نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰ یک دوهزارم چیست؟

نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم در واقع نقشه ایی با مقیاس ۱/۲۰۰۰ یک دوهزارم است که از تبدیل عکس های هوایی به نقشه بدست آمده است. آخرین عکس برداری هوایی  در سال ۱۳۸۱ توسط سازمان نقشه برداری کشور انجام شده است. البته در مناطق مرزی و نظامی عملیات عکس برداری هوایی به دلایل امنیتی توسط سازمان جغرافیایی کشور انجام می شود. فروش نقشه های هوایی ۱/۲۰۰۰ به صورت شیت های دیجیتال با فرمت فایل اتوکد است.

نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم به صورت خام هیچ کاربردی ندارد. بلکه باید گوشه های دقیق ملک مورد نظر روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم علامت زده شود و توسط نقشه بردار رسمی دادگستری یا نظام مهندسی ممهور بشود. به این کار جانمایی ملک روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم گفته می شود.

جانمایی گوشه های دقیق ملک روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم ممهور به مهر نقشه بردار رسمی دادگستری یا نظام مهندسی ، جزو مدارک الزامی برای تشکیل هرگونه پرونده ملکی در ادارات ثبت و شهرداری ها و به طور کلی در سازمانها و ارگانهای مرتبط با ملک مانند سازمان منابع طبیعی، سازمان زمین شهری، جهاد کشاورزی و … است.

روال به این صورت است که متقاضیان جانمایی ملک روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم باید نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم خام را از سازمان نقشه برداری کشور خریداری کنند و به دست کارشناس نقشه برداری خود برسانند.

خبر خوب اینکه گروه کارشناسان رسمی ما، کل نقشه های هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم ایران را از سازمان نقشه برداری کشور خریداری کرده است و دیگر لازم نیست شما مشتری محترم نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم خام را خریداری کنید. خوشحالیم که این امکان می تواند در وقت و هزینه ی متقاضیان تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

در ادامه روش استفاده از نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم برای مشخص شدن گوشه های هر ملک مورد نظر توضیح داده خواهد شد.

روش تهیه نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم ملک

برای جانمایی ملک روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم لازم است که ابتدا مختصات دقیق گوشه های ملک تعیین بشود. از آنجایی که سیستم مختصات نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم، یک سیستم مختصات جهانی بنام یو تی ام UTM است، بنابراین مختصات دقیق گوشه های ملک نیز باید در سیستم مختصات یو تی ام UTM تعیین بشود تا بر روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم انداخته شود و به اصطلاح فنی ، جانمایی بشود.

تعیین مختصات دقیق گوشه های ملک در سیستم مختصات یو تی ام UTM با استفاده از دستگاه های دقیق نقشه برداری مانند جی پی اس دو فرانسه و دوربین نقشه برداری امکان پذیر است.

سپس دستگاه جی پی اس دو فرانسه و دوربین نقشه برداری به دفتر کار منتقل می شوند تا اطلاعات بر روی کامپیوتر تخلیه شود و سپس ترسیمات نقشه یا به اصطلاح عملیات کارتوگرافی انجام شود.

سپس نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم ملک مورد نظر پلات و ممهور به مهر کارشناس نقشه برداری می شود تا توسط متقاضی تحویل اداره مربوطه شود.

نقشه یو تی ام ماده 147نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام و نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ثبت نام درخواست سند ماده 147 نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم در سیستم مختصات یو تی ام utm نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

بنابراین لازم است که کارشناس نقشه برداری در محل ملک حاضر شود و دستگاه های نقشه برداری در محل ملک مورد نظر مستقر شوند و پروسه کاملا فنی-تخصصی تعیین مختصات دقیق گوشه های ملک در سیستم مختصات یو تی ام UTM انجام بشود که بسته به مساحت ملک مورد نظر و پیچیدگی کار و شرایط جوی ممکن است از یک ساعت تا چند ساعت بطول بیانجامد.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی-نحوه جانمایی پلاک ثبتی-یافتن آدرس پستی از شماره پلاک ثبتی-نقشه هوایی پلاک ثبتی-جانمایی ملک چیست-نقشه بردار ثبتی
نقشه یو تی ام زمین باقیمانده نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام زمین باقیمانده بر روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارمنقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام الزام رهاسازی قسمتی از ملک که جزو طولها و مساحت سندی نیست نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

همانطور که در نمونه های نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم میبینید، شمای کلی از خود ملک و ملک های مجاور و گذرها در نقشه نمایش داده شده است.

با توجه به اینکه سال تهیه نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم در ایران سال ۱۳۸۱ است، ممکن است نام بعضی خیابانها تغییر کرده باشد. بنابراین جای نگرانی نیست اگر نام خیابانی که در نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم درج شده است با نام فعلی آن فرق داشته باشد.

نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

ضمنا ممکن است عرض گذرها نیز تغییر کرده باشد که لازم است کارشناس نقشه بردار، عرض گذرهای جنب ملک را در محل ملک با دستگاه دقیق نقشه برداری اندازه گیری کند و روی نقشه بنویسد.

همچنین در مواردی که ابعاد ملک مورد نظر به دلیل اجرای طرح های شهرداری تغییر کرده باشد، مثلا طرح تعریض گذر، طرح اجرای میدانگاهی و مثلا طرح اجرای پخ که متداول ترین تغییر درعرصه ملک ها است، لازم است که ابعاد سندی قبل از طرح و ابعاد وضع موجود بعد از اجرای طرح در دو رنگ مختلف روی نقشه نمایش داده شود تا اصلاح سند بر اساس وضع موجود انجام بشود.

لذا تهیه نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم ملک به این معناست که کلیات محدوده ملک با دقت ۱/۲۰۰۰  یا مقیاس یک دوهزارم نمایش داده شود ، اما خود ملک و مجاورینش در حدود اربعه ی شمالا و شرقا و جنوبا و غربا، با تمام جزئیات و با دقت بسیار بیشتری اندازه گیری و روی نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم انداخته شود.

نقشه یو تی ام utm دوهزارم 2000
نقشه یو تی ام utm دوهزارم ۲۰۰۰
نقشه یو تی ام اضافه طول نقشه یو تی ام اضافه مساحت نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام نقشه هوایی ۱/۲۰۰۰  یا نقشه هوایی یک دوهزارم اختلاف مساحت سند با وضع موجود ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام ملک پس از اجرای طرح شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام ملک پس از اجرای طرح شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه هوایی 1/2000  یا نقشه هوایی یک دوهزارم
نقشه یو تی ام مغایرت مساحت سندی با مساحت وضع موجود ملک به دلیل اجرای پخ طبق طرح شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه هوایی 1/2000  یا نقشه هوایی یک دوهزارم
نقشه یو تی ام مساحت رهاشده ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام ملک مانند سند مالکیت ملک یکی از اسناد مهم محسوب می شود. به همین دلیل است که هزینه تهیه نقشه یو تی ام UTM  نسب به سایر خدمات نقشه برداری گرانتر است و حتما باید ممهور باشد.

برای تهیه انواع نقشه یک دو هزارم ۱/۲۰۰۰ به شهرداری با ما تماس بگیرید. نقشه های یک دو هزارم ۱/۲۰۰۰ ما با بالاترین کیفیت منطبق بر استاندارد های ادارات ثبت و شهرداری ها در جا تایید شهرداری را اخذ خواهد کرد.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!