زمان انجام نقشه یو تی ام

نقشه یو تی ام چند روز طول می کشد؟

یکی از سوالات پر تکرار این است که تهیه نقشه یو تی ام چند روز طول می کشد؟

با توجه به اینکه در بحران کرونا ویروس بسیاری از پروژه هایی که نیاز به بازدید حضوری کارشناسان دارند کنسل شده و به تعویق افتاده است، گروه کارشناسان رسمی ما به فعالیت خود در مورد پروژه هایی که نیاز به بازدید حضوری از ملک ندارند ادامه میدهد.

جهت تامین شرایط هم برای متقاضی و هم برای کارشناسان خود، روشی اتخاذ شده است که نیاز به مراجعه حضوری متقاضی نباشد. برای بسیاری از پروژه های کارشناسی مانند جانمایی پلاک ثبتی ملک از روی سند، تنها با ارسال عکس واضح از صفحات سند و اراسل آن از طریق واتساپ برای ما، کارشناسان ما بلافاصله شروع به کار بر روی پروژه می کنند.

جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی تعیین آدرس دقیق سند منگوله دار شاهنشاهی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق تعیین آدرس دقیق بنچاق قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
سند منگوله دار نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

زمان انجام نقشه یو تی ام به نوع پروژه بستگی دارد که البته باید به اطلاع برسانیم در گذشته زمانبدی انجام پروژه های جانمایی پلاک ثبتی به دلیل حجم کاری، دو هفته تا یک ماه بود که در حال حاضر به دلیل کنسل شدن سایر پروژه های نقشه برداری، تمرکز کارشناسان ما بر روی پروژه های جانمایی دو برابر شده است و بنابراین زمانبندی تحویل پروژه به یک هفته کاری تقلیل پیدا کرده است.

بنابراین این زمان بهترین موقع برای تعیین تکلیف سندهای قدیمی است.

در صورتی که سند یا بنچاق یا قولنامه های قدیمی دارید که از موقعیت و آدرس ملک بی اطلاع هستید، گروه کارشاسان رسمی امور ثبتی ما با در اختیار داشتن کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی، می توانند در کمترین زمان موقعیت و آدرس دقیق ملک را از روی اطلاعات سندی جانمایی کنند و نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی به انضمام سی دی مورد تایید ادارت ثبت را تحویل مالک/وارثین یا وکیل مالک/وارثین دهند تا بتوانند جهت احقاق حقوق ملکی اقدام نمایند.

جانمایی پلاک ثبتی بنچاق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی بنچاق تعیین آدرس دقیق بنچاق قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گاهی مالکین اسناد قدیمی منگوله دار که سالهاست ملک را رها کرده اند و از موقعیت دقیق و وضعیت کنونی ملک بی خبر هستند, وقتی به اداره ثبت مراجعه می کنند و از وضعیت ملک خود پرس و جو می کنند به آنها گفته می شود برای تشکیل پرونده ارائه  . نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی الزامی است.

تعیین تکلیف سندهای قدیمی

اگر سند منگوله دار دارید, تا زمانی که رسما سند تعیین تکلیف و یا رسما باطل اعلام نشده است نباید دست از پیگیری بکشید.

کارشناسان رسمی امور ثبتی که دسترسی به بانک اطلاعات ثبتی دارند می توانند سابقه ثبتی ملک را با تمام اطلاعات مورد نیاز اداره ثبت استخراج کنند و در اختیار شما قرار دهند.

وقتی شما دست پر و اطلاعات موثق ممهور به مهر کارشناسان رسمی دادگستری و نظام مهندسی امور ثبتی به اداره ثبت مربوطه مراجعه کنید, کارشناس موظف است تشکیل پرونده داده و کار تعیین تکلیف سند قدیمی و تبدیل آن به سند تک برگ را به جریان بیندازد.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی عبارت است موقعیت دقیق گوشه های ملک در سیستم مختصات یو تی ام که به صورت جدول در نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی درج و توسط نقشه بردار کارشناس رسمی ممهور شود.

به این ترتیب نقشه دفترچه ای قدیمی (سند اربعه) ملک بر اساس پلاک ثبتی، تبدیل به نقشه دقیق در سیستم مختصات یو تی ام می گردد که در آن مکان دقیق ملک بر روی زمین با حد و مرز دقیق و مساحت دقیق توسط کارشناس رسمی امور ثبتی تایید گردیده است و همچنین مالک موقعیت ملک خود را بر روی زمین جهت بازدید کارشناس اداره ثبت پی کنی یا دیوار کشی می کند.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی حکم سند جدید برای ملک یا زمین را دارد که جهت هرگونه معامله و یا فعالیت عمرانی اعم از ساخت و ساز، تغییر کاربری و .. به عنوان مبنا قابل استناد و استفاده می باشد. سند دفترچه ای بدون نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی، ارزش فنی ندارد. اما سند دفترچه ای به انضمام نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی یک پکیج کامل هم از نظر حقوقی و هم از نظر فنی مهندسی است.

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی تعیین محل دقیق سند قدیمی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

به همین جهت است که اخیرا در تمام ارگانهای مرتبط به امور ملک و اراضی, مانند ادارات ثبت و شهرداری ها و سازمان زمین شهری و جهاد کشاورزی و غیره, ارائه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ملک جهت تشکیل پرونده الزامی است.

نقشه یو تی ام ممهور به مهر کارشناس رسمی دادگستری

ضمنا در این ادارات صرفا مهر نقشه بردار کارشناس رسمی دادگستری- امور ثبتی مورد قبول است. رشته های دیگر مانند راه و ساختمان یا عمران صلاحیت تایید نقشه یو تی ام UTM را ندارند و مهر آنها مورد قبول ارگانها و سازمانها نمی باشد.

پروسه تهیه  نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی به این صورت است که اطلاعات خام ذخیره شده در بانک اطلاعات ثبتی مانند نقشه های ثبتی قدیمی ژئورفرنس شده و سایر اطلاعات توصیفی مندرج در سند در یک پروسه فنی روی هم اندازی لایه های اطلاعاتی تبدیل به موقعیت فعلی در سیستم مختصات یو تی ام می شوند.

بطوریکه به صورت مختصات دقیق یو تی ام توسط نقشه بردار کارشناس رسمی تهیه کننده نقشه ممهور می شود تا مورد استفاده ادارات ثبت به عنوان مدرک تایید گواهی موقعیت ملک در پرونده ملک ثبت شوند.

در شکل زیر نمونه نقشه ثبتی را ملاحظه می فرمایید که موقعیت پلاک های ثبتی به تفکیک با ذکر شماره پلاک ثبتی و شماره قطعه تفکیکی و حتی ذکر طول و عرض قطعه های تفکیکی آورده شده است.

نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی مفروز و مجزی شده از پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

در صورت تمایل به استفاده از خدمات کارشناسی جانمایی پلاک ثبتی تماس بگیرید و یا خلاصه ای از وضعیت پرونده خود را به تلگرام ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی و مشاوره اولیه شوید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!