نقشه یو تی ام دقیق

نقشه یو تی ام طولها زاویه ها مساحت دقیق

نقشه یو تی ام طولها زاویه ها مساحت دقیق یعنی نقشه ای که در آن مختصات یو تی ام گوشه های ملک درج شده باشد و همچنین وضع موجود دقیق ملک شامل طولها در چهار جهت اصلی شمال شرق جنوب غرب با دقت سانتی متر مشخص شده باشد.وقتی با نقشه برداری دقیق از ملک طولها و زاویه طولها دقیق باشد بنابراین مساحت دقیق ملک نیز بدست می آید. در این مقاله نمونه هایی از نقشه یو تی ام استاندارد را برای دانلود نقشه یو تی ام قرار داده ایم.

نقشه یو تی ام طولها زاویه ها مساحت دقیق ملک صرفا توسط نقشه برداری با دستگاه های دقیق و توسط نقشه بردار کارشناس رسمی قابل انجام است.

تعریف عامیانه نقشه یو تی ام

به زبان بسیار ساده باید گفت نقشه یو تی ام نقشه ایست که اطلاعات کامل یک ملک را از جمله ابعاد ، زوایا و مساحت دارد و بعلاوه موقعیت ملک را روی کره زمین نشان می دهد بصورتی که هیچ ملک دیگری نمی تواند آن موقعیت را داشته باشد.
همان طور که در نرم افزارهای رهیاب مثل گوگل مپ Maps و ویز Waze یک خودرو در آن واحد می تواند یک موقعیت داشته باشد و این موقعیت روی نقشه نشان داده می شود در واقع تمام اجزای آن نقشه از جمله ملک ها و خیابانها و اتوبانها و غیره همگی دارای مختصات جغرافیایی یو تی ام مشخصی هستند.

دقت نقشه یو تی ام

وقتی خودرو از کنار آنها رد می شود با مقایسه مختصات خودرو و این نقاط می توان فهمید که الان خودرو کجاست ، پس در نقشه یو تی ام دقیق ملک این مختصات ها تعیین می شوند.
دقت مختصات یوتی ام در زمانی که ما با حرکت یک خودرو در ارتباط هستیم در حد چند متر است و دلیلش بستگی به موارد بسیار زیادی دارد که از لحاظ فنی پیچیدگی خاص خود را دارد ولی وقتی شما با ملک در ارتباط هستید باید به روش های فنی و تجهیزات مخصوص این دقت را بالا ببرید بصورتی که دقت در حد سانتیمتر قرار بگیرد و بتوان از آن مختصات های یو تی ام جهت تهیه نقشه یو تی ام دقیق استفاده نمود .

موقعیت مکانی ملک و گوشه های آن هم در بحث دقت مختصات مهم هستند و برای مثال دقت تعیین مختصات گوشه یک دیوار سه متری با دقت تعیین مختصات در کنار یک ساختمان ۵ طبقه با هم تفاوت دارد و حتی ابزار مورد استفاده نیز متفاوت است، لذا پیچیدن نسخه برای تهیه همه نقشه های یو تی ام با یک نوع ابزار نادرست است و خطای بالایی ممکن است در بعضی از آنها بوجود آورد.

انجام این عملیات نیاز به تخصص صرفا نقشه برداری دارد و افراد عامه نمی توانند با دستگاه های مبتدی یا گوشی موبایل اقدام به تهیه نقشه یو تی ام نمایند .

سوال متداول در مورد نقشه یو تی ام

تماس های زیادی با ما گرفته می شود مبنی بر اینکه نقشه یو ای ام ملک ما در گوگل مشخص است و آیا می توان از آن استفاده کرد که در جواب باید گفت:

دقت نقشه گوگل بسیار پایین هست و هر نقطه حداقل ۵ متر خطا دارد پس در تعیین مساحت یو تی ام یک ملک که دقت سانتیمتر مربع مهم است دیگر نمی توان از این ابزار استفاده کرد .

دانلود نقشه یو تی ام طولها زاویه ها مساحت دقیق

در زیر نمونه هایی از نقشه یو تی ام وضع موجود انواع ملک جهت دانلود رایگان آورده شده است.

دانلود  نقشه یو تی ام UTM ملک چهارگوشه تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نمونه نقشه یو تی ام دقیق نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نمونه نقشه یو تی ام دقیق نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

دانلود  نقشه یو تی ام UTM  ملک چندگوشه تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نمونه نقشه یو تی ام وضع موجود نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نمونه نقشه یو تی ام وضع موجود نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

دانلود  نقشه یو تی ام UTM  ملک با شکست های متعدد تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه یو تی ام دوهزارم شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه یو تی ام دوهزارم شهرداری نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

دانلود  نقشه یو تی ام UTM  ملک مشاعی تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار  09126140339
نقشه یو تی ام مشاعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

​دانلود  نقشه یو تی ام UTM  ملک تجمیعی تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه کادر طولها و مساحت قطعه ها از گذر تا گذر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه کادر طولها و مساحت دقیق قطعه ها از گذر تا گذر در سیستم مختصات یو تی ام نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

همچنین در صورتی که از ابتدا مالک زمین نبوده اید و نسبت به پلاک ثبتی ملک اطمینان صد در صد ندارید، قبل از شروع هرگونه عملیات ساختمانی نسبت به جانمایی پلاک ثبتی توسط کارشناسان رسمی دادگستری- نقشه برداری و امورثبتی اقدام نمایید.

مطمئناً هزینه جانمایی پلاک ثبتی که درواقع شما را از تعلق سند به ملک در محل خود مطمئن می سازد در مقابل هزینه های کلی ساخت و ساز بسیار ناچیز است. درصورتی که اهمال در این مهم تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت.

دانلود نقشه یو تی ام دقیق تایید موقعیت پلاک ثبتی سند تهیه شده توسط نقشه بردار خانم مهندس آبکار

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی مفروز و مجزی شده از پلاک ثبتی مادر- نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

جهت تهیه انواع نقشه یو تی ام با کابرد دو منظوره هم برای ارائه به شهرداری و هم برای ادارات ثبت جهت اخذ سند تک برگی یا تصحیح سند، همه روزه در ساعات اداری تماس بگیرید و مشاوره شوید.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار  09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!