دعوت به همکاری

دعوت به همکاری از وکلای امور ملکی: با توجه به نیاز متقاضیان در نظر داریم گروه کارشناسی خود را با دعوت به همکاری از وکلای امور ملکی تکمیل نماییم.

تهیه و ارائه نقشه یو تی ام UTM ملک ممهور به مهر کارشناسان رسمی دادگستری و نظام مهندسی امور ثبتی برای هرگونه اقدام مرتبط با ثبت یا تعیین تکلیف ملک الزامی است.

اما تهیه نقشه یو تی ام UTM قسمتی از پروسه ی اداری مربوط به ملک است، البته قسمت اول. بدون نقشه یو تی ام UTM پرونده ی ملک نقص مدرک دارد و تا تهیه ی نقشه یو تی ام پرونده مسکوت باقی می ماند.

بنابراین در همان مرحله ی شروع کار تشکیل پرونده ملکی که متقاضیان جهت تهیه نقشه یو تی ام به گروه کارشناسی ما مراجعه می کنند، بسیاری از متقاضیان تمایل دارند مابقی دوندگی های اداری نیز به فردی کار بلد سپرده شود که هم پروسه ی انجام کار سریع تر باشد و هم از نتیجه گیری به نفع خود خیالشان آسوده باشد.

لذا جهت تکمیل کادر فنی خود و توسعه عملکرد گروه کارشناسی خود، از وکلای امور ملکی که پرونده های موفق در زمینه امور ملکی داشته اند دعوت به همکاری می شود.

تمام اطلاعات فنی و نقشه های مورد نیاز هر پرونده به صورت پکیج کامل بدون نیاز به هیچ اطلاعات اضافی یا نقص نقشه، در حضور مالک/متقاضی در اختیار وکیل قرار می گیرد تا ادامه روند کار از نظر حقوقی و پیگیری های اداری به طور کامل به وکیل واگذار شود.

با توجه به اینکه پکیج اطلاعات فنی و نقشه های خود را از نظر دقت و صحت و مورد تایید بودن ارگان مربوطه صد در صد تضمین می کنیم، وکیل محترم با توجه به وضعیت حقوقی پرونده و کامل بودن مدارک , پرونده را از حیث حقوقی بررسی و با مالک/متقاضی وارد قرارداد خواهد شد.

لذا وکلای محترم امور ملکی می توانند جهت همکاری اعلام آمادگی نمایند تا شرایط در یک جلسه ی حضوری بررسی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ۸ صبح الی ۸ شب تماس بگیرید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!