جستجوی ملک با پلاک ثبتی

شاید در ابتدا بسیار ساده به نظر بیاید که با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک بتوان لوکیشن یا موقعیت ملک را پیدا کرد. فقط کافییست که از هر پلاک ثبتی اصلی که یک محله را پوشش می دهد نقشه ای وجود داشته باشد که پلاک های فرعی مربوط به هر ملک داخل ملک نوشته شده باشد بطوریکه با یک سرچ ساده بتوان پلاک ثبتی ملک را جستجو کرد و روی نقشه نشان داده شود.

وقتی محل ملک روی نقشه مشخص شود قطعا آدرس ملک مشخص شده است: کدام خیابان کدام کوچه و چندمین قواره از سر کوچه.

سیستمی شبیه سایت شهرداری ” تهران من “:

جستجوی پلاک ثبتی در سایت شهرداری تهران من
جستجوی پلاک ثبتی در نقشه شهرداری

همانطور که می دانید پلاک شهرداری با پلاک ثبتی ملک تفاوت دارد. پلاک های شهرداری شماره هایی هستند که به ترتیب و بر اساس شمالی یا جنوبی بودن ملک به صورت زوج و فرد در منطقه مورد نظر به هر ملک اختصاص داده می شود و به صورت پلیت های فلزی بر سر در هر ملک نصب می شود.

اما پلاک ثبتی مربوط به سند مالکیت ملک است که در گوشه سمت راست صفحه اول سندهای قدیمی دفترچه ای و یا در پاراگراف اول سندهای جدید تک برگی درج شده است.

پلاکی که در سایت شهرداری نمایش داده می شود پلاک ثبتی نیست. بنابراین نمی توان اطلاعات پلاک ثبتی ملک را از سایت شهرداری و یا هیچ سایت دیگری بدست آورد.

بسیاری از افراد تمایل دارند در سایت اداره ثبت شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک را وارد کنند و آدرس ملک را جستجو کنند و یا اپلیکیشنی روی گوشی موبایل نصب کنند که با دادن پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک محل دقیق ملک را روی نقشه گوگل مپ گوشی نشان دهد.

اما باید بطور قطع بگوییم چنین سایت یا اپلیکیشنی وجود ندارد که با جستجوی پلاک ثبتی اطلاعات ثبتی ملک در دسترس قرار بگیرد. بنابراین از کلیک بر روی لینک دانلود اپلیکیشن جستجوی پلاک ثبتی بر روی نقشه گوگل مپ خودداری کنید تا از دانلود لینک ویروسی در امان بمانید.

همچنین دانلود نقشه پلاک های ثبتی تهران یا دانلود نقشه ثبتی مناطق تهران از جمله لینک های فیک هستند که در نهایت جستجوی آدرس ملک با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی را بی سرانجام باقی می گذارند.

چراکه تعیین آدرس دقیق ملک از روی پلاک ثبتی اصلی و فرعی و یا تعیین پلاک ثبتی بر اساس آدرس ملک ، یک عملیات فنی و تخصصی بسیار پیچیده تحت عنوان استعلام پلاک ثبتی است که کاری زمانبر صرفا در حیطه تخصص نقشه بردار رسمی امور ثبتی می باشد.

لذا توصیه می شود از اتلاف وقت و انرژی خود برای یافتن راه های رایگان جهت جستجوی آدرس ملک از روی پلاک ثبتی اصلی و فرعی پرهیز کنید و به یک متخصص امور ثبتی خبره مراجعه کنید.

کاربرد جستجوی پلاک ثبتی

معمولا افراد به دو دلیل به دنبال جستجوی پلاک ثبتی روی نقشه دارند

  1. پلاک ثبتی ملک را دارند و به دنبال لوکیشن هستند
  2. لوکیشن ملک را دارند و به دنبال پلاک ثبتی هستند

افرادی که پلاک ثبتی ملک را دارند و به دنبال لوکیشن یا آدرس ملک هستند اکثرا سند منگوله دار قدیمی/شاهنشاهی دارند که به عنوان ارث به دست شان رسیده است اما محل دقیق ملک بی اطاع هستند.

از آنجایی که لازمه انجام هر اقدامی برای ملک این است که محل دقیق ملک را بدانند بنابراین نیاز به تعیین موقعیت یا پیدا کردن آدرس ملک از روی پلاک ثبتی دارند.

و یا اینکه جهت توقیف دارایی یک فرد اقدام قضایی انجام داده اند و اداره ثبت در جواب نامه دادگاه جهت استخراج کل ملک هایی که به نام شخص مورد نظر هست، لیست پلاک های ثبتی اصلی و فرعی که به نام شخص مورد است را در اختیار دادگاه قرار داده است و اکنون لازم است آدرس دقیق هر پلاک ثبتی تعیین شود تا ادامه روند توقیف و مزایده فروش ملک انجام شود.

برای مطالعه مباحث مفصل در رابطه با هر یک از موارد بالا می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

تعیین محل دقیق سندهای منگوله دار قدیمی شاهنشاهی که وراث از آدرس ملک بی اطلاع هستند

تعیین آدرس پلاک ثبتی جهت توقیف ملک

چک کردن پلاک ثبتی ملک قبل از معامله

از طرف دیگر افرادی که لوکیشن ملک را دارند و به دنبال پلاک ثبتی منتسب به ملک مورد نظر هستند معمولا در شرف انجام معامله ملک هستند ولی می خواهند مطمئن شوند که فروشنده محلی را که به عنوان محل ملک به خریدار نشان داده است دقیقا مربوط به همان سندی است که قصد انتقال سند دارند.

این اتفاق معمولا در مورد معامله زمین هایی می افتد که سند تک برگی ندارند. بلکه سند منگوله دار قدیمی شاهنشاهی دارند که هیچ نشانی یا آدرسی در سند ذکر نشده است. بنابراین خریدار هیچ راهیی ندار که مطمئن بشود زمینی که دارد معامله می کند همین زمین هست که به رویت او رسیده است.

برای مطالعه مباحث مفصل در رابطه با این مورد می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

اطمینان از درست بودن محل اعلامی ملک از طرف فروشنده هنگام معامله

جستجوی پلاک ثبتی ملک موروثی

همه افرادی که نوعی (مثلا ارث) یک سندمنگوله دار شاهنشاهی به دستشان رسیده است و آدرس یا موقعیت سند را نمی دانند در اولین وهله به جستجوی عبارت پیدا کردن آدرس با داشتن پلاک ثبتی اصلی و فرعی می پردازند و امید دارند که سایتی یا سامانه ای وجود داشته باشد که با وارد کردن شماره پلاک اصلی و فرعی که مندرج در سند منگوله دار است و کلیک دکمه جستجو، موقعیت ملک روی نقشه نشان داده شود تا بتوانند نام خیابان و کوچه را مشاهده کنند.

و یا راه راحتر این است که یک اپلیکیشن موبایل وجود داشته باشد که با وارد کرد شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک، لوکیشن ملک را روی گوگل مپ نشان دهد.

اگر قبل از امتحان روش های بالا مقاله ما را پیدا کرده باشید بسیار خوش شاانس هستید چون هنوز وقت و انرژی خود را هدر نداده اید.

اطلاعات پلاک ثبتی جزو اطلاعات بسیار با ارزش و محرمانه در بانک اطلاعات ثبتی ادارت ثبت است که نه تنها بر روی هیچ سایت یا اپلیکیشنی وجود ندارد. بلکه بدون نامه رسمی از دادگاه در اختیار متقاضیان قرار نخواهد گرفت.

البته متقاضیانی که اسناد و مدارک موجه برای دلیل نیاز به اطلاعات ثبتی دارند می توانند بدون نامه دادگاه به کارشناسان امور ثبتی مراجعه کنند و کارشناس پس از بررسی اسناد و مدارک اطلاعات را با مهر کارشناس رسمی دادگستری دار اختیار متقاضی قرار دهد تا متقاضی بتواند با دست پر به دادگاه یا اداره ثبت مربوطه مراجعه کند.

موراد پر تکرار برای نیاز به موقعیت یا آدرس پلاک ثبتی عبارتند از:

تعیین محل دقیق سندهای منگوله دار قدیمی شاهنشاهی که وراث از آدرس ملک بی اطلاع هستند

تعیین آدرس پلاک ثبتی جهت توقیف ملک

اطمینان از درست بودن محل اعلامی ملک از طرف فروشنده هنگام معامله

تعیین مختصات دقیق چهارگوشه ملک جهت میخ کوبی و دیوارکشی

برای مطالعه مطالبی جامع و کامل راجع به هر کدام از موارد بالا می توانید بر روی آن کلیک کنید.

نتیجه عملیات تعیین موقعیت یا لوکیشن ملک با استفاده از پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک، با حروف لاتین ABCD.. بر روی نقشه یا عکس هوایی محدوده ملک نشان داده می شود.

نقشه یو تی ام جانمایی سند تعیین محل دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام جانمایی سند برای تعیین محل و موقعیت دقیق پلاک ثبتی نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹
نقشه یو تی ام حدود سندی نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه یو تی ام حدود سندی شمالا شرقا جنوبا غربا نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

گروه کارشناسان رسمی ما با در اختیار داشتن کامل ترین بانک اطلاعات ثبتی شامل نقشه های ثبتی قدیمی و تجربه ۲۰ ساله در امور ثبتی شامل جستجوی پلاک ثبتی برای استعلام پلاک ثبتی ، جانمایی پلاک ثبتی و استخراج سابقه ثبتی، شهرتی قابل توجه در تمام ادارات ثبت و شهرداری ها دارد.

برای رفاه حال مشتریان آماده پاسخگویی به سوالات و بررسی اسناد و مدارک به صورت رایگان هستیم.

نقشه بردار خانم مهندس آبکار 09126140339
نقشه بردار خانم مهندس آبکار ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

خدمات نقشه برداری کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

مدیریت خانم مهندس آبکار: ۰۹۱۲۶۱۴۰۳۳۹

وب سایت رسمی ما : http://ladysurveyor.ir/

همچنین بخوانید:

Copy Protected by Tech Tips's CopyProtect Wordpress Blogs.
واتساپ
تماس تلفنی
error: Content is protected !!