فروش نقشه ثبتی

بسیاری از مشاورین املاک درخواست فروش نقشه ثبتی از ما دارند که به دیوار دفتر مشاور املاک خود نصب کنند. در صورتی که فروش نقشه ثبتی فقط به همکارانی که کارشناس رسمی امور ثبتی هستند امکان پذیر است. چرا که نقشه ثبتی حاوی اطلاعات بسیار مهم شامل پلاک های ثبتی تمام ملک های یک منطقه است که اگر در دست مردم عادی باشد می تواند موجبات سوء استفاده و جعل اسناد با استفاده از همین اطلاعات را برای کلاهبرداران ملکی و حتی مشاورین املاک فراهم آورد.

ضمنا لازم به تاکید است که نقشه های ثبتی نقشه های بسیار ارزشمند هستند که قیمت خیلی بالایی دارند. لذا اگر صرفا برای زیبا شدن دیوار دفتر املاکی خود قصد خرید نقشه ثبتی را دارید باید تجدید نظر کنید.

فروش نقشه ثبتی مانند فروش نقشه هوایی یک دو هزارم ۱:۲۰۰۰ نیست که به راحتی بتوانید از سازمان نقشه برداری کشور خریداری کنید.

فروش نقشه ثبتی حتی توسط ادارت ثبت هم انجان نمی شود. به طور کلی فروش نقشه ثبتی توسط هیچ اداره یا سازمانی انجام نمی شود.

نقشه های ثبتی صرفا در اختیار نقشه برداران کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ثبتی قرار می گیرد که بتوانند برای منظور خاصی به درخواست دادگاه ملکی و برای کمک به قاضی برای صدور رای استفاده بشود.

بنابراین هر چقدر یک نقشه بردار امور ثبتی سابقه کار بالاتر و پرونده های ملکی بیشتری را تجربه کرده باشد ، نقشه های ثبتی بیشتری را از مناطق متنوع و با موضوعات مختلف در اختیار دارد.

گروه کارشناسان رسمی نقشه برداری و امور ثبتی ما به دلیل سابقه بالای ۲۰ سال و به عنوان شناخته شده ترین کارشناسان در پرونده های ملکی تهران و حومه تهران شامل شهرری دماوند پردیس رودهن بومهن کرج اسلامشهر شهریار، بانک اطلاعات ثبتی بسیار قوی و معتبری از انواع نقشه های ثبتی را در اختیار دارد.

اما مجددا تاکید می کنیم که فروش نقشه ثبتی نداریم.

نمونه نقشه ثبتی

در زیر نمونه هایی از نقشه ثبتی مناطق مختلف تهران و حومه تهران را مشاهده می کنید که با استناد به این نقشه های ثبتی انواع گزارشات و تامین دلیل برای دادگاه های ملکی تهیه شده است که سرنوشت پرونده های ملکی را مشخص کرده است.

در زیر نمونه هایی از نقشه های ثبتی را مشاهده می کنید:

نقشه ثبتی شماره قطعه های تفکیکی

نقشه تفکیکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه تفکیکی ثبتی قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی پلاک اصلی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی پلاک اصلی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه ثبتی شماره پلاک فرعی

نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی پلاک ثبتی مادر و قطعات تفکیکی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه ثبتی ترکیبی شماره قطعه های تفکیکی و شماره پلاک فرعی

کروکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
کروکی ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

نقشه ثبتی برای جانمایی پلاک ثبتی

یکی از پر کاربردترین استفاده از نقشه های ثبتی انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی است.

برای مطالعه بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پیدا کردن لوکیشن ملک با استفاده از نقشه ثبتی قدیمی منطقه

نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه ثبتی قطعات تفکیکی مفروز شده از پلاک ثبتی فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
جانمایی پلاک ثبتی ملک روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
جانمایی پلاک ثبتی روی عکس هوایی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

حاصل عملیات جانمایی پلاک ثبتی نقشه یو تی ام UTM  جانمایی پلاک ثبتی است که ممهور به مهر نقشه بردار امور ثبتی کارشناس رسمی دادگستری می شود.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی واقع در بخش 11 تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی زمین واقع در بخش ۱۱ تهران نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام سند دفترچه ای پلاک ثبتی اصلی و فرعی سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام سند دفترچه ای پلاک ثبتی اصلی و فرعی سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مادر و پلاک های فرعی مفروز و مجزی شده از پلاک ثبتی مادر نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

برای مطالعه بیشتر در مورد روش انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی با استفاده از نقشه های ثبتی قدیمی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پیدا کردن آدرس از روی پلاک ثبتی سند منگوله دار

پس از تعیین موقعیت دقیق ملک اکنون می توان در مورد اینکه آیا ملک تصرف عدوانی شده است یا خیر اظهار نظر کرد. این نقشه در تمام ادارات ثبت و دادگاه ها و مراجع زیربط امور ملکی معتبر است بطوریکه بر اساس همین جانمایی سند های منگوله دار قدیمی تعیین تکلیف می شود.

در صورتی که ملک توسط شخص حقیقی تصرف شده باشد و یا توسط یک ارگان دولتی مانند شهرداری یا سازمان منابع طبیعی یا سازمان زمین شهری و غیره به عنوان شخص حقوقی تصرف شده باشد باید جهت رفع تصرف یک پرونده خلع ید متصرف در دادگاه تشکیل دیهد.

توضیحات کامل را در لینک زیر بخوانید:

نقشه جانمایی پلاک ثبتی جهت خلع ید متصرف

مطالبه بهای ملک از شهرداری

گرفتن زمین معوض به جای زمین تصرف شده توسط دولت

برخی از متقاضیان بعد از اتمام عملیات جانمایی پلاک ثبتی و تعیین محل دقیق ملک اصرار به میخ کوبی زمین یا به اصطلاح عامیانه چهار میخ کردن ملک بر روی زمین دارند.

لازم به تاکید است که برای پیگیری های اداری جهت تعیین تکلیف زمین در اداره ثبتی مربوطه نیازی به این نیست که مختصات یو تی ام ملک را بر روی زمین میخ کوبی کرده باشید.

نقشه بردار اداره ثبت صرفا نقشه یو تی ام UTM  جانمایی پلاک ثبتی را نیاز دارد چراکه مختصات چهارگوشه دقیق زمین بر روی نقشه به صورت جدول مختصات یو تی ام درج شده است که همین مختصات برای اداره ثبتی کافی است.

میخ کوبی مختصات یو تی ام چهارگوشه ملک بر روی زمین باید در مراحل آخر کار و زمانی که سند منگوله دار قدیمی کاملا از طریق اداره ثبت و دادگاه تعیین تکلیف شد انجام شود. چون ممکن است رای دادگاه مبنی بر دادن معوض به جای این زمین باشد. بنابراین میخ کوبی زمین نه تنها لزومی ندارد بلکه کار بیهوده ای بوده است.

در هر صورت برای اطلاع کامل از نحوه میخ کوبی ملک بر روی زمین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

میخ کوبی ملک بر روی زمین

نقشه ثبتی پلاک ۹۲ اصلی سفید خاک تهران

زمین های جزو پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک جزو پلاک های دشوار تهران برای جانمایی پلاک ثبتی است.

پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک زمین های منطقه شرق تهران است که زمینهایی که مالکین آن سالهاست زمین را رها کرده اند و درواقع هیچ پیگیری و بهره برداری از زمین انجام نداده اند به عنوان اراضی ملی تحت تصاحب منابع طبیعی و یا شهرداری است تا زمانی که مالک اصلی زمین پیدا شود و ادعای پس گرفتن زمین را کند تا تعیین تکلیف شود.

سندهای منگوله دار شاهنشاهی قدیمی که جزو پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک هستند برای تعیین تکلیف راهی ندارند جز اینکه عملیات جانمایی پلاک ثبتی توسط نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی انجام شود تا موقعیت دقیق ملک در آن منطقه  مشخص شود.

منطقه شرق تهران که همان پلاک ثبتی ۹۲ اصلی است منطقه وسیعی است که تعداد بسیار زیادی سند از این پلاک ثبتی صادر شده است بطوریکه نمی توان صرفا با داشتن پلاک ثبتی فرعی ملک حتی حدس زد که موقعیت ملک کجا واقع شده است. لذا خواهشمند است از ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی توقع نداشته باشید که با اعلام پلاک ثبتی فرعی ملک حتی محل حدودی ملک را اعلام کنیم.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمینهای جزو پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک به صفحات اول تا چهارم سند نیاز داریم که مهم نیست اصل سند یا کپی سند باشد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۹۲ اصلی سفید خاک تهران نداریم.

اسکن یا عکس واضح از صفحات اول تا چهارم سند مربوط به پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا هزینه جانمایی پلاک ثبتی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اعلام شود.

در صورت توافق با هزینه اعلامی مشخصات خود را به عنوان متقاضی اعلام می کنید تا اسکن ممهور قرارداد به واتساپ شما ارسال شود.

متقاضی می تواند مالک یا وارث مالک و یا وکیل مالک باشد که البته نیاز به داشتن وکالت رسمی نداریم. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۹۲ اصلی سفید خاک تهران نداریم.

سندهای مربوط به پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک سندهای دفترچه ای شاهنشاهی قدیمی هستند که عمدتا مالک اصلی فوت کرده است و این اسناد به دست وراثی رسیده است که از محل و وضعیت ملک بی اطلاع هستند.

البتع تعدادی از متقاضیان در واقع خریداران این سندها هستن که تمایل دارند قبل از انجام معامله از موقعیت دقیق ملک و شرایط آن از حیث تصرف و کاربری آگاه شوند.

اکیدا توصیه می کنیم سند شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک را تا زمانی که محل دقیق ملک توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی جانمایی نشده است خریداری نکنید و هیچ مبلغی بابت معامله پرداخت نکنید.

همانطور که گفته شده نیمی از زمینهای پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک در ارتفاعات می افتد که اراضی ملی شده است و تحت تصرف و اختیار سازمان منابع طبیعی می باشد. بنابراین ملک ممنوع المعامله و غیر قابل بهره برداری است.

زمینهای پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک منطقه ای بین تهران و پردیس واقع می شود. لذا وارثین سند منگوله دار شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک نباید چشم بسته این سندها را بفروشند چون ممکن است زمین مرغوبی را از دست بدهند.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار قدیمی پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک بسیار ناچیز تر از ارزش ملک است ولی متاسفانه هنوز برخی از وارثین سندهای منگوله دار پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک برای انجام کار تخصصی توسط کارشناس ریمی امور ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک تردید می کنند.

در مورد وضعیت ملک از نظر تصرف و یا کاربری قطعا قبل از تعیین موقعیت دقیق ملک هیچ اظهار نظری نمی توان کرد. بنابراین خواهشمن است سوال نپرسید. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۹۲ اصلی سفید خاک تهران نداریم.

برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار از پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک به نقشه ثبتی آن منطقه نیاز است که در واقع یک کروکی قدیمی از زمانی است که آن منطقه به پلاک ثبتی اصلی ۹۲ منسوب شد و زمینهای آن قطعه بندی و به هر قطعه یک پلاک ثبتی فرعی تخصیص داده شد.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک در بانک اطلاعات ثبتی گروه کارشناسان رسمی موجود است و تا به حال تعداد زیادی از زمینهای بلاتکیف پلاک ثبتی ۹۲ اصلی سفید خاک را جانمایی کرده ایم.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر

زمین های جزو پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر جزو پلاک های دشوار تهران برای جانمایی پلاک ثبتی است.

پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر زمین های مرغوب بین تهران و پردیس است و زمینهایی که مالکین آن سالهاست زمین را رها کرده اند و درواقع هیچ پیگیری و بهره برداری از زمین انجام نداده اند تحت تصاحب منابع طبیعی و شهرداری است تا زمانی که مالک اصلی زمین پیدا شود و ادعای پس گرفتن زمین را کند تا تعیین تکلیف شود.

سندهای منگوله دار شاهنشاهی قدیمی که جزو پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر هستند برای تعیین تکلیف راهی ندارند جز اینکه عملیات جانمایی پلاک ثبتی توسط نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی انجام شود تا موقعیت دقیق ملک در آن منطقه مشخص شود.

منطقه مزرعه طلادر که همان پلاک ثبتی ۷۳ اصلی است منطقه وسیعی است که تعداد بسیار زیادی سند از این پلاک ثبتی صادر شده است بطوریکه نمی توان صرفا با داشتن پلاک ثبتی فرعی ملک حتی حدس زد که موقعیت ملک کجا واقع شده است. لذا خواهشمند است از ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی توقع نداشته باشید که با اعلام پلاک ثبتی فرعی ملک حتی محل حدودی ملک را اعلام کنیم.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمینهای جزو پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر به صفحات اول تا چهارم سند نیاز داریم که مهم نیست اصل سند یا کپی سند باشد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر نداریم.

اسکن یا عکس واضح از صفحات اول تا چهارم سند مربوط به پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا هزینه جانمایی پلاک ثبتی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اعلام شود.

در صورت توافق با هزینه اعلامی مشخصات خود را به عنوان متقاضی اعلام می کنید تا اسکن ممهور قرارداد به واتساپ شما ارسال شود.

متقاضی می تواند مالک یا وارث مالک و یا وکیل مالک باشد که البته نیاز به داشتن وکالت رسمی نداریم. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر نداریم.

سندهای مربوط به پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر سندهای دفترچه ای شاهنشاهی قدیمی هستند که عمدتا مالک اصلی فوت کرده است و این اسناد به دست وراثی رسیده است که از محل و وضعیت ملک بی اطلاع هستند.

البتع تعدادی از متقاضیان در واقع خریداران این سندها هستن که تمایل دارند قبل از انجام معامله از موقعیت دقیق ملک و شرایط آن از حیث تصرف و کاربری آگاه شوند.

اکیدا توصیه می کنیم سند شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر را تا زمانی که محل دقیق ملک توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی جانمایی نشده است خریداری نکنید و هیچ مبلغی بابت معامله پرداخت نکنید.

همانطور که گفته شده نیمی از زمینهای پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر در ارتفاعات می افتد که اراضی ملی شده است و تحت تصرف و اختیار سازمان منابع طبیعی می باشد. بنابراین ملک ممنوع المعامله و غیر قابل بهره برداری است. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر نداریم.

زمینهای پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر منطقه ای بین تهران و پردیس واقع می شود. لذا وارثین سند منگوله دار شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر نباید چشم بسته این سندها را بفروشند چون ممکن است زمین مرغوبی را از دست بدهند.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار قدیمی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر بسیار ناچیز تر از ارزش ملک است ولی متاسفانه هنوز برخی از وارثین سندهای منگوله دار پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر برای انجام کار تخصصی توسط کارشناس ریمی امور ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک تردید می کنند.

در مورد وضعیت ملک از نظر تصرف و یا کاربری قطعا قبل از تعیین موقعیت دقیق ملک هیچ اظهار نظری نمی توان کرد. بنابراین خواهشمن است سوال نپرسید.

برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار از پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر به نقشه ثبتی مزرعه طلادر پلاک ثبتی ۷۳ اصلی نیاز است که در واقع یک کروکی قدیمی از زمانی است که آن منطقه به پلاک ثبتی اصلی ۷۳ منسوب شد و زمینهای آن قطعه بندی و به هر قطعه یک پلاک ثبتی فرعی تخصیص داده شد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر نداریم.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر در بانک اطلاعات ثبتی گروه کارشناسان رسمی موجود است و تا به حال تعداد زیادی از زمینهای بلاتکیف پلاک ثبتی ۷۳ اصلی مزرعه طلادر را جانمایی کرده ایم.

نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک

زمین های جزو پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک جزو پلاک های دشوار تهران برای جانمایی پلاک ثبتی است.

پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک زمین های مرغوب منطقه پونک و سعادت آباد تهران است که قسمتهایی از آن توسط ارگانهای دولتی مانند دانشگاه آزاد و سازمان زمین شهری تصاحب شده است. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک نداریم.

سندهای منگوله دار شاهنشاهی قدیمی که جزو پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک هستند برای تعیین تکلیف راهی ندارند جز اینکه عملیات جانمایی پلاک ثبتی توسط نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی انجام شود تا موقعیت دقیق ملک در منطقه پونک یا به اصطلاح قدیم آن یعنی پوئینک مشخص شود.

منطقه پونک که همان پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی است منطقه وسیعی است که تعداد بسیار زیادی سند از این پلاک ثبتی صادر شده است بطوریکه نمی توان صرفا با داشتن پلاک ثبتی فرعی ملک حتی حدس زد که موقعیت ملک کجا واقع شده است. لذا خواهشمند است از ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی توقع نداشته باشید که با اعلام پلاک ثبتی فرعی ملک حتی محل حدودی ملک را اعلام کنیم.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمینهای جزوپلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک به صفحات اول تا چهارم سند نیاز داریم که مهم نیست اصل سند یا کپی سند باشد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک نداریم.

اسکن یا عکس واضح از صفحات اول تا چهارم سند مربوط به پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا هزینه جانمایی پلاک ثبتی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اعلام شود.

در صورت توافق با هزینه اعلامی مشخصات خود را به عنوان متقاضی اعلام می کنید تا اسکن ممهور قرارداد به واتساپ شما ارسال شود.

متقاضی می تواند مالک یا وارث مالک و یا وکیل مالک باشد که البته نیاز به داشتن وکالت رسمی نداریم. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک نداریم.

سندهای مربوط به پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک سندهای دفترچه ای شاهنشاهی قدیمی هستند که عمدتا مالک اصلی فوت کرده است و این اسناد به دست وراثی رسیده است که از محل و وضعیت ملک بی اطلاع هستند.

البتع تعدادی از متقاضیان در واقع خریداران این سندها هستن که تمایل دارند قبل از انجام معامله از موقعیت دقیق ملک و شرایط آن از حیث تصرف و کاربری آگاه شوند.

اکیدا توصیه می کنیم سند شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک را تا زمانی که محل دقیق ملک توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی جانمایی نشده است خریداری نکنید و هیچ مبلغی بابت معامله پرداخت نکنید.

همانطور که گفته شده نیمی از زمینهای پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک در ارتفاعات می افتد که اراضی ملی شده است و تحت تصرف و اختیار سازمان منابع طبیعی می باشد. بنابراین ملک ممنوع المعامله و غیر قابل بهره برداری است. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک نداریم.

زمینهای پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک در منطقه مرغوب پونک و سعادت آباد تهران واقع می شود. لذا وارثین سند منگوله دار شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد نباید چشم بسته این سندها را بفروشند چون ممکن است گنج بزرگی را از دست بدهند.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار قدیمی پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک بسیار ناچیز تر از ارزش ملک است ولی متاسفانه هنوز برخی از وارثین سندهای منگوله دار پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک برای انجام کار تخصصی توسط کارشناس رسمی امور ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک تردید می کنند.

در مورد وضعیت ملک از نظر تصرف و یا کاربری قطعا قبل از تعیین موقعیت دقیق ملک هیچ اظهار نظری نمی توان کرد. بنابراین خواهشمن است سوال نپرسید.

برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار از پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک به نقشه ثبتی پوئینک یا پونک نیاز است که در واقع یک کروکی قدیمی از زمانی است که منطقه پوئینک یا پونک به پلاک ثبتی اصلی ۱۱۸ منسوب شد و زمینهای آن قطعه بندی و به هر قطعه یک پلاک ثبتی فرعی تخصیص داده شد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۸ اصلی پونک نداریم.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک در بانک اطلاعات ثبتی گروه کارشناسان رسمی موجود است و تا به حال تعداد زیادی از زمینهای بلاتکیف پلاک ثبتی ۱۱۸ اصلی پونک را جانمایی کرده ایم.

نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد

زمین های جزو پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد جزو پلاک های دشوار تهران برای جانمایی پلاک ثبتی است.

قسمتی از پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد زمین های مرغوب منطقه فرحزاد تهران است و قسمتی از ان در ارتفاعات دربند قرار می گیرد که جزو منابع طبیعی است و اراضی ملی در نظر گرفته شده است. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد نداریم.

سندهای منگوله دار شاهنشاهی قدیمی که جزو پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد هستند برای تعیین تکلیف راهی ندارند جز اینکه عملیات جانمایی پلاک ثبتی توسط نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی انجام شود تا موقعیت دقیق ملک در منطقه فرحزاد مشخص شود.

منطقه فرحزاد که همان پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی است منطقه وسیعی است که تعداد بسیار زیادی سند از این پلاک ثبتی صادر شده است بطوریکه نمی توان صرفا با داشتن پلاک ثبتی فرعی ملک حتی حدس زد که موقعیت ملک کجا واقع شده است. لذا خواهشمند است از ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی توقع نداشته باشید که با اعلام پلاک ثبتی فرعی ملک حتی محل حدودی ملک را اعلام کنیم.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمینهای جزو پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد به صفحات اول تا چهارم سند نیاز داریم که مهم نیست اصل سند یا کپی سند باشد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد نداریم.

اسکن یا عکس واضح از صفحات اول تا چهارم سند مربوط به پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا هزینه جانمایی پلاک ثبتی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اعلام شود.

در صورت توافق با هزینه اعلامی مشخصات خود را به عنوان متقاضی اعلام می کنید تا اسکن ممهور قرارداد به واتساپ شما ارسال شود. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد نداریم.

متقاضی می تواند مالک یا وارث مالک و یا وکیل مالک باشد که البته نیاز به داشتن وکالت رسمی نداریم.

سندهای مربوط به پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد سندهای دفترچه ای شاهنشاهی قدیمی هستند که عمدتا مالک اصلی فوت کرده است و این اسناد به دست وراثی رسیده است که از محل و وضعیت ملک بی اطلاع هستند.

البتع تعدادی از متقاضیان در واقع خریداران این سندها هستن که تمایل دارند قبل از انجام معامله از موقعیت دقیق ملک و شرایط آن از حیث تصرف و کاربری آگاه شوند. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد نداریم.

اکیدا توصیه می کنیم سند شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد را تا زمانی که محل دقیق ملک توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی جانمایی نشده است خریداری نکنید و هیچ مبلغی بابت معامله پرداخت نکنید.

همانطور که گفته شده نیمی از زمینهای پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد در ارتفاعات می افتد که اراضی ملی شده است و تحت تصرف و اختیار سازمان منابع طبیعی می باشد. بنابراین ملک ممنوع المعامله و غیر قابل بهره برداری است.

همچنین قسمتی از زمینهای پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد در منطقه مرغوب دربند تهران واقع می شود. لذا وارثین سند منگوله دار شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد نباید چشم بسته این سندها را بفروشند چون ممکن است گنج بزرگی را از دست بدهند.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار قدیمی پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد بسیار ناچیز تر از ارزش ملک است ولی متاسفانه هنوز برخی از وارثین سندهای منگوله دار پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد برای انجام کار تخصصی توسط کارشناس رسمی امور ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک تردید می کنند.

در مورد وضعیت ملک از نظر تصرف و یا کاربری قطعا قبل از تعیین موقعیت دقیق ملک هیچ اظهار نظری نمی توان کرد. بنابراین خواهشمن است سوال نپرسید.

برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار از پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد به نقشه ثبتی فرحزاد تهران نیاز است که در واقع یک کروکی قدیمی از زمانی است که منطقه فرحزاد تهران به پلاک ثبتی اصلی ۱۱۶ منسوب شد و زمینهای آن قطعه بندی و به هر قطعه یک پلاک ثبتی فرعی تخصیص داده شد. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۱۱۶ اصلی فرحزاد نداریم.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد در بانک اطلاعات ثبتی گروه کارشناسان رسمی موجود است و تا به حال تعداد زیادی از زمینهای بلاتکیف پلاک ثبتی ۱۱۶ اصلی فرحزاد را جانمایی کرده ایم.

نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک

زمین های جزو پلاک ۶۷ اصلی ولنجک جزو پلاک های دشوار تهران برای جانمایی پلاک ثبتی است.

قسمتی از پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک زمین های مرغوب منطقه ولنجک تهران است و قسمتی از ان در ارتفاعات درکه قرار می گیرد که جزو منابع طبیعی است و اراضی ملی در نظر گرفته شده است. فروش نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک نداریم.

سندهای منگوله دار شاهنشاهی قدیمی که جزو پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک هستند برای تعیین تکلیف راهی ندارند جز اینکه عملیات جانمایی پلاک ثبتی توسط نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی انجام شود تا موقعیت دقیق ملک در منطقه ولنجک مشخص شود.

منطقه ولنجک که همان پلاک ثبتی ۶۷ اصلی است منطقه وسیعی است که تعداد بسیار زیادی سند از این پلاک ثبتی صادر شده است بطوریکه نمی توان صرفا با داشتن پلاک ثبتی فرعی ملک حتی حدس زد که موقعیت ملک کجا واقع شده است. لذا خواهشمند است از ما به عنوان کارشناس رسمی امور ثبتی توقع نداشته باشید که با اعلام پلاک ثبتی فرعی ملک حتی محل حدودی ملک را اعلام کنیم.

برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی زمینهای جزو پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک به صفحات اول تا چهارم سند نیاز داریم که مهم نیست اصل سند یا کپی سند باشد. فروش نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک نداریم.

اسکن یا عکس واضح از صفحات اول تا چهارم سند مربوط به پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک را در واتساپ برای ما ارسال کنید تا هزینه جانمایی پلاک ثبتی و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اعلام شود.

در صورت توافق با هزینه اعلامی مشخصات خود را به عنوان متقاضی اعلام می کنید تا اسکن ممهور قرارداد به واتساپ شما ارسال شود.

متقاضی می تواند مالک یا وارث مالک و یا وکیل مالک باشد که البته نیاز به داشتن وکالت رسمی نداریم. همچنین لازم به تاکید است که فروش نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک نداریم.

سندهای مربوط به پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک سندهای دفترچه ای شاهنشاهی قدیمی هستند که عمدتا مالک اصلی فوت کرده است و این اسناد به دست وراثی رسیده است که از محل و وضعیت ملک بی اطلاع هستند.

البتع تعدادی از متقاضیان در واقع خریداران این سندها هستن که تمایل دارند قبل از انجام معامله از موقعیت دقیق ملک و شرایط آن از حیث تصرف و کاربری آگاه شوند.

اکیدا توصیه می کنیم سند شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک را تا زمانی که محل دقیق ملک توسط نقشه بردار رسمی امور ثبتی جانمایی نشده است خریداری نکنید و هیچ مبلغی بابت معامله پرداخت نکنید.

همانطور که گفته شده نیمی از زمینهای پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک در ارتفاعات می افتد که اراضی ملی شده است و تحت تصرف و اختیار سازمان منابع طبیعی می باشد. بنابراین ملک ممنوع المعامله و غیر قابل بهره برداری است. فروش نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک نداریم.

همچنین قسمتی از زمینهای پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک در منطقه مرغوب ولنجک تهران واقع می شود. لذا وارثین سند منگوله دار شاهنشاهی از پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک نباید چشم بسته این سندها را بفروشند چون ممکن است گنج بزرگی را از دست بدهند.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار قدیمی پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک بسیار ناچیز تر از ارزش ملک است ولی متاسفانه هنوز برخی از وارثین سندهای منگوله دار پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک برای انجام کار تخصصی توسط کارشناس رسمی امور ثبتی جهت تعیین موقعیت دقیق ملک تردید می کنند.

در مورد وضعیت ملک از نظر تصرف و یا کاربری قطعا قبل از تعیین موقعیت دقیق ملک هیچ اظهار نظری نمی توان کرد. بنابراین خواهشمن است سوال نپرسید.

برای تعیین موقعیت دقیق سند منگوله دار از پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک به نقشه ثبتی ولنجک نیاز است که در واقع یک کروکی قدیمی از زمانی است که منطقه ولنجک به پلاک ثبتی اصلی ۶۷ منسوب شد و زمینهای آن قطعه بندی و به هر قطعه یک پلاک ثبتی فرعی تخصیص داده شد. فروش نقشه ثبتی پلاک ۶۷ اصلی ولنجک نداریم.

نقشه ثبتی پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک در بانک اطلاعات ثبتی گروه کارشناسان رسمی موجود است و تا به حال تعداد زیادی از زمینهای بلاتکیف پلاک ثبتی ۶۷ اصلی ولنجک را جانمایی کرده ایم.

​ نقشه ثبتی اراضی پلاک ۷۹ اصلی کمرد لواسانات و سوهانک

پلاک ثبتی اصلی ۷۹ شامل دو دسته اراضی است. اراضی کمرد لواسانات و اراضی سوهانک

اراضی سوهانک از پلاک ۷۹ اصلی از نظر ثبتی با اراضی کمرد لواسانات فرق دارند. فروش نقشه ثبتی اراضی پلاک ۷۹ اصلی کمرد لواسانات و سوهانک نداریم.

بطوریکه جانمایی پلاک ثبتی برای پلاک های فرعی از ۷۹ اصلی واقع در سوهانک تهران قابل جانمایی هستند بطوریکه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی به مهر دادگستری-امور ثبتی ممهور می شود و سی دی اطلاعات در اختیار مالک قرار می گیرد تا جهت تشکیل پرونده به اداره ثبت مربوطه مراجعه کند.

اما پلاک های فرعی از ۷۹ اصلی واقع در کمرد لواسانات دارای پیچیدگی هایی است که کار جانمایی پلاک ثبتی را هم از نظر فنی و هم از نظر حقوقی برای کارشناس دشوار می کند.

یک یاز این پیچیدگی ها باطل بودن پلاک ثبتی است. بطوریکه اداره ثبت بعد از تخصیص پلاک ثبتی به اراضی کمرد لواسانات واقع در پلاک ثبتی ۷۹ اصلی و سپس صدور سند دفترچه ای شاهنشاهی، اعلام می کند که این سندها تماما باطل است و اشتباها صادر شده است. اما متاسفانه اکثر سندها در دست مالکین باقی ماند و مهر باطل شد روی سندها درج نشد.

بعد از فوت مالک اولیه نیز سندها به دست وارثین افتاد که چه بسا تا به امروز پیگیری نکرده اند و سندها همچنان بلاتکلیف در جامعه می چرخد.

خیلی اوقات معاملات سنگینی روی این سندها می شود که بعضا نه خریدار و نه فروشنده ، که در واقع همان وارثین هستند، از وضعیت ثبتی سند اطلاعی ندارند و وارد معامله می شوند. اراضی سوهانک از پلاک ۷۹ اصلی از نظر ثبتی با اراضی کمرد لواسانات فرق دارند. فروش نقشه ثبتی اراضی پلاک ۷۹ اصلی کمرد لواسانات و سوهانک نداریم.

گاهی اوقات هم فروشنده با علم به مشکل دار بودن سند، از اغفال خریدار سوء استفاده می کند و سند را با اعلام اینکه از جای دقیق ملک بیخبر است می فروشد.

خریدار هم ریسک زنده کردن زمین را می پذیرد و هزینه هنگفتی برای خریداری زمینی که هیچ ارزش معاملاتی ندارد و چه بسا ممنوع المعامله است می پردازد.

گاهی اوقات ممنوع المعامله بودن سند در استعلاماتی که گرفته می شود ذکر نمی شود اما زمینی که تحت تصرف سازمان منبع طبیعی است و یا ارتفاع بالای ۱۸۰۰ متر دارد عملا قابل معامله نیست حتی اگر در استعلام ثبتی دارای مالک شخصی باشد و مشکل بازداشتی بودن نداشته باشد.

در مورد زمینهای با ارتفاع بالای ۱۸۰۰ در مطالب قبلی صحبت شده است که جهت توجیه کامل خواننده ، در اینجا نیز آورده می شود:

مالکین اسناد قدیمی منگوله دار که سالهاست ملک را رها کرده اند و از موقعیت دقیق و وضعیت کنونی ملک بی خبر هستند, وقتی به اداره ثبت مراجعه می کنند و از وضعیت ملک خود پرس و جو می کنند به آنها گفته می شود برای تشکیل پرونده ارائه  . نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی الزامی است.

نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی عبارت است موقعیت دقیق گوشه های ملک در سیستم مختصات UTM   یو تی ام که به صورت جدول در نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی درج و توسط نقشه بردار کارشناس رسمی ممهور شود.

به این ترتیب نقشه دفترچه ای قدیمی (سند اربعه) ملک بر اساس پلاک ثبتی، تبدیل به نقشه دقیق در سیستم مختصات UTM   یو تی ام می گردد که در آن مکان دقیق ملک بر روی زمین با حد و مرز دقیق و مساحت دقیق توسط کارشناس رسمی امور ثبتی تایید گردیده است و همچنین مالک موقعیت ملک خود را بر روی زمین جهت بازدید کارشناس اداره ثبت پی کنی یا دیوار کشی می کند. نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی حکم سند جدید برای ملک یا زمین را دارد که جهت هرگونه معامله و یا فعالیت عمرانی اعم از ساخت و ساز، تغییر کاربری و .. به عنوان مبنا قابل استناد و استفاده می باشد. سند دفترچه ای بدون نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی، ارزش فنی ندارد. اما سند دفترچه ای به انضمام نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی یک پکیج کامل هم از نظر حقوقی و هم از نظر فنی مهندسی است. به همین جهت است که اخیرا در تمام ارگانهای مرتبط به امور ملک و اراضی, مانند ادارات ثبت و شهرداری ها و سازمان زمین شهری و جهاد کشاورزی و غیره, ارائه نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی ملک جهت تشکیل پرونده الزامی است.

پروسه تهیه  نقشه یو تی ام UTM جانمایی پلاک ثبتی به این صورت است که اطلاعات خام ذخیره شده در بانک اطلاعات ثبتی مانند نقشه های ثبتی قدیمی ژئورفرنس شده و سایر اطلاعات توصیفی مندرج در سند در یک پروسه فنی روی هم اندازی لایه های اطلاعاتی تبدیل به موقعیت فعلی در سیستم مختصات UTM   یو تی ام می شوند. بطوریکه به صورت مختصات دقیق یو تی ام توسط نقشه بردار کارشناس رسمی تهیه کننده نقشه ممهور می شود تا مورد استفاده ادارات ثبت به عنوان مدرک تایید گواهی موقعیت ملک در پرونده ملک ثبت شوند.

بنابراین تمام سندهای سندی حاصل تفکیک قطعه مادر به قطعه های کوچکتر در ۴۰ یا ۵۰ سال پیش و صدور سند برای همه قطعه ها به صورت جداگانه هستند. به این ترتیب که اداره ثبت به هر یک از قطعات تفکیکی یک شماره پلاک فرعی اختصای داده و سند صادر کرده است. اراضی سوهانک از پلاک ۷۹ اصلی از نظر ثبتی با اراضی کمرد لواسانات فرق دارند. فروش نقشه ثبتی اراضی پلاک ۷۹ اصلی کمرد لواسانات و سوهانک نداریم.

بنابراین در زمان صدور سند برای این قطعه زمینها هیچ ممانعتی از حیث تفکیک و فروش و بهره برداری از زمینها توسط مالک نبوده است. برخی از مالکین در همان موقع از ملک بهره برداری کرده اند و بسیاری از مالکین ملک ها را رها کرده اند و اغلب به دلیل فاصله زیادی که از محل سکونت شان داشته است، بهره برداری از ملک را به بعد موکول کرده اند. یا اینکه از اساس قصد سرمایه گذاری داشته اند که ملکی را خریداری کنند بطوریکه نیازی به استفاده از آن در همان زمان نداشته اند.

بعدها با تصویب قوانین جدید این زمینها مشمول قوانین جدید بهره برداری شده است که به عنوان مثال ممنوعیت ساخت و ساز در ارتفاع بالای ۱۸۰۰ متر یکی از این قوانین است که بسیاری از سندهای قدیمی را شامل شده است.

هنگامی که ما به عنوان نقشه بردار کارشناس رسمی امور ثبتی، کار جانمایی پلاک ثبتی را بر اساس نقشه های ثبتی قدیمی انجام میدهیم تماما کار فنی را طبق اطلاعات پلاک ثبتی استخراجی از بانک اطلاعات ثبتی انجام می دهیم و ملاک عمل ما شماره پلاک ثبتی ملک است. اینکه زمین در حال حاضر چه شرایطی دارد و آیا اساسا طبق قوانین جدید قابل بهره برداری هست یا خیر ، تاثیری در کار فنی و کارشناسی ما برای جانمایی پلاک ثبتی مورد نظر ندارد. اراضی سوهانک از پلاک ۷۹ اصلی از نظر ثبتی با اراضی کمرد لواسانات فرق دارند. فروش نقشه ثبتی اراضی پلاک ۷۹ اصلی کمرد لواسانات و سوهانک نداریم.

لذا لازم دیدیم در اینجا یکی از چالش هایی را که زمینهای رها شده متعلق به سندهای  قدیمی دفترچه ای منگوله دار با آن روبرو هستند را مطرح و بررسی کنیم. در اینجا قوانین تصویب شده و لینکهای خبری مرتبط با این موضوع که طی سالیان چالش برانگیز بوده است تا اینکه به قانون رسمی تبدیل شده اند آورده شده است.

براساس طرح جامع شهری ساخت‌وساز در مناطق مختلف شهر تا ارتفاعی مشخص مجاز است. در منطقه یک ميزان پيشروي ساخت‌وساز به ارتفاعات كوه‌ها حداكثر تا ارتفاع ۱۸۰۰ متر، در منطقه پنج ۱۶۰۰ متر و در منطقه ۲۲ معادل ۱۴۰۰ متر به عنوان مبنای ارتفاع مجاز ساخت‌وساز شناخته می‌شوند؛ به اين معني كه ارتفاع زمين محل ساخت‌وساز، از سطح دريا نبايد بيش از ارقام ذكر شده باشد.
پس از تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی جدید، اصطلاح متفاوتی جایگزین ارتفاع مجاز ساخت‌وساز در شمال شهر شد. «خط محدوده شهر تهران در شمال» اصطلاح جدیدی است که خط قرمز ساخت‌وساز در شمال تهران را مشخص می‌کند. براساس ضوابط طرح تفصیلی جدید ساخت‌وساز پایین‌تر و روی خط محدوده شهر تهران در شمال، منافاتی با قوانین شهرسازی جدید ندارد. «خط‌محدوده شهر تهران در شمال» در طرح تفصیلی جدید در برخی مناطق به عنوان پهنه  G323يا همان حفاظت ویژه مشخص شده است که ساخت‌وساز در محدوده آن به‌صورت مشروط شده است. 
به این معنی که ساخت‌وساز با کاربری‌های خدماتی همچون هتل و درمانگاه مجاز  شناخته می‌شود، اما امکان صدور مجوز ساخت با کاربری مسکونی در آنها وجود ندارد.

سرعت ما تاثیر منفی در کیفیت کار ندارد. بطوریکه نقشه یو تی ام فوری به معنای واقعی فوری و ظرف چند ساعت تهیه می کنیم با تضمین تایید درجا توسط اداره ی مربوطه.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار کارشناس رسمی امور ثبتی ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!