سفارش آنلاین نقشه یو تی ام

امکان سفارش نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضوری فراهم شد. سفارش آنلاین نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضور حتی در روزهای تعطیل امکان پذیر است. سفارش آنلاین نقشه یو تی ام به صورت آنلاین بدون مراجعه حضوری جهت رفاه حال متقاضیان فراهم شده است.

همانطور که مطلع هستید به دلیل شرایط نامساعد انتشار ویروس کرونا و عدم امکان مراجعه حضوری متقاضیان، تدابیری جهت عدم توقف انجام پروژه های کارشناسی امور ثبتی و نقشه برداری اتخاذ کردیم بطوریکه متقاضی به طور مستقیم با کارشناس مربوط به پرونده از طریق واتساپ یا تلگرام در ارتباط است و سفارش نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام می شود.

متقاضی عکس واضع معمولی با گوشی موبایل از مدارک مورد نیاز کارشناس را در واتساپ یا تلگرام ارسال می کند. پس از بررسی اولیه و تخمین هزینه انجام پروژه، پیش قرارداد تنظیم و برای متقاضی ارسال می گردد.

جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق تعیین آدرس دقیق بنچاق قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

متقاضی متن قرارداد را مطالعه می کند و نظر خود را در صورت نیاز به تغییر یا تصحیح قرارداد اعلام می کند. قرارداد نهایی طبق توافق تنظیم می شود و مجددا برای متقاضی ارسال می شود.

شرط جاری شدن قرارداد، واریز مبلغ پیش پرداخت می باشد. زمان شروع قرارداد بلافاصله پس از واریز پیش پرداخت و ارسال تصویر فیش واریزی جهت بایگانی می باشد.

پس از اتمام کار، تصویر نقشه یو تی ام و سی دی حاوی اطلاعات برای متقاضی واتساپ یا تلگرام می شود. با انجام تسویه حساب و ارسال تصویر فیش واریزی، پکیج حاوی نقشه یو تی ام و سی دی اطلاعات با پیک برای متقاضی ارسال می گردد.

همانطور که ملاحظه می فرمایید برای انجام بسیاری از پروژه های کارشناسی امور ثبتی، به خصوص پروژه های جانمایی پلاک ثبتی، تعیین آدرس دقیق ملک از روی سند، گواهی تایید پلاک ثبتی، تعیین پلاک ثبتی ملک، استخراج سابقه ثبتی ملک و غیره.. حقیقتا نیازی به مراجعه حضوری متقاضی نمی باشد.

بنابراین سفارش نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است به خصوص در شرایط کرونایی و بالاخص برای متقاضیان سالمند.

مدارک لازم برای سفارش آنلاین نقشه یو تی ام

برای کارشناسان داشتن عکس واضح و قابل خواندن از اسناد و مدارک کافی است که به راحتی با گوشی موبایل قابل تهیه و از طریق واتساپ یا تلگرام به صورت آنلاین قابل ارسال است تا سفارش نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضوری استارت بخورد.

همه ما نیازمند ادامه حیات اقتصادی خود حتی با وجود بحران هایی مانند کرونا ویروس هستیم. بنابراین بیایید اصرار بر روی روش های سنتی مراجعه حضوری را کنار بگذاریم و خواهیم دید خیلی راحت تر و سریع تر از قبل خدمات ضروری خود را دریافت می کنیم و در حین حال گامی در جهت به جریان افتادن کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای خدماتی برمی داریم.

در غیر این صورت با تعویق انداختن دریافت خدمات مورد نیاز، نه تنها فکر خود را درگیر نگه می دارید، بلکه به محض عادی شدن شرایط، به دلیل حجم بالای تقاضا، مجبور به پذیرفتن زمان انتظار طولانی تر و چه بسا کیفیت پایین تر شوید.

مطمئن باشید رضایت صد در صد شما متقاضیان را با تضمین بی نقص بودن روند سفارش نقشه یو تی ام بدون مراجعه حضوری جلب خواهیم کرد.

در زیر به نمونه ای از پروژه جانمایی پلاک ثبتی اشاره شده است تا با روند کار و خروجی کار آشنا شوید:

تعیین لوکیشن/مختصات یو تی ام سند قدیمی به صورت آنلاین

قابل توجه مالکان اسناد دفترچه ای شاهنشاهی که موقعیت ملک خود را نمی دانند.

تعداد قابل توجهی از مراجعه کنندگان به کارشناسان ما، دارندگان اسنادی هستند که مالک اصلی سند یا فوت شده و این اسناد بعدها در بین مدارکش پیدا شده و یا از ایران مهاجرت کرده و از وضعیت کنونی ملک خود بیخبر است.

در هر صورت اسنادی وجود دارد که علی رغم معتبر بودن سند (سند منگوله دار) محل ملک مشخص نیست و عموماً این قطعات بزرگ متراژ هستند و با توجه به قیمت هر مترمربع زمین در تهران این اسناد ارزش پیگیری و تعیین تکلیف (یا به قول معروف زنده کردن زمین) را دارند. چراکه پس از یافتن چهارگوشه ملک بر اساس پلاک ثبتی:

در صورت تصرف نشدن ملک، دارنده سند (مالک یا وراث) مالک قطعی ملک تلقی می شود و بدون هیچ مشکلی از نظر قانونی اجازه تصرف، فروش و یا ساخت ملک را دارد.

در صورت تصرف شدن ملک، مالک با در دست داشتن سند، نقشه یو تی ام ملک و نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک ممهور به مهر کارشناس رسمی نقشه برداری به مراجع قانونی و شورای حل اختلاف  دعاوی ملکی مراجعه کرده و جهت بازپس گیری ملک اقدام می نماید.

در صورت تصرف ملک توسط ارگانهای دولتی، سازمان منابع طبیعی، شهرداری، سازمان جهادکشاورزی، سازمان امور اراضی و قرار گرفتن ملک در زمره اراضی ملی، مالک با در دست داشتن سند ، نقشه یو تی ام ملک و نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک ممهور به مهر کارشناس رسمی نقشه برداری به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرده و ادعای مالکیت خود را ثابت می کند.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی برای سازمان منابع طبیعی جهت بررسی ملی شدن ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی برای سازمان منابع طبیعی جهت بررسی ملی شدن ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی واقع در بخش 11 تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی زمین واقع در بخش ۱۱ تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گروه کارشناسان ما با دسترسی به کامل ترین بانک اطلاعات پلاک های ثبتی استان تهران، آمادگی خود را برای تعیین موقعیت محل قطعی پلاک های قدیمی مربوط به اسناد قدیمی، بنچاق ها، صلح نامه ها، قباله های قدیمی، قولنامه ها و غیره اعلام می دارد.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی تعیین مختصات دقیق گوشه های ملک نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

با انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی به این ترتیب سند دفترچه ای قدیمی (سند اربعه) ملک بر اساس پلاک ثبتی، تبدیل به نقشه دقیق در سیستم مختصات UTM   یو تی ام می گردد که در آن مکان دقیق ملک بر روی زمین با حد و مرز دقیق و مساحت دقیق توسط کارشناس رسمی امور ثبتی تایید گردیده است .

همچنین مالک موقعیت ملک خود را بر روی زمین جهت بازدید کارشناس اداره ثبت پی کنی یا دیوار کشی می کند. نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی حکم سند جدید برای ملک یا زمین را دارد که جهت هرگونه معامله و یا فعالیت عمرانی اعم از ساخت و ساز، تغییر کاربری و .. به عنوان مبنا قابل استناد و استفاده می باشد.

نقشه یو تی ام موقعیت سند طبق پلاک ثبتی اصلی و فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام موقعیت سند طبق پلاک ثبتی اصلی و فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

سند دفترچه ای بدون نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی، ارزش فنی ندارد. اما سند دفترچه ای به انضمام نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی یک پکیج کامل هم از نظر حقوقی و هم از نظر فنی مهندسی است.

به همین جهت است که اخیرا در تمام ارگانهای مرتبط به امور ملک و اراضی, مانند ادارات ثبت و شهرداری ها و سازمان زمین شهری و جهاد کشاورزی و غیره, ارائه نقشه یو تی امUTM جانمایی پلاک ثبتی ملک جهت تشکیل پرونده الزامی است.

بنابراین اولا استخراج اطلاعات سندهای دفترچه ای قدیمی کاری بسیار تخصصی است که به تخصص کارشناسان رسمی دادگستری رشته نقشه برداری امور ثبتی مربوط می شود بطوریکه حتی مهندسین رشته های دیگر عمران و ساختمان صلاحیت اظهار نظر کارشناسی راجع به امور ثبتی را ندارند، چه برسد به املاکی ها که نه تنها ممکن است شما را با اطلاعات نادرست گمراه کنند بلکه گاها در صورتی که حدس بزنند سند متعلق به زمین ارزشمندی است، مالک را عمدا گمراه می کنند تا بتوانند سند را به قیمت بسیار پایین از چنگ مالک یا وارثین دربیاورند.

استعلام آنلاین ملک با مختصات یو تی ام

کار یک نقشه بردار کارشناس رسمی دادگستری – امور ثبتی، استخراج اطلاعات توصیفی مندرج در سند و تبدیل آن به نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی اسن به طوری که نوشته های مندرج در سند ، به غیر از اطلاعات مالکیتی، در نقشه ای با فرمت و دقت مورد تایید ادارات ثبت و تمام ارگانهای مربوط به امور ملک و زمین منتقل می شود.

زمانی که قطعه زمین مادر طبق نقشه ثبتی در نظر گرفته شده برای منطقه با طراحی معابر دسترسی و مساحت در نظر گرفته شده برای قطعه زمینها تفکیک می شود ، هر قطعه یک شماره قطعه می گیرد که معمولا با نظم خاصی پشت سر چیده شده اند.

وقتی هر یک از قطعه زمین ها جهت صدور سند به اداره ثبت مراجعه می کنند اداره ثبت به هر قطعه زمین یک پلاک ثبتی فرعی اختصاص می دهد.

بنابراین بر خلاف شماره قطعه های تفکیکی که زمین های کنار هم شماره قطعه های پشت سر هم دارند، شماره پلاک های فرعی بر اساس ترتیب زمین ها نیست بلکه بر اساس مراجعه مالک ها به اداره ثبت است. پس شماره پلاک های فرعی از هیچ قاعده ای پیروی نمی کنند.

به همین دلیل است که عملیات جانمایی پلاک ثبتی و یا معکوس آن عملیات استخراج پلاک ثبتی ملک عملیات پیچیده و زمانبری است که تنها با در اختیار داشتن سلسله اطلاعات ثبتی ذخیره شده در بانک اطلاعات ثبتی امکان پذیر است‌.

به عنوان مثال در سندهای قدیمی می خواهیم:

ششدانگ یک قطعه زمین به مساحت …………… مترمربع قطعه ……….. تفکیکی شماره ……………….فرعی از ……………..اصلی نفروز و مجزا شده از فرعی ……………… از اصلی مذکور واقع در ……..بخش ثبتی ……….. تهران انتقالی از …………………..

شمالا به طول ………. به قطعه ………. تفکیکی

شرقا به طول ………. به قطعه ………. تفکیکی

جنوبا به طول ………. به خیابان به عرض

شمالا به طول ………. دیواری است به پلاک ……………

سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف شناسایی هر ملک، شماره‌ای را به صورت اصلی و فرعی به هر ملک اختصاص می‌دهد که این شماره در صفحه دوم سمت راست بالای دفترچه سند مالکیت درج می‌شود. در مورد سندهای تک برگی نیز درقسمت مشخصات ملک که اولین پاراگراف است در خط دوم به شماره پلاک اصلی و فرعی و همچنین در صورتی که پلاک از پلاک دیگری مفروز و مجزا شده باشد، شماره آن پلاکها درج می شود.

برای شناسایی اراضی مختلف، سازمان کل ثبت اسناد و املاک کشور آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر تقسیم می‌کند و به هر کدام یک شمارۀ پلاک اصلی می‌دهد. این قطعۀ مادر سپس به بخش‌های کوچکتری تقسیم می‌شود و هر بخش دارای یک شمارۀ پلاک فرعی هم می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود هر زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و در کدام بخش آن قرار گرفته است.

جداسازی شمارۀ اصلی از فرعی با علامت ممیز (/) است. به صورتی که شمارۀ اصلی در سمت چپ و شمارۀ فرعی در سمت راست ممیز درج می‌شود.

به این ترتیب مشخص می‌شود، یک زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و کدام بخش از آن را به خود اختصاص داده است. پلاک ثبتی اصلی و فرعی را می‌توانیم به نام کوچک و نام خانوادگی افراد تشبیه کنیم. ترکیب دو شماره اصلی و فرعی تحت عنوان شمارۀ پلاک ثبتی هر قطعه شناخته می‌شود.

که با دانستن این شماره پلاک ثبتی و دسترسی داشتن به اطلاعات ثبتی آن محدوده ثبتی می توان ملک را شناسایی و موقعیت دقیق ان را روی زمین پیدا کرد. به این عملیات جانمایی پلاک ثبتی در سیستم مختصات یو تی ام UTM گفته می شود که حاصل آن نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی است.

بنابراین شمارۀ پلاک ثبتی اصلی برای قطعۀ مادر صادر شده و پس از آن، هر بخش کوچک تری که از قطعۀ اصلی جدا شود یک شمارۀ پلاک فرعی هم خواهد داشت.

به طور مثال برای شمارۀ پلاک ۲۲/۱۳۵۱ عدد ۲۲ که سمت چپ مُمَیَز نوشته شده، شمارۀ پلاک ثبتی اصلی ملک است و عدد ۱۳۵۱ که در سمت راست ممیز نوشته شده است، شمارۀ فرعی ملک است. (صفحه مفهوم پلاک ثبتی اصلی/فرعی مطالعه شود.)

جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق تعیین آدرس دقیق بنچاق قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

ممکن است، در سند یک ملک، با کلمات «مفروز» و «مجزی شده» برخورد کنیم. کلمه مفروز که بر وزن مفعول است از فعل افراز (به معنای جدا کردن چیزی از چیز دیگر) مشتق شده و معنی آن «جدا کرده شده» است.

کلمۀ مجزی هم به معنای جزء‌جزء شده است. همان ‌طور که پیش از این توضیح داده شد هنگامی که قطعات فرعی به قطعات فرعی کوچکتر از خود تفکیک و تقسیم می‌شوند، به آن قطعات فرعی و کوچکتر به اصطلاح «مفروز و مجزی شده از قطعه فرعی شماره… از اصلی مذکور» گفته می‌شود.

تعیین شماره پلاک اصلی ملک کار سختی نیست چون پلاک اصلی محدوده بزرگی را شامل می شود که تمام ملکها در آن محدوده یک پلاک اصلی واحد دارند. یعنی اگر شما شماره پلاک اصلی همسایه خود را بدانید، پلاک اصلی ملک شما نیز همان شماره است. اما برای شماره پلاک فرعی ملک هیچ قاعده خاصی وجود ندارد و نمی توان به راحتی شماره پلاک فرعی را تعیین کرد.

بین مفهوم پلاک ثبتی و پلاک تفکیکی تفاوتهایی وجود دارد. پلاک ثبتی، در محدوده قوانین ثبتی آپارتمان و در کل ملک قرار می‌گیرد. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای آن‌که بتواند املاک و اراضی را شناسایی کند، ابتدا محل وقوع موقعیت ملک را ارزیابی می‌کند. به همین دلیل اراضی را تقسیم و طبقه‌بندی می‌کند.

این تقسیم‌بندی از استان‌ها شروع می‌شود و طبق آن اراضی به واحد‌های کوچکتر و قابل شناسایی تفکیک و تقسیم می‌شوند. هر کدام از این واحد‌ها یک بخش نامیده می‌شود. بخش ثبتی هر ملک در سند ملک ذکر می شود و از جمله اطلاعات مهم جهت دستیابی به حدود موقعیت ملک است.

هر بخش ثبتی نیز به قطعات کوچکتری تحت عنوان قطعه اصلی تقسیم می‌شود. یک شماره یا کد شناسایی برای هر کدام از این قطعات اصلی در نظر گرفته می‌شود که به آن شمارۀ پلاک اصلی گفته می‌شود.

قطعه های اصلی به قطعات کوچک تر تحت عنوان قطعه فرعی تقسیم می‌شوند. قطعه اصلی را به اصطلاح قطعه مادر هم می نامند. چونکه قطعه های فرعی مانند فرزندی در دل قطعۀ اصلی ایجاد می‌شوند.

اگر در سال‌های بعد طی عملیات شهرسازی و ساختمان‌سازی هر کدام از قطعات فرعی دوباره به قطعات کوچکتر تقسیم ‌شوند. حال برای شناسایی قطعات فرعی و کوچکتر از یکدیگر و همچنین تقسیمات بیشتری که در قطعۀ مادر ایجاد می‌شود، برای هر قطعه‌ای که درون قطعات اصلی و یا همان مادر متولد می‌شوند، یک شمارۀ فرعی جدید در نظر گرفته می شود.

به طوری که وقتی قطعات فرعی به قطعات فرعی کوچکتر از خود تفکیک و تقسیم می‌شوند، به آن قطعات فرعی و کوچکتر به اصطلاح «مفروز و مجزی شده از قطعه فرعی اولیه از اصلی مذکور» گفته می‌شود.

در زیر نمونه ای از تفکیک محدوده ثبتی به پلاک های اصلی و سپس تفکیک بعضی از پلاک ها به پلاکهای فرعی و قطعات آورده شده است.

نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی مفروزی نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

اکنون تصور کنید به اینجا می‌رسیم که یک زمین جزء اراضی ملی تشخیص داده می‌شود؛ اکنون در صورتی که این زمین قبلا در مالکیت شخص حقیقی یا حقوق بوده باشد، سند مالکیت باطل می‌شود و زمین در اختیار دولت قرار خواهد گرفت.

برای اعتراض به این رای باید نقشه یو تی ام ای از ملک تهیه نمود و ملک را در نقشه های هوایی سال های مختلف جانمایی کرد بطوری که مورد یا مواردی که تایید کننده داشتن سابقه احیاء در ملک است در عکس ها دیده شود و بتوان با استناد به آن به رای ملی شدن زمین اعتراض نمود .

 سازمان جهاد کشاورزی استان های مختلف جهت بررسی سابقه زراعی بودن اراضی و خارج شدن اراضی از زمره اراضی ملی و  تحقق مالکیت افراد بر زمین های زراعی ، مالکین محترم را جهت تهیه نقشه یو تی ام UTM از ملک خود و همچنین جانمایی آن قطعه زمین بر روی چند دوره عکس هوایی به کارشناسان رسمی نقشه برداری ارجاع می دهند.

کارشناسان پس از بررسی مدارک با حضور میدانی  ، نقشه یو تی ام UTM دقیق از ملک که هم شامل موقعیت دقیقی ملک در سیستم مختصات جهانی یو تی ام UTM است و هم شامل حدود اربعه و مساحت دقیق ملک است تهیه می نمایند. سپس جانمایی ملک بر روی عکس هوایی ژئو رفرنس شده در سیستم مختصات یو تی ام UTM انجام و ممهور می شود.

مالکین محترم می توانند با در دست داشتن این نقشه ها و عکس های تایید شده جهت اخذ سند مالکیت ملک اقدام نمایند.

نمونه جانمایی ملک روی عکس هوایی در سیستم مختصات یو تی ام UTM تهیه شده توسط خانم مهندس آبکار نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی

جانمایی پلاک ثبتی روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
جانمایی پلاک ثبتی روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

با عنایت به بالاتر رفتن ارزش اراضی معمولا تقسیم قطعه زمین به قطعات کوچکتر امری است اجتناب ناپذیر لذا اکثر زمین های کشاورزی به صورت مشاعی می باشند که طبق قانون جدید کاداستری کشور، برای دریافت سند قطعات کوچکتر، باید نقشه یو تی ام UTM به صورت همزمان برای قطعه مادر و قطعه مورد نظر مشاعی تهیه شود.

بصورتی که موقعیت قطعه مشاعی بر روی قطعه مادر مشخص باشد. لذا در صورت مشاعی بودن زمین، حتما اطلاع کافی از پلاک ثبتی و حدود اربعه و مساحت قطعه زمین مادر کسب نمایید تا در هنگام برداشت زمینی همه چیز مشخص باشد .

در زیر نمونه ای از یک نقشه یو تی ام UTM برای ۱۵۰۰ متر مربع زمین کشاورزی مشاع از حدود ۵۶ هکتار زمین (قطعه مادر) آورده شده است. همانطور که مشاهده می فرمایید علاوه بر تثبیت موقعیت ملک ۱۵۰۰ متری، جانمایی پلاک ثبتی برای قطعه مادر نیز بر  اساس حدود اربعه مندرج در سند قطعه مادر انجام شده است.

نمونه نقشه یو تی ام UTM ملک مشاعی تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

​​امروز با در اختیار داشتن بانک اطلاعات ثبتی کامل (حاصل چندین سال جمع آوری اطلاعات ثبتی) و همچنین کارشناسان رسمی دادگستری امور ثبتی  و  کارشناسان رسمی نظام مهندسی نقشه برداری خبره در امر جانمایی پلاک ثبتی مفتخریم به اطلاع برسانیم تنها گروه قوی در امور ثبت و سند در محدوده استان تهران و حومه هستیم. حرف آخر و نتیجه قطعی مربوط به امور ثبت و سند را از ما بشنوید.

برای تهیه انواع نقشه یو تی ام UTM جهت اخذ سند مالکیت می توانید همه روزه در ساعات اداری تماس بگیرید.​

نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!