدا اسناد و مدارک مورد نیاز، به خصوص نقشه یو تی ام UTM ملک ، را تهیه و تکمیل کنید و سپس می توانید شخصا و یا از طریق کارشناسان ما جهت ثبت نام اقدام نمایید.

  • توافقنامه استفاده از قانون:

الف- املاكي كه متقاضي مي تواند به استناد قانون تعيين تكليف وضعيت ثبتي اراضي و ساختمان هاي فاقد سندرسمي تقاضاي صدورسند مالكيت نمايد به شرح زير مي باشد:

  1. اراضي كشاورزي، باغات و ساختمان هايي كه داراي سابقه ثبت به نام اشخاص است و متقاضي همه يا قسمتي از آن را به صورت عادي خريداري نموده و به دلیل عدم دسترسی و یا فوت مالک رسمی و یا ورثه موفق به اخذ سند مالكيت نشده است. 
  2. املاكي كه داراي سابقه ثبت است و متقاضي مالك رسمي مشاعي است و تصرفات وي در محل مجزا شده و به دليل عدم دسترسي به ساير مالكين مشاعي و یا فوت مالکین و یا ورثه موفق به اخذ سند مالكيت شش دانگ نشده است.
  3. املاكي كه عرصه آن وقف است و متقاضي عرصه را با حق احداث اعياني اجاره نموده و موفق به اخذ سند مالكيت اعياني نشده است.

ب- اراضي و املاكي كه مشمول قانون مذكور نمي باشند عبارتست از :

  1. اراضي ملي، موات و اراضي و املاك متعلق به دولت و موسسات دولتي.
  2. اراضي و املاكي كه فاقد سابقه ثبت هستند.
  3. املاك فاقد بنا اعم از اينكه محصور يا غير محصور باشد.
  4. اراضي و املاكي كه مالك رسمي آن در قيد حيات است و امكان دسترسي به وي جهت تنظيم سند رسمي وجود دارد.
  5. اراضي و املاكي كه مالك رسمي آن فوت نموده و متقاضي جهت انتقال رسمي ملك به ورثه دسترسي دارد وامكان انتقال رسمي آن از طريق دفتر اسناد رسمي وجود دارد. 

اسناد و مدارک لازم برای ثبت نام درخواست سند مالکیت

مدارک هویتی کسی که ادعای مالکیت دارد و ملک تحت تصرف او است به اضافه اسناد هویتی ملک شامل بنچاق، سند دفترچه ای، مبایعه نامه و همچنین نقشه یو تی ام UTM دقیق ملک که حدود اربعه و مساحت ملک در آن درج شده است. پس از اماده کردن مدارک فوق به صورت اسکن شده جهت آپلود در سایت، وارد سامانه ثبت درخواست شده و صفحه اول آن را که در واقع همان فرم تقاضامه است با دقت تکمیل می فرمایید. لازم به تاکید است فرم فوق باید بدون ایراد و پس از پرینت بدون خط خوردگی تحویل اداره ثبت شود. بنابراین در تکمیل اطلاعات دقت بفرمایید.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست سند مالکیت-نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

کارشناسان رسمی امور ثبتی و نقشه برداری ما آماده تهیه نقشه های مورد نیاز ثبت درخواست صدور سند مالکیت، اعم از نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک و نقشه جانمایی پلاک ثبتی، و همچنین خدمات ثبت نام متقاضی (تا مرحله نهایی گرفتن کد رهگیری) در سراسر تهران و حومه تهران هستند.

نمونه نقشه یو تی ام و گواهی تعیین مختصات برای ثبت نام قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی. نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹٫

نقشه یو تی ام ماده 147نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ماده ۱۴۷نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
فرم گواهی مختصات ثبت نام درخواست سند قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ماده 147 نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
فرم گواهی مختصات ثبت نام درخواست سند قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی ماده ۱۴۷ نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

به صفحه نقشه یو تی ام UTM و جانمایی پلاک ثبتی جهت رویت نمونه نقشه یو تی ام UTM وضع موجود ملک و نقشه جانمایی پلاک ثبتی مراجعه فرمایید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!