نقشه یو تی ام فوری

تهیه نقشه یو تی ام فوری مورد درخواست بسیاری از متقاضیانی هست که پرونده آنها در اداره ثبت یا شهرداری معطل تحویل نقشه یو تی ام است. لذا حتی تهیه نقشه یو تی ام یک روز زودتر می تواند پرونده را از بلاتکلیفی خارج کند.

پرونده های ملکی در ادارات ثبت و شهرداری ها و به طور کلی سازمانهای مرتبط با زمین و ملک به گونه ای است که اگر پرونده برچسب نقص مدارک – نقشه یو تی ام بخورد از چرخه روتین خود خارج می شود و از روی میز به زیر میز منتقل می شود.

 این موضوع بسیار بد است چون متقاضی دیگر نمی تواند به عقب افتادن کارش اعتراض کند چون انگشت اتهام به سمت خودش است که مدارک لازم را تحویل کارشناس نداده است. به عبارت دیگر نقص مدرک به دلیل نبودن نقشه یو تی ام در پرونده یعنی کل پرونده به حالت تعلیق در می آید تا زمانی که نقشه یو تی ام توسط متقاضی به کارشناس تحویل داده شود.

آیا تهیه نقشه یو تی ام الزامی است؟

نقشه یو تی ام یکی از مدارک ضروری و الزامی برای همه پرونده های ملکی با موضوعات مختلف در کلیه ادارات ثبت، شهرداری ها ، سازمان منابع طبیعی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان زمین شهری، دادگاه های ملکی و غیره است.

تا جایی که توصیه ما این است که قبل از مراجعه به این ادارات جهت تشکیل پرونده، نقشه یو تی ام ملک مورد نظر را تهیه کنید و آماده داشته باشید. بدون تحویل نقشه یو تی ام عملا هیچ کاری برای پرونده ملکی شما انجام نخواهد شد.

تهیه نقشه یو تی ام چند روز طول می کشد؟

برمی گردیم به اصل موضوع این مطلب که تهیه نقشه یو تی ام فوری است.

بازه زمانی که برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است از یک ساعت تا دو هفته متغیر است.

به این معنا که زمان لازم برای تهیه نقشه یو تی ام به شرایط ملک مورد نظر و همچنین اداره یا سازمانی که قرار است نقشه یو تی ام به کارشناس آن تحویل داده شود بستگی دارد.

گاهی اوقات هدف از نقشه یو تی ام در واقع مختصات چهارگوشه ملک است. به عنوان مثال نقشه یو تی ام برای اداره آب، برق و گاز.

مالکین جهت اخذ اشتراک زیرساختهای شهری مانند انشعاب آب برق گاز باید نقشه یو تی ام ملک خود را تحویل کارشناس آن اداره دهند تا در سیستم ثبت شود و وضعیت امکان یا عدم امکان و همچنین هزینه استعلام شود.

در این نوع نقشه یو تی ام فقط کافی است که موقعیت دقیق ملک مورد نظر بر روی نقشه هوایی منطقه جانمایی شود بطوریکه محل دقیق ملک قابل رویت باشد و مختصات چهارگوشه ی ملک در نقشه درج شده باشد.

این نوع نقشه یو تی ام ظرف یک ساعت قابل تهیه است و از نظر هزینه قاعدتا هزینه نقشه یو تی ام برای این منظور ارزان ترین است.

اما گاهی اوقات هدف از تهیه نقشه یو تی ام، پیدا کردم مختصات و یا لوکیشن دقیق ملکی است که مالک آن فوت شده است و وراث از محل ملک بی اطلاع هستند. در این صورت کارشناس نقشه برداری باید تخصص امور ثبتی نیز داشته باشد تا بتواند بر اساس اطلاعات مندرج در سند محل یا آدرس دقیق ملک را پیدا کند که کاری بسیار دشوار و زمان بر است.

تهیه این نوع نقشه یو تی ام که به نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مصطلح است تقریبا دو هفته کاری زمان می برد و از نظر هزینه گران ترین نوع نقشه یو تی ام است.

بقیه انواع نقشه یو تی ام در رنجی فی مابین این دو نوع نقشه یو تی ام قرار می گیرند که قاعدتا می توانند از یک روزه تا دو هفته کاری بسته به هدف از تهیه نقشه یو تی ام زمان ببرد.

نقشه یو تی ام آنلاین

گروه کارشناسی ما تضمین می کند که با در اختیار داشتن تیمی از کارشناسان خبره نقشه برداری و امور ثبتی سازمان نظام مهندسی و کارشناسان رسمی دادگستری، در کمترین زمان ممکن نقشه یو تی ام را تهیه و تحویل متقاضی دهد.

برای سرعت بخشیدن به خدمات تهیه نقشه یو تی ام ابتکاراتی در نظر گرفته شده است که نیاز به مراجعه حضوری و تشریفات اداری برای ثبت درخواست را حذف کرده ایم بطوریکه می توانید به صورت کاملا آنلاین نقشه یو تی ام سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل خود نقشه را تحویل بگیرید.

با توجه به شهرت بسزایی که گروه کارشناسان رسمی ما با مدیریت خانم مهندس آبکار دارد، تضمین می کنیم که نقشه یو تی ام تهیه شده توسط ما کاملا تضمینی است و درجا تایید اداره مربوطه را می گیرد. مهر کارشناسی ما بسیار شناخته شده و معتبر است.

جهت استعلام  اطمینان می توانید به هر یک از ادارات ثبت مراجعه کنید تا نمونه های فراوان از نقشه های ما را در دست متقاضیان و زیر دست کارشناسان ببینید.

برای کسب اطلاعات جامع در مورد انواع نقشه یو تی ام برای ادارات  سازمان های مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید و موردی که برای شما کاربرد دارد را انتخاب کنید:

انواع نقشه یو تی ام و کاربرد آن

نمونه نقشه یو تی ام استاندارد

هر اداره ارگانی نیاز به اطلاعات مشخصی دارد که باید در نقشه یو تی ام آورده شود که قاعدتا بستگی به موضوع پرونده دارد. اما به طور کلی استانداردهایی برای نقشه یو تی ام تعریف شده است که بدون رعایت آن استانداردها نقشه یو تی ام فاقد اعتبار میشود.

در حال حاضر نمونه نقشه یو تی ام های گروه کارشناسی ما به عنوان نمونه های استاندارد در ادارت و ارگانهای مختلف شامل کلیه ادارات ثبت و شهرداری های تهران شهرری کرج اسلامشهر شهریار پردیس دماوند لواسان مورد توجه و تایید قرار گرفته است که باعث افتخا رما و رضایت مشتریان ما است.

نمونه نقشه یو تی ام ملک چهارگوشه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نمونه نقشه یو تی ام دقیق نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نمونه نقشه یو تی ام دقیق نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

​نمونه نقشه یو تی ام ملک چندگوشه نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نمونه نقشه یو تی ام وضع موجود نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نمونه نقشه یو تی ام وضع موجود نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

​نمونه نقشه یو تی ام ملک با شکست های متعدد نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام دوهزارم شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه یو تی ام دوهزارم شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نمونه نقشه یو تی ام ملک مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نمونه نقشه یو تی ام ملک تجمیعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه کادر طولها و مساحت قطعه ها از گذر تا گذر نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه کادر طولها و مساحت دقیق قطعه ها از گذر تا گذر در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

جهت تهیه نقشه یو تی ام UTM استاندارد (با مهر نقشه بردار رسمی) مطابق نیاز ادارات ثبت ، شهرداری ها و سایر ارگانها و سازمانهای مرتبط با امور اراضی و ملک ) با ما تماس بگیرید.

سرعت ما تاثیر منفی در کیفیت کار ندارد. بطوریکه نقشه یو تی ام فوری به معنای واقعی فوری و ظرف چند ساعت تهیه می کنیم با تضمین تایید درجا توسط اداره ی مربوطه.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!