متراژ/مساحت دقیق آپارتمان پیش فروشی

متراژ/مساحت دقیق آپارتمان پیش فروش هیچ مستند رسمی ندارد و بر اساس متراژ/مساحت اعلامی فروشنده و سازنده معامله می شود که معمولا این معاملات به صورت پیش فروش است. فروشنده و سازنده متراژ/مساحت آپارتمان را از روی جواز ساخت اعلام می کنند در حالیکه هیچ وقت ساختمان به عینا طبق جواز ساخت ساخته نمی شود. حتی اندک تغییر در ضخامت دیوارها می تواند متراژ/مساحت آپارتمانها را تا چندین متر کم و زیاد کند.

تنها متراژ/مساحت درست برای آپارتمان ، متراژ/مساحت مندرج در سند تک برگی است که به بعد از انجام عملیات تفکیک آپارتمانها توسط نقشه بردار رسمی دفتر نقشه های تفکیکی به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی تهران و اداره ثبت موکول می شود.

به عنوان نقشه بردار پایه ارشد دفتر نقشه های تفکیکی استان تهران اعلام می کنم که متراژ/مساحت درست آپارتمانها با مساحت مندرج در جواز ساخت در اکثر موارد اختلاف زیادی دارد. اما متاسفانه معاملات آپارتمانهای پیش فروش و آپارتمانهایی که در حین انجام کارهای اداری اخذ سند تک برگی فروخته می شوند بر اساس همین متراژ/مساحتهای اشتباه انجام می شود.

نظر به اینکه با توجه به گرانی چشمگیر آپارتمان در سالهای اخیر، هر متر تفاوت در معامله باعث میلیونها تومان اختلاف بیع معامله می شود، بیشتر قراردادهای پیش فروش به شکایت و دادگاه کشیده میشود.

بنابراین توصیه اکید می شود، برای انجام معامله ی کم ریسک بر اساس متراژ/مساحت بسیار نزدیک به مساحت سند تک برگی که در آینده قرار است گرفته بشود، از کارشناسان خبره تیم ما استفاده کنید تا ظرف دو روز عملیات اندازه گیری و تحویل پلان متراژ/مساحت آپارتمان با مهر نظام مهندسی را ضمیمه معامله ی خود کنید.

نحوه محاسبه متراژ آپارتمان در سند تک برگ-اختلاف متراژ در پیش فروش-نحوه محاسبه بالکن در سند-متراژ پارکینگ سند-کسری متراژ مساحت آپارتمان پیش فروش

دستورالعمل تعیین متراژ/مساحت آپارتمان

در پروسه درخواست سند تک برگی برای ساختمانهای نوساز که توسط مالک با مراجعه اداره ثبت تشکیل پرونده می شود،  نقشه بردار رسمی دفتر نقشه های تفکیکی که به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی تهران و اداره ثبت به محل ملک اعزام می شود.

نقشه برداران رسمی دفتر نقشه های تفکیکی نظام مهندسی دوره های ویژه تخصصی در مورد دستورالعمل و ضوابط نحوه اندازه گیری و محاسبات جهت تعیین متراژ/مساحت دقیق آپارتمانها را گذرانده اند. بنابراین به هیچ وجه با یک نقشه بردار عادی قابل مقایسه نیستند.

لذا توصیه اکید می شود در صورتیکه قصد نقشه برداری از آپارتمان خود به صورت آزاد و بدون سیر مراحل اداری را دارید، حتما از نقشه برداران رسمی دفتر نقشه های تفکیکی نظام مهندسی استفاده کنید تا متراژ/مساحت تعیین شده، کمترین اختلاف را با متراژ/مساحت سند تک برگ در آینده را داشته باشد.

تیم ما متشکل از نقشه برداران خبره با تخصص تفکیک آپارتمانها ، برای انجام عملیات تعیین متراژ/مساحت آپارتمان های مسکونی اداری و تجاری و سرقفلی، در کمترین زمان اعلام آمادگی می کند.

نحوه محاسبه متراژ آپارتمان در سند تک برگ-اختلاف متراژ در پیش فروش-نحوه محاسبه بالکن در سند-متراژ پارکینگ سند-کسری متراژ مساحت آپارتمان پیش فروش

دستگاه اندازه گیری متراژ/مساحت آپارتمان

نقشه بردار رسمی دفتر نقشه های تفکیکی که به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی تهران و اداره ثبت به محل ملک اعزام می شود، عملیات نقشه برداری با عموما با متر لیرزی انجام می دهد.

اما در صورتیکه عرصه ی ملک ، یعنی زمینی که آپارتمانها روی آن ساخته شده است، قناص باشد و دیوارها گونیا نباشد، لازم است که از دوربین نقشه برداری نیز برای درآوردن زوایا و قناصی ها استفاده بشود.

لذا بسته به تشخیص نقشه بردار رسمی دفتر نقشه های تفکیکی ، ممکن است از متر لیزری و یا دوربین نقشه برداری و یا ترکیبی از هر دو استفاده بشود.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
پلان متراژ/مساحت آپارتمانهای با متر لیزری و دوربین نقشه برداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

تیم ما با در اختیار داشتن انواع دستگاه ها ی دقیق و بروز نقشه برداری ، اعلام آمادگی می کند که به صورت آزاد ولی با همان کیفیت و همان دستورالعمل و همان دستگاهها، عملیات تعیین متراژ/مساحت دقیق آپارتمان را بدون نیاز به طی هیچ گونه مراحل اداری انجام دهد و نتیجه را به صورت نقشه پلان آپارتمان با درج متراژ/مساحت دقیق ممهور به مهر نقشه بردار پایه یک نظام مهندسی تحویل متقاضی دهد تا به عنوان مستندی برای انجام معاملات ملکی و پیش فروش قبل از آماده شدن سند تک برگی، استفاده بشود.

نحوه محاسبه متراژ آپارتمان در سند تک برگ-اختلاف متراژ در پیش فروش-نحوه محاسبه بالکن در سند-متراژ پارکینگ سند-کسری متراژ مساحت آپارتمان پیش فروش

نمونه پلان متراژ/مساحت آپارتمان

همانطور که گفته شد عموما عملیات نقشه برداری با عموما با متر لیرزی انجام می شود اما در صورتیکه عرصه ی ملک ، یعنی زمینی که آپارتمانها روی آن ساخته شده است، قناص باشد و دیوارها گونیا نباشد، لازم است که از دوربین نقشه برداری نیز برای درآوردن زوایا و قناصی ها استفاده بشود.

لذا بسته به تشخیص نقشه بردار رسمی دفتر نقشه های تفکیکی ، ممکن است از متر لیزری و یا دوربین نقشه برداری و متر لیزری به صورت ترکیبی استفاده بشود.

در زیر نمونه پلان متراژ/مساحت آپارتمان برای یک ملک گونیا و بدون قناصی آورده شده است که برای انجام عملیات نقشه برداری و اندازه گیری طولها متر لیزری کافی بوده است. نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه مساحی آپارتمانها نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
پلان متراژ/مساحت آپارتمانهای پیش فروشی یک طبقه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

در زیر نمونه پلان متراژ/مساحت آپارتمان برای یک ملک گونیا و بدون قناصی آورده شده است که برای انجام عملیات نقشه برداری و اندازه گیری طولها علاوه بر متر لیزری ، دوربین نقشه برداری نیز ضروری بوده است. نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه مساحت آپارتمانها نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه متراژ مساحت آپارتمانهای پیش فروشی برج مسکونی با عرصه نامتقارن نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

برای تهیه پلان دقیق و قابل استناد متراژ/مساحت آپارتمانهای مسکونی و اداری و واحدهای تجاری و سرقفلی می توانید با ما تماس بگیرید.

لازم به تاکید است که پلان متراژ/مساحت دقیق ممهور به مهر نقشه بردار پایه یک نظام مهندسی با تخصص تعیین متراژ/مساحت انواع آپارتمان ها می شود. اما اگر متقاضی به دلیل اقدام قضایی و شکایت نیاز به مهر دادگستری داشته باشد، مهر نقشه برداری دادگستری نیز روی نقشه زده میشود. یعنی نقشه دو مهره میشود.

نحوه محاسبه متراژ آپارتمان در سند تک برگ-اختلاف متراژ در پیش فروش-نحوه محاسبه بالکن در سند-متراژ پارکینگ سند-کسری متراژ مساحت آپارتمان پیش فروش

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!